Taitaa olla käsipainojen painot yhteenlaskettuina? Jos ei niin pystäri ja habat melkosesti edellä muita :D
Juurikin näin eli 22,5kg ja 15kg käsipainot :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla käsipainojen painot yhteenlaskettuina? Jos ei niin pystäri ja habat melkosesti edellä muita :D
4-jakosella ite veivannu.Olen nyt hinkannut G-kutosta intin alusta, eli n. kuusi kuukautta. Millä tavalla tätä ohjelmaa kannattaisi muuttaa, jotta saadaan erilaista ärsykettä? Vai pitäisikö suoraan vaihtaa johonkin toiseen? Tähän mennessä olen muuttanut painoja/toistoja silloin tällöin.
Intissä tietysti hieman hankalampaa treenata useampijakoisella, koska joskus ei viikon aikana välttämättä pääse salille kuin kerran tai ei lainkaan. Mitä ohjelmia olette itse käyttäneet intissä?
Tässä on niin perkeleesti sivuja etten tohdi kaikkia lukea,niinpä miten toteutatte progression? Jos treenejä kertyy se 3-4 viikkoon?
Varmaan penkissä/kyykyssä/pystärissä on hyvä vaihtaa sarjoja vaikka noista 3x10 -> 5x5, miten usein? kerran viikossa? Vaiko jaksoittain esim. kuukausi toistoilla 3x10 sitten kuukausi 4x6 ja sitten 5x5?
Miten se kannattaa tehdä?
Tuosta vastauksesta en nyt pidä että "vaihdellaan noita vähän joka treenissä", koska sillä en aiemmin pitkälle päässyt alkuaikoinani.Vaihtele joka treenissä noita vähän. Esimerkiks jos ensin teet 3x8, tee seuraavaks 3x9 samalla painolla.
Ööh... tarviiko niitä kaikkia sivuja lukea, kun heti ensimmäisellä sivulla selitetään progressio tälle ohjelmalle? Ei ollut edes tällaiselle aloittelijalle vaikea homma.Tässä on niin perkeleesti sivuja etten tohdi kaikkia lukea,niinpä miten toteutatte progression? Jos treenejä kertyy se 3-4 viikkoon?
Tällä mennään nyt ainakin kesän korville asti.