No voisitko mahdollisesti perustella miksi ne ovat huonoja? Suomen hallitus haluaa saada meidät uskomaan, että laitteet ovat huonoja, jotta varmasti loukkaisimme itsemme, ja lääkebisnes kukoistaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä käytetään niin paljon lonkankoukistajaa ja välttämättä ei suorat vatsalihakset rasitu juuri ollenkaan. Tee ennemmin janda rutistuksia suorille vatsalihaksilleNo voisitko mahdollisesti perustella miksi ne ovat huonoja?
oukei, kiitoksia infosta!Siinä käytetään niin paljon lonkankoukistajaa ja välttämättä ei suorat vatsalihakset rasitu juuri ollenkaan. Tee ennemmin janda rutistuksia suorille vatsalihaksille
"Tehokkain vaihtoehto lonkankoukistajien eliminoimiseen on ns. Janda-rutistus. Se on nimetty tsekkiläisen professorin Vladimir Jandan mukaan.Tässä versiossa teet rutistuksen siten että painat kantapäitäsi maahan ja vedät samalla jalkoja koukkuun jotain tukea, kuten puolapuuta vasten. Myös kuntopallo pohkeiden ja takareisien välissä toimii hyvin."
Sitten vielä teet erillaisia pitoja esim. hooveria niin tulee poikittainen vatsalihas kuntoon ja kyykyt, vedot yms. ottaa myös keskivartaloon.
Oon puoltoist kuukaut reenannu täl ohjelmal ja muute sujuu iha hyvi vaikka en oo kyykänny vähää aikaa ku ollu perse nii kipee, mut penkkisarjat ei suju oikee. Alussa sarjapainot oli 30kg ja noussut mukavasti 42.5. Nyt oon penkin tehny melkei kolme viikkoo tol 42.5kg ja sarjat vaihtelee hurjasti. Joskus menee 10-10-8 ja ajattelen että seuraavalla kerralla saisi sarjat täyteen mutta esim tänään meni vain 10-9-4.. Mikä auttaisi, pidänkö kevyempää treeniä ja jos niin miten
Mä olisin tuosta järjestyksestä sitä mieltä, että isot liikkeet 1, 2 ja 3 olis hyvä tehdä aluksi. Näiden keskenäisellä järjestyksellä ei mun mielestä ole mitään isompaa merkitystä. Sama homma liikkeiden 4,5 ja 6 kanssa. Järjestyksellä ei niin merkitystä kunhan tehdään vasta isojen liikkeiden jälkeen. Varsinkin kun pienillä ja ahtailla saleilla treeniä ei aina pysty helposti vetämään suunnitellusti. Ei siitä kannata kuitenkaan isompaa stressiä ottaa.
Liikkeiden väliseen taukoon en mitään tarkempaa osaa sanoa. Itse yleensä hetken puhkun ja puhisen edellisen liikkeen jälkeen ja siirryn seuraavalle treenipaikalle.
Ylätalja voisi olla hyvä korvaamaan/kehittämään leukoja. Siitä voi ottaa vaikka sellaisen leuanvetomaisen otteen, ja sarjapainojen kehittyessä sinne leuanvetotangollekkin pääsee jossain vaiheessa huhkimaan. Tällöinkin voi niitä leukoja tehdä sen muutaman lyhyen mutta rankan sarjan, ja sen jälkeen jumppailla ylätaljalla sitten pari pidempää sarjaa. (Itse joudun taas treenejä aloittaessa tekemään näin).

Oon jo jonkun aika tätä ohjelmaa vääntäny mutta on alkanu mietityttää et tehäänkö leuat vasta vai myötäotteella, tähän asti tehny myötä![]()
Mitenköhän naiselle sopisi tämmöinen ohjelma? 2 jakoisella olen aiemmin mennyt ja aika aloittelija vielä olen...
Moro, oon nyt pari viikkoo tehny tätä ohjelmaa ja alaselkä on nyt muutaman treenin jälkee ollu vähä kipee, ei kovin paljoo mut kuitenki, ei treenin aikana eikä lepopäivinä mut vähä aikaa treenin jälkee aina, ja semmosta lihaskipua mun mielestä. Voiskohan olla kyykkytekniikka tai sitte se ku oon penkissä koittanu saada selkää kaarelle mut perse kuitenki penkissä
The following is Arnold’s Golden Six workout (the source is Ironman Magazine). [...]
Barbell Squats: 2 sets of 10 reps (2 minutes rest between sets)
Barbell Bench Presses: 2 sets of 10 reps (2 minutes rest between sets)
Chins or Lat Machine Pulldowns: 3 sets of max (2 minutes rest between sets)
Behind-the-neck Presses: 4 sets of 10 reps (2 minutes rest between sets)
Barbell Curls: 3 sets of 10 (90 seconds between sets)
Bent-knee sit-ups: 3 sets of 20 or more (rest 1 minute between sets)
According to Ironman Magazine, start off with these reps. Then gradually increase them (3 reps, 4 reps . . . all the way to six reps if you’d like).

Miten muuten, tässä linkissä kerrotaan hiukan erilähestymistapa tähän ohjelmaan. Tai siis, että se olisi alkuperäisesti tällainen, ja sarjat on alussa pienempiä.
http://educationofabodybuilderdotcom.wordpress.com/2011/05/31/arnolds-golden-six/
Lisäsin kulmasoudun ja maven ohjelmaani pari viikkoa sitten. Nyt tuntuu, että kehitys on lähtenyt tiukkaan nousuun. Etenkin penkki alkanu kehittyy ihan hyvin. Liekö kehitys ollut korvien välissä tai jossain, mutta kyseisten liikkeiden lisääminen ohjelmaan on saanut hyviä tuloksia. Mukavampi treenailla kun sai pari uutta liikettä, joita treenailla
ja rullaa alas postaukseen #27.
)