Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mitenkäs tämä (http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=117735451&page=1), G6 on tästä vissiin "pelkistetympi" versio? Aika rankalta näyttää, mutta ajattelin ottaa ehkäpä kokeiluun. En vaan tiedä palautuuko moisesta oikein natuna? Helkutisti saa kyllä varmasti syödä jokatapauksessa.
Edit: Toivottavasti ei ole vielä ollut tässä postissa esillä.
.Kuinkas usein tässä saa lisätä painoja? Kun tänään aloitin niin jos vaikka ensi viikolla pistäis 4kg lisää tankoon? Että joka viikko lisäisi 4kg painoja, kun teen kotitreeniä niin löytyy painoja siten että voin lisätä aina 4kg välein painoja.
Alussa tuo 4kg saattaa jopa mennäkkin, vaikka aika kovalta kuulostaa. Myöhemmin tuskin tulet onnistumaan lisäämään 4kg per viikko.Pälä
. Tässä siis puolusteluni edelliseen ;)Kiitos kommentista, tossa on hyviä pointteja joita en ehkä oo tajunnut... Esim. leukojen vedossa oon ollu sen verta heikko toistomäärältä ja malttamaton, että oon tehny niitä väärällä tekniikalla, vaikka periaatteessa oon tajunnu että leveä myötäote olis paras selänkin kannalta. Siispä se on ehkä se syy miksi mulla takaolkapäissä ei oo juuri mitään vaikka edessä on. Välillä olen kyllä tehnyt lisäksi tai kevyempinä "välipäivinä" taljassa "kulmasoutua" leveällä otteella. Pitänee korjata tämä virhe jatkossa ja vetää leukoja järkevämmin! En oikeastaan tajunnut että se todella reenaisi myös takaolkapäät samalla.
Kyykyistä pakko puolustella, että reidet kyllä vielä on mukana kehityksessä mulla, jopa ehkä aika isot (luulisin). Johtunee että ne on aika kovalla rasituksella olleet junnumpana ja nykyäänkin eri harrastuksissa (mm. säbämaalivahti) kun on tullut paljon reidet jännityksissä kykkimisiä ja hyppelyä sun muuta rasitusta niille. Aiemmin ei oo tullut mitään muita ihaksia reenailtua oikeastaan joten ne on ollu edellä jopa aika rankasti. Lenkillä tulee myös käytyä aika paljon ja salibandyssa tulee kans niitä nopeampia spurtteja jotka vielä enempi ehkä sinne pohkeisiin ottaa. Silti ne tuntuu olevan jäljessä. Niihin pätee sama, kuin kyykkyihin että muu jalkoja tarvitseva harrastus vähän rajoittaa massareeniä. Pitäis niitä kyykkyjäkin varmasti tehdä ja kyllä koitan varsinkin viikonlopun tullessa kun ei oo muita reenejä tulossa.. Taidan hieman lisätä niitä, ehkä tottuessa palautuukin sitten nopeammin? Kuitenkin ne on jääneet selkeästi vähemmälle keskellä viikkoa. Toi hormonaalinen vaikutus on kans hyvä huomio jota ei helpolla tuu ajatelleeks. Toisaalta mun pitäis just tuon pallopelitaustan perusteella tehdä noita maastavatoa ja kyykkyjä räjähtävyyttä reenaten. Massareenistäkin kyllä sais varmasti voimaa, ehkä myös räjähtävämmin tehdystä hieman massavaikutusta?
Vatsoja oon kyllä tajunnut tehdä vastuksilla ennemmin kuin "tuhat rutistusta ilman painoa" -tyyliin. Tai sitten sopivia liikkeitä, koska toistomäärät mitkä tuntuu ollu ok alueella. Perus rutistuksilla levypaino niskan takana, selinmakuulta jalkojen välissä kuntopalloa nostellen ja staattisia pitoja levypaino selän päällä. Kylkiä kiertolaitteessa ja levypainoa istualtaan kiertäen tai sivuttain "käsipainoa toiselta puolelta nostellen". Voimapyörä ja toisella salilla käydessä ab-coaster -laite ovat myös tuttuja. En nyt bodausnäkökulmasta osaa sanoa pitäiskö tehdä esim. taljassa tai koneella painoja lisäämään pyrkien tai onko jotain muuta oikein hyvää tapaa jolla KASVATTAA vatsalihaksia parhaiten... Vinkki kelpaa kyllä kun en oo ihan kaikkea opiskellut tarkkaan ;)
Ei tosiaan tarkoitus ei oo yläkroppaakaan älyttömästi kasvattaa, eikä se varmasti mikään iso vielä ole, mutta kun ottaa huomioon että en siis ole aiemmin punttia harrastanu niin ero on kyllä aika selkee mitä muutosta on tapahtunu. Pakko hieman kompromisseja tehdä punttiksen osalta, koska muut harrastukset vaatii osansa ja tavoite salireenillä on paljolti myös tukea niitä ja yleinen lihaskunto, ei niinkään ottaa älyttömästi massaa ja olla kuin Arnold. Varmaan kuitenkin aika samat asiat toimivat tällaisessa punttailussa kuin mihin Arnoldi tätä käytteli, tyyliin "massaa mahdollisimman nopeasti". Siis sikäli, että miten saa sopivasti suunnilleen koko kropan reenattua ja kehitystä tulee. Olisi toki voinut postata tuohon aloittelijoiden "arvostele ohjelma" -settiin myös tuon aiemman kirjoitukseni.. Mutta tosiaan oon siis sitä mieltä että G6-tyylinen ohjelma on oikein hyvä tällaselle meikäläisenkin tapaselle taustalle, eikä pelkästään alottelevalle kehoilijalle. Tässä siis puolusteluni edelliseen ;)

Teenkö liian suurilla painoilla kyykkyä, väärällä tekniikalla vai käynkö liian alhaalla, kun polvi narisee ja nirisee?