Autoa 3000-6000e hintaluokkaan?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei varmaan mikään fiksuin idea etsiä noita bimmereitä 325 koneella. Ovat kaikkien teinien alla olleet ja varmaan kohtalaisen remppa-alttiita. Tehot alas, niin saa merkistä kuin merkistä hyvän auton.

Toi nyt oli mun mielestä turhin kommentti ikinä. Varmasti noita on ollut amisteinien alla, mutta varmasti löytyy myös fiksukuntoisia joita on pidetty ja käytetty aivan "normaalisti", kuten mitä muutakin tahansa autoa... Esimerkiksi omalla kohdallani heti ensimmäinen mitä menin katsomaan sattui olemaan aivan loistavassa kunnossa, eikä mitään erikoisempia remppoja ole eteen viellä tullut.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Merkillistä, että näitä vikoja ei ole ilmoitettu HS:n erityisen luotettavassa vikaluettelossa...?

Johtunee siitä että verrokkina oli Impreza. Legacyn kohdalta nuo mainitsemasi viat löytyy..myös HS:n erityisen luotettavassa vikaluettelossa.

Poikkeus vahvistaa säännön, vai onko joku sitä mieltä, että tehokkaita autoja ei ajeta sen rajummin kuin tehottomiakaan? Se nyt vain on ikävä fakta, että tehokkaat autot, joissa on perseessä GTI tai vastaavaa, ovat 90% teinien rasseja. Ja sattumoisin pelkkä GTI merkintä(tai vastaava) tuo vakuutuksiin helvetisti lisää, miksi sitten tuo? No siksi, koska niillä vedetään ememmän mällejä.

Poikkeus vahvistaa säännön, vai onko joku sitä mieltä, että tehokkaita autoja ei ajeta sen rajummin kuin tehottomiakaan?

Varmasti pitää paikkaansa, mutta kyllä niitä löytää helmiäkin, eikä ole edes kova homma. Vai pystytkö muka väittämään toista?

Ei ole semmoista autoa, jossa ei vikoja olisi. Autot on paskoja kaikki, merkistä riippumatta.
Eka lauseesta samaa mieltä. Toinen on taas melkoista paskapuhetta. Jos tietyn merkin autossa on esim 5-vuotiaana 0,5 vikaa 100 autoa kohden vuodessa ja toisessa 40, niin onko ne molemmat merkit sitten yleisesti silti ihan yhtä paskoja? Mun mielestä ei.

No ihan varmaan löytyy hyviäkin yksilöitä, mutta ne sitten maksaa. Nyt haetaan alle 6 tuhannen euron tehorassia ja ikävä kyllä ne ovat sitten hulluilla kilsoilla varustettuja tai muutenvain paskoja.

5-vuotiaana 0,5 vikaa 100 autoa kohden vuodessa ja toisessa 40, niin onko ne molemmat merkit sitten yleisesti silti ihan yhtä paskoja? Mun mielestä ei.
No annatko esimerkin kahdesta merkistä, johon pätee tuo esimerkkisi? Vai vippasitko hypoteesin hatusta?

Jos noita vikaluetteloita lukee kuin piru raamattua, niin ennemmin minä otan pikkuvikoja(kynnysmatto kuluu) 40 kuin yhden turbon tai vaihdelaatikon pamahtamisen.

Fiksunoloisia, niin on, kunnes niitä sitten korjataan ja tämä siis pätee joka merkkiin.

Aina niin hauskaa katsoa miten joku haukkuu parin hikisen kokemuksen perusteella kokonaisen merkin.

Esa Petteri Ilomantsista ostaa Saabin turbon, se hajoaa, siinä on kaikkea pientä vikaa jne. Esa Petteri myy Saabin pois ja haukkuu koko merkin ihan paskaksi, mutta jättää mainitsematta sen, että oma Saabi oli ajettu 400 tonnia ja se oli ollut aikaisemmin 45 omistajalla.

Näyttäkää nyt mulle joku jo jumalauta auto, joka ei hajoa?

Fiksunoloisia, niin on, kunnes niitä sitten korjataan ja tämä siis pätee joka merkkiin.

Aina niin hauskaa katsoa miten joku haukkuu parin hikisen kokemuksen perusteella kokonaisen merkin.

Mollasithan säkin tossa jo periaatteessa BMW E36 325 ihan lyttyyn vain sillä perusteella, että ne on kaikki ollut jonkun amisteinien alla.

No annatko esimerkin kahdesta merkistä, johon pätee tuo esimerkkisi? Vai vippasitko hypoteesin hatusta?

