Joo eli olen noin reilun vuoden käynyt salilla, kohtalaisen aktiivisesti. Nyt kesällä tuli pidettyä 4kk tauko ja pitäis päästä takaisin vauhtiin : D Ennen tein 4 jakoisella ohjelmalla suurinpiirtein näin:
Maanatai = rinta, olkappäät
Keskiviikko = vatsa, selkä
Torstai = jalat
Perjaintai= kädet
Nyt olen kuitenkin päättänyt että 3 kertaa viikkoon on aika max. Mitä ehdin/jaksan käydä salilla. Olen miettinyt kaikenlaisia ohjelmia ja jotenkin päädyin tähän kultaiseen kuusikkoon : D Mitäs sanotte, kannattaako? Tarkoitus olisi saada näkyviä tuloksia ja kehittää kroppaa tasaisesti joka puolelta. Pari kertaa olen jo koeillut tota arnoldin rääkkiä, mutta menee aina se 1,5 tuntia ja oon kuullu että tunti on aika max. mitä kannattaa kerralla olla salilla (?) Toi nyt on aika epäolennainen juttu, mutta kuitenkin.
Painoa on n. 80kg ja pituus 185. 17-vuotias jannu olen.
Istumaannousun tilalla voi varmaan tehdä jalkojen nostoja (?) Lisää vatsaliikekitä voi varmaan tehä vaikka kotona (?)
Entä voisikohan tohon lisätä jonkun pohjeliikkeen, kun pohkeet ihan onnettomassa kunnossa : D Käyn aika pienellä salilla ja siellä on sellainen vanha pohjekone, johon voi lyödä tavallisia levypainoja. Istualteen ollaan siinä. Omasta mielestä ei oikein ota pohkeisiin vaan pelkästään jalan alaosaan tohon akillesjänteen kohdalle. Tennköhän sen jotenkin väärin? Mikä olisi parempi pohjeliike? Kannattako se tehdä joka kerta?
Entä olisiko hyvä jos kyykyn tilalla tekisi maastavedon kerran viikossa, vaikka keskiviikkoisin?
Rinnallevetokin mielestäni hyvä liike, mutta se ei taida tuohon mahtua (?)
Ja noi leuvat tehään G6:sessa vissiin myötäotteella?
Paljon tuli asiaa, kiitos jos joku jaksaa vastailla