Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko paha jos tätä tekee 3on 4off ja 4on 3off?
Onko paha jos tätä tekee 3on 4off ja 4on 3off?
Penkkaaminen levytangolla ei onnistu terveydellisistä syistä ja käsipainoja ei löydy salilta tarpeeksi. Pystyisiköhän dipeillä korvaamaan penkin?
Penkkaaminen levytangolla ei onnistu terveydellisistä syistä ja käsipainoja ei löydy salilta tarpeeksi. Pystyisiköhän dipeillä korvaamaan penkin?
Missähän mahtaa olla vikana olen tehnyt tätä(G6) noin 4 viikkoa 3x viikossa tulokset on nousseet mutta rasvaa kerääntyy pirusti vatsaan?
Onko täällä kovempia g6 miehiä joilla yli 2vuoden tauoton kokemus rutiinista?
Kuinka moni on sittemmin sen jakanut ns. kahtia ja tekee jokapäivä?
Kuinka moni on sittemmin pysynyt 1 jakosessa ja mitä liikkeitä olette lisänneet lihaksille?
Myös kiinnostaisi tietää millasissa tuloksissa pyöritään.
. Välillä olen jakanut kahtia siten, että kyykky ja massu (+pohkeet) toisena päivänä. Myös toistomääriä olen vaihdellut ja välillä myös liikkeitä, ainakin leukavetoo kulmansoutuun..Jos siihen oikeasti tulee vain rasvaa, niin silloin syödään vähemmän tai liikutaan enemmän. Toinen mahdollinen vaihtoehto on se, että olisit ehkä kiinteytynyt muualta ja se näyttäisi sitten siltä, että vatsa olisi kasvanut... neljän viikon perusteella on hieman hankala tehdä mitään suuria johtopäätöksiä. Miten se vaaka on heilunut?
No tällä hetkellä pyörii siinä 74-75 hujakoilla paino.. Jos nyt syön treenipäivänä sen 2800 kaloria ni uskaltaako rupee tiputtamaan johonkin 2400 ja katsoa sitten miten tulokset nousee?