Autoa 3000-6000e hintaluokkaan?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harvoinpa nykyään näkee yli 25 vuotiaan ajelevan e36:sella, joten siinä mielessä tuo on erittäinkin "teinibembe".

Tuohon hintaan irtoaa myös mersulta montaa mallia, joissa ajettavuus myös kohdillaan. Neonia en edes miettisi vaihtoehtona, vikoja löytyy ja paljon.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Harvoinpa nykyään näkee yli 25 vuotiaan ajelevan e36:sella, joten siinä mielessä tuo on erittäinkin "teinibembe".

Totta. e36:sta on tullut e30:n tilalle uusi teinien suosikki. Myös e46 mallilla alkaa olla jo teiniauton maine.:down:

Ennen teinit ajelivat vanhoilla Taunuksilla, nyt Bemareilla.
 
Halvin 2 litrainen olisi varmaan Chrysler Neon, se ei tainnut olla kiellettylistassa, koko ketjua en jaksanut lukea läpi. Nettiautossa on paljon alta 150tkm ajettuja, eikä harvinaisia ole alta 100tkm ajetutkaan. 0-100km/h 8.9s. Jää teinibemarit ;)

Kierrä kaukaa Neonit ja muutkin Chryslerit. Nämä autot on tehty ehkä lämpimiin keleihin mutta ei Suomen talveen. Ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin konepuolen tai muun kanssa.
 
Nyt kun on Ooppeleista juttua niin onko kellään kokemuksia 94-95 vuosien automaatti -Omegoista. Noitakin lähtee aika halvalla, tosin niillä on rullattu lähes 300tkm kaikilla.
 
Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Se pätee kyl autoihinkin minun mielestä, eli jos esimerkiksi tuo omega vaikuttaa kauttaaltaan halvalta ostokselta niin hyvää siitä et kyllä saa. Monesti sijoittamalla vanhempaan, laadukkaampaan merkkiautoon saat rahasi takaisin huoltokuluissa. Kysyntä ja tarjonta määrittelee myös hintaa todella paljon eli kyseiset opelit ovat ei haluttuja. Se mikä niistä sen tekeepi onkin jokaisen arvuuteltavissa. Itselle tulee mieleen ruoste, iso auto paljon vikoja tässä tapauksessa.
 
Kierrä kaukaa Neonit ja muutkin Chryslerit. Nämä autot on tehty ehkä lämpimiin keleihin mutta ei Suomen talveen. Ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin konepuolen tai muun kanssa.

Mulla on ollut Neon useamman vuoden eikä talvisin kyllä ole ollut mitään ongelmaa. Ei tosin kesäisinkään. Kilometrejä on autolla takana 174 000. Ainoo vika autossa on, että se on melkoinen bensasyöppö varsinkin näillä bensan hinnoilla.
 
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löytyihän se itseä miellyttävä menopeli lopulta, nyt parisen viikkoa tullut ajeltua eikä ole kaduttanut. Autona siis Nissan Primera GT -97. :)
 
Harvoinpa nykyään näkee yli 25 vuotiaan ajelevan e36:sella, joten siinä mielessä tuo on erittäinkin "teinibembe".

Juurikin näin. Ainakin täällä Jyväskylän seudulla noita E36:ia tulee vastaan vähän väliä, joista niistäkin valitettavan usea "hyvällä maulla" laitettu, eli rumia takasiipiä ym... Makunsa toki kullakin, mutta kuitenkin.

Itse pidän kovastikin vanhemmasta lookista, eli E30:stä, joita tuntuu nykyään olevan jopa vähemmän liikenteessa kuin noita kolmekutosia. Haaveena olisi kesäautoksi joku hillitysti laitettu E30 Cabrio tai sitten vähän kalliimpana vaihtoehtona vaikkapa E46 328Ci, voi kun olis rahaa (tai edes töitä).. :kuola:
 
Itellä ollut yksi 190 bensa mersu 2.0 koneella ja ajettu oli 347 tkm, kun pois myin ja on ihan käytössä vieläkin toisella omistajalla. Mutsilla myös 1.8 koneella oleva 190 ja todella varmavehje myös sekin.

Noi on omasta mielestä helvetin hienoja vehkeitä, mutta vähän arveluttaa viittiskö ostaa vanhaa paljon ajettua mersua? Esim. 91- vuoden 190 1.8 bensakoneella, 315 ajettu.
 
Nostetaanpas tämä ylös kun tulee auton vaihto eteen. Loppuu tila tästä nykyisestä. Lähinnä kiinnostaisi diesel farmari, jonka voi rekisteröidä pakettiautoksi. 5 paikalle kun ei ole tarvetta, niin sama repiä takapenkin pois ja ajella vähän halvemmalla. Oon katsellut vuosituhannen vaihteen octavioita, volkkareita ja seatteja. Fabiahan olisi myös vaihtoehto, mutta on niin perkeleen ruma auto että sellaista en laita.

Ongelma on vain että tuohon hintaluokkaan löytyy oikeastaan pelkästään autoja joilla on ajettu yli 300000. Japsithan kestää maailmanloppuun asti, mutta miten on eurooppalaisten laita? Ranskalaista en laita, ja opelit kierrän myös kaukaa. Octavialla tuli aikoinaan ajettua vuoden verran, joten sellainen persottaisi eniten. Budjetti riippuu hyvin paljon siitä mihin hintaan saan tämän nykyisen myytyä, mutta luultavimmin maksimihinta on 4000-5000€ välillä.
 
Alkaa autokuume olemaan jo melkoinen, ku semmosen hankinta alkaa tässä kohta olee edessä. Hintahaarukka ois just toi 3-6k.

Auton vaatimuksia ois:
-Hyvä ulkonäkö (jota voi toki hieman ite parannella)
-Ei bmw
-Kohtuu kulutus, eli joku 2 litranen kone aika maksimi
-Plussaa on myös jos tehoja löytyy enemmän ku 90hp, tosin ei mikään pääasia tämä.
-Ei ruostetta, ja luotettava
-Ilmastointi ois tosi jees
-ABS jarrut, turvatyyny, ohjaustehostin yms. perus jutut pitäs löytyy
-Auton ei tartte olla iso, kunhan nyt jotenki kyytiin saa sen 4-5 henkee aina välillä

Ite oon katellu lähinnä japanilaisia. Civicit on herättäny kiinnostusta, erityisesti coupe malli, myös kolmiovinen on iha jees. Preludejaki oon katellu. Nissaneista 100nx 2.0GTi targa on ollu iha siisti. Eurooppalaisista lähinnä seat ibiza (-00 -02) kolmiovisena miellyttää silmää, ilmastoidut vaa tosi vähässä.
 
Opel Astra ?ei nyt ihan japsi mutta muuten osuu aika hyvin kriteerisi. itselläni ollut yksi G mallin astra eikä pahaa sanottavaa löytynyt. pelkällä öljyjen vaihdolla ajelin vajaa 40 000 km. näihin saa myös verrattaen muihin autoihin halvalla osaa jos haluaa parannella ulkonäköä mm täältä

edit: ja ne esson baarin jutut ooppeleista voi ihan huoletta jättää omaan arvoonsa.
 
Katteleppa Audin a4:sia. Niitä on aika laaja valikoima tuohon hintaluokkaan. On isoa ja pientä konetta ja helevetin hyvä auto ajaa ja suhteellisen varmatoiminenkin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom