Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jee, kyllä normaalissakin G6:ssa on ideana progressio. Ainoastaan jossain superproroinahirviöspesialisaatiovirityksessä ei välttämättä tavoitella progressiota, vaan pelkkää kidutusta.

Itellä sama juttu...Itsellä meni taas treenit ihan päin vittuja. Voimatasot jossain ihan hevon kuusessa...
Järkeä counter: 3vk 10:n sarjoja 2vk 2x6 systeemillä ja 1vk 1-3sarjoja ja mahd. testaus ?Rautaa kuuluu lisätä tankoon niin nopeasti ku mahdollista. Ei mitään järkeä hinkata samalla painolla päivääkään pidempään ku on pakko.
Oletetaan siis että ei lähdetä tekemään mitään runkkupenkkiä yms.
Penkki 2x6
Ylätalja 2x6
Reisiojennus 2x6
Pystypunnerrus 2x6
Ojentajapunnerrus taljassa 2x6
Hauiskääntö mutkatangolla 2x6
Tuo versio siis nyt kun olen kuntoutumassa välilevyvammasta.
Kunhan olen taas sen puolesta tikissä ni sitten mukaan tulee luonnollisesti mave ja kyykky yms.
Eli siis "normaalisti" reisiojennus pois ja tilalle mave ja kyykky 2x6? Tää vaikuttaa kyllä tosi hyvältä versiolta, otan kokeiluun.
Tänään lähti tämä kokeiluun, about alkuperäisenä, vähän olen muokannut koska omalle kropalle näin on paras.
Eli :
Jalkaprässi 4x10 (Joka 3.kerta otan mavea)
Kulmasoutu tangolla 4x10
Vinopenkki koneessa 4x10
Pystypunnerrus 4x10
Hauiskääntö tangolla 4x10
Vatsat
Tätä 3 x viikossa, paljon unta ja stnsti ruokaa!
Kesäkuun lopussa toivottavasti tuloksia jo näkyy ja vähän lisää ois lihasmassaa kertynyt.
Eihän tolla ole mitään tekemistä Arskan kultaisen kuusikon kanssa. Lähes kaikki liikkeet vaihdettu ja sarjojen määrätkin aivan erit. Kannattas testaa ihan sitä alkuperäistä.
Vartalon malli on siis naru + hirvee maha ollut alusta alkaen. Jos sitä koittais dieettailla mahaa pois myöhemmin kun on ensin lihasta saanut vähän kasvatettua :DJaahas, nyt on kuukauden verran treenailtu tätä ohjelmaa ja tulokset kasvun suhteen ovat tässä.
paino 87kg --> 95.5
pohje 41.5cm --> 42
reisi 56.5 --> 61
vyötärö 101 --> 103
rinnanympärys 106 --> 109
kyynärvarsi 29.5 --> 30.5
käsivarsi 34.5 --> 36.5 (37.5)
Onko tuo nyt sitten ihan ok kehitystä aikaan nähden? Vai onko jokin mennyt pahasti pieleen? Painosta nyt sen verran että eri vaa'alla punnittu, joten siitä nyt ei kannata hirveitä johtopäätöksiä vetää.. Mittaukset olen myös itse tehnyt joten ne ei ehkä tarkkuudellaan häikäise mutta suuntaa antavia. Itse olen tuloksiin ihan tyytyväinen, kun peilikuvakin kohentunut. Ainoa mikä huolestuttaa, että tuo mun valmiiks läski maha tosta koko ajan vaan paisuu mukanaVartalon malli on siis naru + hirvee maha ollut alusta alkaen. Jos sitä koittais dieettailla mahaa pois myöhemmin kun on ensin lihasta saanut vähän kasvatettua :D