Pitää heittää heti yksi parivaljakko;

Toyota Corolla -02 vs. Alfa Romeo 156 -02

Numeraalisia totuuksia en tiedä (HS:sta selviäisi:hyper:) mutta kokemuksen tuomalla perstuntumalla olen varma että moniongelmainen Alfa ottaa nokkiin aika pahasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1529748

Kyllä noita fiksun oloisia "teinirasseja" mun mielestä aika helpolla löytyy tohon 6k pintaankin. Tossa nyt vaan yksi esimerkki.

En nyt viitsi alkaa ketään opettamaan tai haukkumaan, mutta ei tuosta pelkästä ilmoituksesta saa selville onko auto hyvä vai ei. Kuvat otettu esim. tietystä kulmasta jolloin jää näkymättä mahdolliset virheet.

Ja sittenhän sen vasta tietää kun autoa pääsee ajamaan onko se hyvä vai ei. Kun omistaja alkaa kehumaan stereoita ja laittamaan voluumia lisää, niin täytyy miettiä mitä se yrittää sillä äänellä peittää. Muutaman kerran koeajamassa autoa ja omistaja kehui vaan subbareita ym.

Zone-sarja -42%
Mollasithan säkin tossa jo periaatteessa BMW E36 325 ihan lyttyyn vain sillä perusteella, että ne on kaikki ollut jonkun amisteinien alla.
Ja sanoin monta kertaa, että merkistä riippumatta, kannattaa lukea. Viittasin vain aikaisemmin ehdotettuun bemariin.

En nyt viitsi alkaa ketään opettamaan tai haukkumaan, mutta ei tuosta pelkästä ilmoituksesta saa selville onko auto hyvä vai ei. Kuvat otettu esim. tietystä kulmasta jolloin jää näkymättä mahdolliset virheet.

Ja sittenhän sen vasta tietää kun autoa pääsee ajamaan onko se hyvä vai ei. Kun omistaja alkaa kehumaan stereoita ja laittamaan voluumia lisää, niin täytyy miettiä mitä se yrittää sillä äänellä peittää. Muutaman kerran koeajamassa autoa ja omistaja kehui vaan subbareita ym.

No ei pääsekkään, mutta toin nyt vaan esille ton pointin. Ja sama juttu se on joka auton kohdalla. Tottakai se on itse todettava paikanpäällä sitten missä kunnossa auto mahtaa olla.

No ei pääsekkään, mutta toin nyt vaan esille ton pointin. Ja sama juttu se on joka auton kohdalla. Tottakai se on itse todettava paikanpäällä sitten missä kunnossa auto mahtaa olla.

Kyllä, aivan näin.

Tähän threadiin voisi listata kaikki autot 3000-6000euron välistä jotka nettiauto.com:ssa on, mutta loppulta auton ostoon vaikuttaa omat halut, tarpeet ja mielikuvat. Ja kyky pystyä koeajamaan mahdollisimman monta samanlaista autoa ennen ostopäätöstä. Mahdollisuus siltin on tunkea kätensä syvälle paskaan.

Itse hommasin Omegan, ja olen pirun tyytyväinen. Ei mitään vikaa ole ollut, vaikka osa ei Ooppeliin koskisi pitkällä tikullakaan. Yksittäiskappaleita kaikki ovat.

EDIT: tuohon mersuun, kyllähän kaikki autot kestävät kun niitä pitää kunnossa. pesee tarpeeksi usein ja vahaa, huoltaa säännöllisesti ja ajelee kunnolla. Jossain tuulilasissa oli juttu Nissan Sunny 1.6SLX:Stä jossa oli mittarissa 620000km. Että kyllä ne kestää kun niistä pitää huolen,

Näyttäkää nyt mulle joku jo jumalauta auto, joka ei hajoa?

mercedes w123,w124 ja w201 dieselkoneella. siinä vaiheessa kun kaikki muu on jo hajonnut autosta niin vielä liikkuu. katoppa esim nettiautosta minkälaisia kilometrimääriä noilla on ajettu keskimäärin, kertoo jo hyvin paljon. tietty nämäkin hajoaa mutta lähemmäs ikiliikkujaa ei autoalalla ole päästy.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM601_engine

Noilla ahtamattomilla diisseli mersuilla ajaa hamaan tulevaisuuteen.
Ei oo motti ekana joka hajoo.
Niinku Mike sano, katoaa kori ympäriltä, vaikkaki mese ei oo kovin paha ruostuun edes.

Ja koeajokaan kerro mitään kuin vain kärkeät ongelmat. Ostin joskus bemarin ja se oli täysin susipaska, koeajossa ei mitään ongelmia. Mutta ymmärrän toki, että se oli vain yksittäiskappale, en mene nyt haukkumaan kaikkia bimmereitä. Toyota oli varsin hyvä auto, samoin kaksi Fordia ovat olleet luotettavia, Opelista lauennut vasta kytkin. Ihan samaa paskaa noi kaikki pitkälti ovat, uusissa autoissa vielä vähemmän eroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom