Minkälaisen ohjelman olet suunnitellut? :O
Jos joku hyvä ohjelma löytyy ni anna tulla

.
Mul on itseasiassa myös kaksjakonen ohjelma ja meinasin ne jo postata tonne, mut oon niitä vähä viilannu sitten viime kerran niin tulin onneks siihen aatokseen, että EHKÄ kannattais kuiteski vähä testata viel noit ennenku niit postaan

Mut vedän tän HST:n loppuun ja katon sit niit... menee viel pari viikkoo. Laitan niille si oman threadin. Tulee löytyyn Treeni-osiosta
Hyper3 -treenausohjelmat nimellä

Ei niis välttämättä mitään pyörää uudelleen keksitä, mutta hyviä, toimivia ohjelmia. Mut jos joku on just vaihtaas ohjelmaa ja haluu het alkaa testaan ni voi laittaa mul yksityisviestin
No sehän tässä ohjelmassa on ideana, että painonlisäyksen jälkeen tulee edelleen 4x10 tai 3x10. Jos ei tule, vaan toistot ovat esim. 10,9,8, niin tangossa on liikaa painoa. Mikähän tuossakin on niin vaikeaa ymmärtää?
Itseasiassa Mr.Eightpack oli oikeessa. Sit ku vikas sarjas menee 12 niin lisää rautaa tankoon, ja sen jälkeen ei todellakaan mee toistot 10, 10, 10, ellei oo alottelija. Sitten KUN toistot menee 10, 10, 12 niin taas lisää rautaa. Simple.
1. Harjoittelen kotona eikä leuanvekotankoa löydy niin onko kulmasoutu hyvä korvaava liike leuanvedolle?
3. Kannattaako vatsoja tehdä aina samaa liikettä (istumaannousua) vai vaihdella esim. välillä vinoihin vatsoihin?
6. Olen kuullut, että vatsoja kannattaisi harjoitella lyhyemmillä sarjoilla? Onko 20 toiston sarjat ihanteellisia sixpackia havittelevalle?
KETKUTTAJA näihin jo vastaili, mutta tässä vielä tarkennusta:
1. Leuanvetotangon saa vaikka Prismasta tyyliin 20e, ja sen saa sovitettua normi ovinkarmien väliin.
3. Istumaannousua ei kannata tehä. Tee mieluummin vaikka linkkuja.
6. Sixpackin voi saada tuhansilla eri tavoilla. Tärkeintä on saada hyvä tuntuma/polte vatsalihaksiin liikkeen aikana, silloin tietää että liike menee perille. Jos on vähänkin ylimäärästä läskiä niin ei se packki tuu sieltä esiin vaikka mitä liikkeitä tekis ennenku sulattaa extrafläsät pois. Jos taas on lauta, niin packin saa varmaan jo muutamas kuukaudes esille ku syö hyvin ni palikat kasvaa.
Vattoja oon tehny telineessä 10kg paino niskantakana ja välillä lattialla, mikä ois paras tapa saada SIXPÄCK?!
Kts. edellä. Ite suosittelen raskaita vatsalihasliikkeitä. Mä en kyl pidä ikinä painoo niskantakana, tulee ihan luonnoton olo ja paino kolisee niskaan. Mieluummin rinnan päällä.