Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
nyt olen kaksi kuukautta tätä ohjelmaa tahkonut ja tulokset seuraavanlaisia

Kyykky 50kg--->70kg
Penkki 50kg--->60kg
Leuat 6-9---> 9-12
Nt 20 kg --->25 kg
Hauiskääntö tangolla 23kg-30kg

Itse olen melko iloinen tuloksista , mutta yksi asia harmittaa. Nimittäin massaa ei ole hirveästi tullut olen 189/73, ja ruoka puoli mielestäni hyvin kunnossa. joten jos jotain apuja saisi nii olen kiitolinen!
sitten vielä tuon kevyen viikon kanssa, että miten se kannattaisi toteuttaa?

Tosiaan hauiskääntö on tehty scottissa. Ja kaikki liikkeet teen niin puhtaasti kuin vain osaan. Jaloissa ei vain tunnu olevan voimaa millään tehdä tosissaan vaikka 60kg painoilla 4x10 sarjaa. Viimeistään kolmannessa sarjassa alkaa loppua voimat kokonaan.

Eli scottissa 10*45kg? Siis mutkatangossa 15 kilon kiekot päissä + jotkut lukot? Ihan hyvin verrattuna noihin muihin tuloksiin....

Nyt täytyy omaa mokaa korjata sen verran, että tuo hauis on siis 35kg, eikä todellakaan 45kg :D Eli siis mutkatanko + 10kg kiekot päissä. Jonkinlainen ajatusvirhe sattunut lukuja näppäilessä.

Nyt täytyy omaa mokaa korjata sen verran, että tuo hauis on siis 35kg, eikä todellakaan 45kg :D Eli siis mutkatanko + 10kg kiekot päissä. Jonkinlainen ajatusvirhe sattunut lukuja näppäilessä.

Miten sä saat mutkatangosta ja 10kg kiekoista 35kg? Ei se nyt 15 kiloa paina. Suurin osa mutkatangoista painaa ilman lukkoja itseasiassa 8kg eli toi olisi 28kg.

Miten sä saat mutkatangosta ja 10kg kiekoista 35kg? Ei se nyt 15 kiloa paina. Suurin osa mutkatangoista painaa ilman lukkoja itseasiassa 8kg eli toi olisi 28kg.

Salilla on kaksi erilaista ja eripainoista mutkatankoa. En ole niitä punninnut, mutta toinen kuulemma 10kg ja toinen jonkin verran enemmän.

No helvetti. Omat mitat on 187/94 ja seuraavalla kerralla saan laittaa 55kg kyykkyyn. Jalkatreenia takana nyt varmaan puoltoista kuukautta. En vois kuvitellakkaan ottavani jotain 100 kiloa tankoon perkele! :D Ehkä teillä pitkään treenanneilla on hieman mennyt suhteellisuuden käsitys mistä sitä alotetaan kun tosissaan pohjalta lähdetään?? Itse kyllä ihmettelen tota 30 -> 50 siirtymistä. Mulla on kunnolla kyykkyä takana nyt reilu kuukaus ja kehitys on ollut 20 -> 55 ja kyllä alas mennään. Tekniikkaa olen koittanu parantaa joka kerralla mutta en väitä että se olisi hyvä missään muotoa.
Joo, no se on siitä harraste taustasta kiinni :) Vuos sitte sain130kg x 3 kyykys, toistojen puhtaudesta ei oo mitää takeita, mut kumminki tein ja puntti taustaa ei ollu muuta kun mitä nyt pikajuoksus mitä olin harrastanu n. puoli vuotta niin oli tehtynä vähä rinnallevetoa n. 40kilolla ja kyykkyä 60kg nopeuspainotteisesti. Tuota ennen olin pelannut futista 6vuotta.
Edit: Eli harraste taustasta ja muutenkin fysiikasta kiinni. Painoin tuolloin 70kg ja pituutta oli 172cm..

Elikkä nyt oon väännelly G6 5viikkoa ja tässä sitte sarjapainoja
pituus 190cm
paino 85-->89kg
kyykky 65-->77,5kg
penkki 57,5-->65kg
nt-punnerrus 22,5-->27,5kg
leuat vastaotteella 7,5,3 ja nyt suunnilleen sama leveällä myötäotteella
hauis mutkatangolla 25-->32,5kg
ja vatsoja oon reenaillu muutenki ku istummaan nousulla että paha sanua mutta kehittyny neki on.
ja alotin tämän reenin semmosilla painoilla jolla sain justiinsa tehtyä ilmotetut toistomäärät, vaikka neuvottiin alottamaan kevyesti

Sitä paitsi miksi kutosia :confused:
Anteeksi vähän jälessä vastaus, mutta olen käsittänyt että pienillä toistoilla tulee sitä voimaa, ja isoilla palaa rasva ja tulee sitä kestävyyttä. Muutenkin tällä foorumilla tuettu tuota 2x6 systeemiä, joten sitä harkitsin. Kiitos muillekkin vinkeistä, ohjelma jatkuu sen 3kk normaalina ja tulokset ilmoitetaan...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei niiden painojen kanssa kannata niin paljoa kiirehtiä, etteikö niitä liikeratoja vois harjoitella pienillä painoilla. Oma näkemys on että haetaan se tekniikka sillä tangolla mieluummin ku ruvetaan tekemään isoilla koneessa.
Edit; Minkälaisella ruumiinrakenteella ei pysty tekemään penkkiä oikein ? Ja se pitää vaihtaa sen takia vinopenaan koneessa?

No siis sanotaan näin että en saa penkissä mitenkään tuntumaa rintaan vaan enemmänkin etuolkapäihin. Mulla on tosi paljon eteen työntyneet olkapäät, joten penkkiä tehdessä toi vaan pahenee. Vinopenkki koneessa saan tuntumaan oikealla tavalla rintaan, joten siksi teen sitä. Myös se liike on hyvä, missä maataan selällään penkillä ja käsipainoilla melkein suorin käsin sivuilta ylös yhteen, en tiedä nimeä tuolle, siinä saan kans tuntumaa rintalihaksille.

olen käsittänyt että pienillä toistoilla tulee sitä voimaa, ja isoilla palaa rasva ja tulee sitä kestävyyttä.

Ei nyt ihan noinkaan.
"Pienillä" (4-6) toistoilla kasvaa lihakset, voimaa tulee ja energiaa kuluu (mitkään toistomäärät nyt ei suoranaisesti rasvaa polta). Pitkät sarjat lisäävät kyllä kestävyyttä , mutta eivät sen paremmin
"polta rasvaa" kuin lyhyetkään.

Äää tais tulla raja vastaa kyykys, vedän 75kgl ton4x10 eikä se sillee tunnu mutta palautuminen on yhtä helvettiä... Tänäänki aamulla oli reiden ym lihakset iha perkeleen kipeet joten mitä kannattais tehä? Muuten täytyy sanoo et hyvä ohjelma on ja tuloksiakin tullu kiitettävästi(kyykky nousu perkeleesti alkuu mut nyt tuli toi palautumis ongelma)

Äää tais tulla raja vastaa kyykys, vedän 75kgl ton4x10 eikä se sillee tunnu mutta palautuminen on yhtä helvettiä... Tänäänki aamulla oli reiden ym lihakset iha perkeleen kipeet joten mitä kannattais tehä? Muuten täytyy sanoo et hyvä ohjelma on ja tuloksiakin tullu kiitettävästi(kyykky nousu perkeleesti alkuu mut nyt tuli toi palautumis ongelma)
Ota treenipainoissa vähän takapakkia, jos lähtis siitä taas nousuun. Ja ruokaa kunnolla koneeseen. Tosin mun mielestä toi 4x10 kolme kertaa viikossa on joillekin vaan liikaa. Jos tuntuu ettei palaudu tosta kunnolla, niin tee vaikka joka kolmannessa treenissä selvästi kevyemmillä painoilla.

Kannattaa yrittää venytellä, se voisi helpottaa hiukan. Sitten sulla saattaa myös olla ylikunnonpoikanen, jos palautuminen on hitaampaa kuin aikaisemmin.

Kerroppa vähän lisää. Siis lihakset on seuraavana päivänä kipeät, vai? DOMS ei kyllä palautumiseen tai palautumattomuuteen varsinaisesti liity, ja se ei estä treenaamista. Jos paikat on kipeät edellisestä treenistä ja kyykätä taas pitäisi niin ei siinä muuta ku tavallista paremmat lämmittelyt vaan alle niin pitäis pystyä kyykkäämään siitä huolimatta.

e. älä nyt painoja ala pudotteleen jos kerran nousee helposti, taitaa se kipeytyminen olla vain tottumattomuutta.

Voisin aloittaa kokeilemaan tätä, saa nähä mitä tulee. Olen ihan aloittelija salillakäymissä. Varmaan vois kokeilla ensin maksimit kyseisissä ja sit lähtee katsomaan tuleeko parannusta kuinka paljon...

Voisin aloittaa kokeilemaan tätä, saa nähä mitä tulee. Olen ihan aloittelija salillakäymissä. Varmaan vois kokeilla ensin maksimit kyseisissä ja sit lähtee katsomaan tuleeko parannusta kuinka paljon...

Siis testaisit maksimi ykköset? Eipä niillä maksimeilla ole tämän ohjelman kannalta paljoa merkitystä. Suosittelen ottamaan sellaiset painot joilla uskot saavasi tavoitellut toistot ja sitten lisäilet painoa ohjeiden mukaan.

Siis testaisit maksimi ykköset? Eipä niillä maksimeilla ole tämän ohjelman kannalta paljoa merkitystä. Suosittelen ottamaan sellaiset painot joilla uskot saavasi tavoitellut toistot ja sitten lisäilet painoa ohjeiden mukaan.

Lähinnä meinasin että kokeilen paljon nousee nyt ja sit 3 kk päästä uudestaan kokeilen samaa. Niillä painoilla, joilla tavoitellut toistot saan mennään muuten.

Mitä helvetin merkitystä joillakin ykkösillä on jos yrittää lihasta kasvattaa?
Ei sitten yhtään mitään, muutenkin jos noista pitää ykköset testata niin ehkä penkistä,mavesta ja kyykystä sen vielä ymmärtää, mutta voi jeesus että on aina myötähäpeä tapissa jos näkee salilla jonkun kokeilemassa ykköstä jossain hauiskäännössä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom