Itse olen aikoinaan punttihommat aloittanut g6 ohjelmalla ja nyt jääkiekko"uran" lopetuksen jälkeen pystyy jälleen panostamaan 100% salihommiin ja ajattelin jälleen laittaa homman käyntiin jo aiemmin hyväksi todetulla Arskan golden sixillä.
Punttia on toki tullut tehtyä aina pelihommien sivussa, keskittyen lähinnä räjähtävyyteen ja lihasryhmissä painotus kuitenkin enemmän keskivartalo-alakroppa osastolla. Liikkeinä rinnalleveto, kyykky ja tempaus tulleet välillä liiankin tutuiksi.
Nyt alkoi 2. Viikko g6 ohjelmaa ja hyvältä tuntuu, noudatan ohjelmaa kirjaimellisesti, ilman säveltämistä sillä haluan nähdä millaisiin tuloksiin pääsen arskan ohjeilla, vaikkakin raakaa touhua tämä on. Alkuspecseistä senverta että eka viikon sarjapainot ovat nämä:
1. Kyykky 4×10 (70kg)
2. Penkki 3x10 (65kg)
3. Leuat 3xmax (12, 8, 6)
4. Niskantakaapunnerrus 4×10 (30kg) :D
5. Hauiskääntö tangolla 3x10 (30kg)
6. Vatsoja olen tehnyt 4x20 jokainen sarja eri liike.
Toisen viikon alkaessa lisäsin ekassa treenissä kyykkyyn 5kg ja penkkiin 5kg, eli ihan ok alkaa, nyt kysyisin niiltä jotka ovat ko. Treeniä noudattaneet KUINKA usein olette pitäneet ns. Kevyen viikon? Ja miten toteutus? Itse ajattelin aina 3 raskasta/1 kevennetty, kuulostaako järkevältä? Ja kuinka silloin kevennetyllä, pidättekö sarjapainot samana, mutta sarjamäärät ja toistot vähempänä vai miten?j
Btw ruokaa pyrin syömään paljon ja monipuolisesti. Painot eivät kummoisia ole sarjoissa, mutta pyrin aloittamaan varovasti ja nousujohteisesti treenata, 12vk mennään tällä ohjelmalla.
Ainiin, omat specsit: pituus 183, paino 86. Rasva% oli 13 kuukausi takaperin, varmaan siinä pyörii nytkin.