Leuanvedosta.
Saan leukoja 2-2-2, 3-2-2, tai 3-2-1 riippuen päivästä. Oon nyt sitten tehnyt ylätaljaa tuon päälle 2-3 x 10 sarjat. Miten kannattaa toimia?
a) Jatkaa samaan tapaan.
b) Tehdä leuanveto vastuskuminauhalla.
c) Eka sarja normaalisti ja loput kuminauhan kanssa.
d) Eka sarja normaalisti ja loput ylätaljassa
e) Joku muu, mikä?
f) Känädä
Talja ei korvaa leuanvetoa. Leuanvetoa kehittyy vain sillä itsellään. Kuminauha kehiin ja sen verran jämäkkää että saat ne toistot lähelle kymmentä hyvällä tekniikalla. Sitten ku menee ~14-15 leukaa tolleen niin vaihdat kumin kevyempään ja sama operaatio alusta. Ja välillä toki kannattaa vedellä omalla painollaanki sekaan sen mitä menee

No parin kuukauden räpeltämisen jälkeen olen valikoinut ensimmäiseksi ohjelmaksi tämän kultaisen kuusikon jolla on menty nyt pari viikkoa ja ihan hyvin on mennykki. Sellainen kysymys tuossa on tullu mieleen, että mihinköhän väliin tässä kannattaisi mahduttaa aerobiset? Puntilla käyn ma, ke, pe ja nyt olen kokeillut tehdä aerobiset ti ja to ja viikonloppu on sitten kokonaan lepoa. Tämä ei ehkä ole se sopivin ja loppuviikosta tuppaa oleen aika sipissä. Olisko parempi mahduttaa puntti ja aerobinen samalle päivälle, esim maanantaina aamusta puntti, illalla lenkki, keskiviikko puntti ja pe taas puntti ja lenkki. Olishan siinä ainakin tuota täyttä lepoa aika hyvin väleissä. Lenkkeilyä en kuitenkaan tule pois jättämään.