Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo eiköhän tää viikko riittäny G6:sta. Motivaatio alko tippuu heti kun tän alotti, pelkästään 3x4x10 kyykkäämisen ajattelu saa motivaation nollille, joten kiitti mut mulle riitti. Ennen tän alottamista motivaatiota ois riittäny vaikka kahdesti päivässä mut nyt meinas jäädä jo menemättä salille tänään. Jatketaan sillä mitä ennenkin veivasin, hyvinhän se toimi ja tulokset nousi :)

Onnea kuitenkin niille jotka tätä tekee & aloitteleville.
9.jpg

Joo eiköhän tää viikko riittäny G6:sta. Motivaatio alko tippuu heti kun tän alotti, pelkästään 3x4x10 kyykkäämisen ajattelu saa motivaation nollille, joten kiitti mut mulle riitti. Ennen tän alottamista motivaatiota ois riittäny vaikka kahdesti päivässä mut nyt meinas jäädä jo menemättä salille tänään. Jatketaan sillä mitä ennenkin veivasin, hyvinhän se toimi ja tulokset nousi :)

Yksi tärkeimmistä perusliikkeistä oli sen vertaa väsyttävä, että passaat koko ohjelman? Nyt en ihan ymmärrä tätä pointtia/itkemistä tämän kyykyn osalta. Vaihda vaikka maveen, jos ei kyykkyyn meinaa riittää voimatasot. Hyvä liike se on ja vain 1/6 koko ohjelmasta.

Kyykkyä teen jalkapäivänä, eikä se liian väsyttävä tai raskas ole, muttei kiinnosta vääntää sitä kolmesti viikkoon. Eikä mistään voimatasoistakaan ole kyse. Kai mä saan vaihtaa ohjelmaa vaikka joka päivä jos siltä tuntuu, mitä te mulle itkette? Keskittykää omiin reeneihinne ja sillä selvä :wtf:

jalat tottuu nopeesti tuohon rytmiin.

Onhan toi aluksi aika raskas setti vaikkei paperilla uskoiskaan olevan. Pitää olla ravintoasiat aika hyvässä kondiksessa (piti itsekin muuttaa tottumuksia) jos meinaa esim. sen 3 kk tehdä ilman löysäilyjä. Ite vedetään sillä mentaliteetilla, että jos tuntuu laiskotuttavan niin entistä enemmän rautaa tankoon ja apinan raivolla läpi, kaveri jeesii vaikka pakkotoistona 1-2 viimestä. Nyt vetänyt 5 kk G6:lla ja motivaatio on todella huipussaan. Kyllähän toi aluksi oli paskakuntoiselle (minulle) ihan silkkaa tuskaa, mutta on se vaan niin *itun hienoa kun homma alkaa sujua ja kehitystä todella tulee (1 kg lisää lihasta joka kk ja sarjapainot nousee silmissä...).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Terve!
Olen nyt tehnyt G6:sta noin reilu 3kk ja tuloksia on tullut selvästi mutta millä kannataisi nyt jatkaa sitten?
Samalla rumballa vai jollakin muulla tavalla?
Mitä suosittelette?

Terve!
Olen nyt tehnyt G6:sta noin reilu 3kk ja tuloksia on tullut selvästi mutta millä kannataisi nyt jatkaa sitten?
Samalla rumballa vai jollakin muulla tavalla?
Mitä suosittelette?

Jos kiinnostusta löytyy sekä kehitystä tulee, ei ole tarvetta vaihtaa. Muussa tapauksessa voit ottaa esim. Elaston 2-jakoisen käyttöön.

Kyykkyä teen jalkapäivänä, eikä se liian väsyttävä tai raskas ole, muttei kiinnosta vääntää sitä kolmesti viikkoon. Eikä mistään voimatasoistakaan ole kyse. Kai mä saan vaihtaa ohjelmaa vaikka joka päivä jos siltä tuntuu, mitä te mulle itkette? Keskittykää omiin reeneihinne ja sillä selvä :wtf:

Äijä on heti ihan butthurt ku saa palautetta kun ei kantti riitä.

Minkälaisia tuloksia kokeneemmat ovat saaneet tällä ohjelmalla, jos päällä on ollut vielä kunnon sikabulkki.? Vai onko tätä kokeneemmat edes tehny (reenivuosia +-5vuotta).?
Tyrmäättekö ajatuksen jos sarjat tekisi pääosin 6 toistolla, välillä 10 toistoa kevyemmillä painoilla.? Mavea kehiin satunnaisesti kyykyn tilalle, leukojen tilalle kulmasoutu eri variaatioilla pysyvästi. Tää kiinnostaa lähinnä siksi, että reenisali vaihtuu usein ja sen vuoksi 2-4 jakoset vaikeita tehdä. Please Arnold, pimp my body..

Tää oli melkeen yhtä hyvä kuin se joka kirjotti et "en kyykkää ku naamaan tulee finnejä". Kyllä ne jalat kehittyy salipändillä ja kävelylenkeillä.

Jep, ja lukihäiriölläkin :david:

Kyykkyä teen jalkapäivänä

Siinä pojat puhuttiin viikon kyykky annoksesta. Kolme kertaa viikkoon 4x10 kyykkyä tekee 3x4x10.

Juuri näin.

Äijä on heti ihan butthurt ku saa palautetta kun ei kantti riitä.

:david:

Hyvin on tullut tämän ohjelman kanssa vaihtelua entiseen reenityyliin, ja tuloksia näyttää varsinkin penkissä tulevan aika nopsaan. Tänään punnersin PR:n 12x97.5 vaikka on opiskelujen ja muiden harrastusten takia päässyt vain pari kertaa viikkoon käymään salilla :)

Minkälaisia tuloksia kokeneemmat ovat saaneet tällä ohjelmalla, jos päällä on ollut vielä kunnon sikabulkki.? Vai onko tätä kokeneemmat edes tehny (reenivuosia +-5vuotta).?
Tyrmäättekö ajatuksen jos sarjat tekisi pääosin 6 toistolla, välillä 10 toistoa kevyemmillä painoilla.? Mavea kehiin satunnaisesti kyykyn tilalle, leukojen tilalle kulmasoutu eri variaatioilla pysyvästi. Tää kiinnostaa lähinnä siksi, että reenisali vaihtuu usein ja sen vuoksi 2-4 jakoset vaikeita tehdä. Please Arnold, pimp my body..

Tein 4kk tällä ohjelmalla vaihdellen 1kk kutosia ja 1kk kymppejä. Tein myös hst tyyppisen progression, jossa nostettiin painoja 5% per treeni alottaen 75% sarjamaksimista. Mulla oli 2 erilaista treeniä joita tehtiin vuorotellen. Esim. toisena päivänä kyykky ja toisena mave. 6 isoa perusliikettä molemmissa treeneissä. 3x viikkoon. Hyvin toimi vaikka dieetillä olinkin. Treenivuosia kohta 3,5 vuotta ilman pidempiä taukoja.

Vedetty nyt 3 viikkoa tällä ohjelmalla ja tulokset ovat nousseet reilusti ainakin kaikissa muissa paitsi hauiskäännössä :/ siinä voi tosin olla syynä se, että alussa ehkä fuskasin enemmän. Nyt pari kysymystä: (1) kannattaisiko tähän lisätä jokin pohjeliike, jos kyllä voiko joku antaa esimerkin mikä, missä välissä ja millä palautuksilla? (2) Entä selkäliikkeet, tuleeko tuossa jo muiden liikkeiden mukana tarpeeksi selkää? Joskus on ollut selkävaivoja enkä toivo että selkä jäisi yhtään jälkeen. Vielä yksi tyhmä kysymys; (3) jos haluaa panostaa enemmän leuanvetoon, voiko aivan viimeiseksi tehdä vielä yhden sarjan leukoja niin, että siitä olisi vielä jotain hyötyä?

Nyt tuli kyllä paljon kysymyksiä, olis varmaan voinut laittaa myös johonkin kysymys-threadiin, mutta ois kiva jos joku viittis kuitenkin vastailla :)

Vedetty nyt 3 viikkoa tällä ohjelmalla ja tulokset ovat nousseet reilusti ainakin kaikissa muissa paitsi hauiskäännössä :/ siinä voi tosin olla syynä se, että alussa ehkä fuskasin enemmän. Nyt pari kysymystä: (1) kannattaisiko tähän lisätä jokin pohjeliike, jos kyllä voiko joku antaa esimerkin mikä, missä välissä ja millä palautuksilla? (2) Entä selkäliikkeet, tuleeko tuossa jo muiden liikkeiden mukana tarpeeksi selkää? Joskus on ollut selkävaivoja enkä toivo että selkä jäisi yhtään jälkeen. Vielä yksi tyhmä kysymys; (3) jos haluaa panostaa enemmän leuanvetoon, voiko aivan viimeiseksi tehdä vielä yhden sarjan leukoja niin, että siitä olisi vielä jotain hyötyä?

Nyt tuli kyllä paljon kysymyksiä, olis varmaan voinut laittaa myös johonkin kysymys-threadiin, mutta ois kiva jos joku viittis kuitenkin vastailla :)

Pari vastausta:

1) Ei tuolla ohjelmalla pohkeet turpoa, joten jos niitä halajat niin kannattaa tehdä pohjeliike. Pohkeet istuen/seisten 3x10.

2) Eihän tuossa selän paksuudelle tule (juuri) mitään, eli jos sitä haluaa niin mavea/kulmasoutua mukaan. Vuorottelee esim. leukoja/kulmasoutua, tai sitten mavea/kyykkyä. Tai sitten perusohjelman päälle jompaakumpaa tai molempia.

3) Johonkin lihasryhmään panostaminen ei pääsääntöisesti ainakaan 1-jakoisessa tapahdu pelkästään tekemällä kyseistä lihasta enemmän vaan jotta palautuminen olisi mahdollista pitää muita tehdä vähemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom