Autoa 3000-6000e hintaluokkaan?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Alkaa autokuume olemaan jo melkoinen, ku semmosen hankinta alkaa tässä kohta olee edessä. Hintahaarukka ois just toi 3-6k.

Auton vaatimuksia ois:
-Hyvä ulkonäkö (jota voi toki hieman ite parannella)
-Ei bmw
-Kohtuu kulutus, eli joku 2 litranen kone aika maksimi
-Plussaa on myös jos tehoja löytyy enemmän ku 90hp, tosin ei mikään pääasia tämä.
-Ei ruostetta, ja luotettava
-Ilmastointi ois tosi jees
-ABS jarrut, turvatyyny, ohjaustehostin yms. perus jutut pitäs löytyy
-Auton ei tartte olla iso, kunhan nyt jotenki kyytiin saa sen 4-5 henkee aina välillä

Ite oon katellu lähinnä japanilaisia. Civicit on herättäny kiinnostusta, erityisesti coupe malli, myös kolmiovinen on iha jees. Preludejaki oon katellu. Nissaneista 100nx 2.0GTi targa on ollu iha siisti. Eurooppalaisista lähinnä seat ibiza (-00 -02) kolmiovisena miellyttää silmää, ilmastoidut vaa tosi vähässä.
Opel Astra G mallille ääni täältä. Omassa reilu 200tkm mittarissa 1.8 koneella ja pelkillä perushuolloilla menty. Ei yhtään vikaa ole ollut. Ei löydy ruostetta vaikka auto on jo 10 vuotta vanha. Kulutus on varsin kohtuullinen ja varaosat on edullisia jos niitä nyt sattuu tarviimaan ;)

Astrassa sitten tarkkana jos on hihnalla. Se kun pamahtaa, niin on melkein kiesin hintainen remppa edessä.

Mulla oli aikaisemmin tuhnukoneella 1.6 8V Astra vm2001 ja hyvin tuo pelitti. Oli ketjukone, eikä pahemmin mitään vikaa. Paitsi notta kytkimen sylinteri meni rikki ja sitä ei voi vaihtaa nostamatta koko konetta pois.

Melkein vois saada noita 2.2i koneita jo tuossa hintahaarukassa ja siinä varmasti parempi vaihtoehto kuin Prelude.

Mä haluan nähdä kun preludeen ängetään 4 takapenkille.[/url]

tuli vähä virheellisesti kirjotettuu, eli olis pitäny olla niin et autoon saa sen 3-4 kaverii kyytiin, eli yhteensä maks 5. Neljän hengen tunkeminen takapenkille nyt on tän kokosissa autoissa aina perseestä

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom