Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oon nyt punttaillu tän ohjelman merkeissä kolmisen kuukautta ja vastikään tiputtanu toistot kaheksaan ihan vaihtelun vuoks, mut pitäny sarjamäärät samoina. Kuitenki aloin vähän miettii tässä, että oisko kannattavaa vetää vaikka kerran viikkoon suora treeni ojentajille, kun haluisin käsivarsiin vähän kokoa? Jos sen ajottais perjantaiks, niin saa yhen ylimääräsen lepopäivän? Treenaan siis ma, ke, pe. Entäs oisko millään tavalla fiksua korvata kyykky kerran viikossa tai kahessa MaVella? Entä toisto- ja sarjamäärät, jos on niikseen? Suoraa selkätreeniä ei kuitenkaan tule mielestäni tarpeeksi ja haluisin myös selkään voimaa sekä paksuutta/kokoa. Ja vielä viho viimeisenä voimapyörällä tekemistäni vatsoista, että onko siitä haittaa olkapäiden kehitykselle, kun olkapäät siitä kipeäksi tulevat(kipeät ainostaan tehdessä ja hetken sen jälkeen) ja luulisin, että k.o. liike antaa kohtuullisen rasituksen olkapäille.

Mulla on kyllä ojentajatkin kehittynyt ihan mukavasti tämän ohjelman merkeissä. Ainahan sä voit kokeilla miltä se tuntuu jos jotain eristävää ojentajille lykkää.

Ajattelin muunnella tätä G6:sta ja tämmöstä oon nyt ajatellu. Miltäs kuulostaa?

Pena leveällä otteella 3*6
Leuat 3*8
Jalkaprässi 3*10
Vatsat 3*15
Hauiskääntö scott-tangolla 3*8
Vinopena 3*8

Leuat 3*8
Jalkaprässi 3*10
Vatsat 3*15
Vinopena 3*8

mun nyt ei hirveästi kannata huudella kun en mikää hirveän edistyny kehoilija ole mutta miks ihmeessä korvaisit kyykyn prässillä, kyllä se kyykky prässin voittaa miten päin vaa!

Leuat 3*8
Jalkaprässi 3*10
Vatsat 3*15
Vinopena 3*8

Muuten kyllä mutta tee mielummin vinopenan paikalla pystyp. kp tai mikälie. Ja penkki normaalilla otteella, menee se normaalillakin hyvin rinnalle ja rasittaa ojentajia enemmän normina.

Täytyy sanoa, että jumalauta toimii. 11½ kuukautta taukoa salilta takana, kun keskittyny eukon kanssa yhteiselämään ja paino pudonnut 16kg tuona aikana. Nyt alotin niinsanotusti täysin nollasta, tässä tulokset 2 kuukaudelta:

Aamupaino: 62kg > 70,5kg
ja sarjapainoja=
Kyykky: 60kg > 75kg
Penkki: 70kg > 85kg
Leuat max: 21 > 29
Pystypunnerrus tangolla: 35kg > 47.5kg
Hauiskääntö tangolla: 30kg > 42.5kg
Istumaannousu 10kg lisäpainolla: 18 > 35

Paras ohjelma, tuun jatkaan niin pitkään kun vaan toimii !

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Aamupaino: 62kg > 70,5kg
Leuat max: 21 > 29
Leuanvetokehitys on aika kova ottaen huomioon, että painoakin on tullut 8,5 kg lisää. Itellä pysy toistomäärä samana painon noustessa ton verran ja nyt kun paino pikkuhiljaa putoaa, alkaa taas toistoja tulla lisää.

En nyt rupee ohjelmaa haukkumaan mutta minusta tuossa on aika vähän tehtävää olkapäille.. riittääkö tuo tosiaan kolmesti viikossa esim ma ke pe? aina kun tuon on tehnyt tuntuu kuin ei olisi tehnyt mitään esim 80 vatsan jälkeen vois repästä vielä toiset 80.. oisko sit hyvä jos tuon ohjelman tekisi kaksinkertaisena? :)

En nyt rupee ohjelmaa haukkumaan mutta minusta tuossa on aika vähän tehtävää olkapäille.. riittääkö tuo tosiaan kolmesti viikossa esim ma ke pe? aina kun tuon on tehnyt tuntuu kuin ei olisi tehnyt mitään esim 80 vatsan jälkeen vois repästä vielä toiset 80.. oisko sit hyvä jos tuon ohjelman tekisi kaksinkertaisena? :)

Penkkiä 3 sarjaa ja niskatakaapunnerrusta/pystypunnerrusta 4 sarjaa. Eli 7 sarjaa, jossa olkapäät tekevät duunia. 21 sarjaa viikossa. Mun mielestä tuossa on kyllä ihan hyvä määrä. En tiedä kauanko olet treenannut salilla, mutta tuntuu että olet aloittelija? Alussa onkin monesti se ongelma, että ei oikein saada tuntumaa lihakseen, niin kuin pitäisi. Tehdään paljon sarjoja ja eri liikkeitä, mutta silti oikein mikään ei tunnu missään..:rolleyes:

Tuo on hyvä ohjelma ja sillä saa myös helposti paikat tukkoon, jos ei treenaa maltilla. Opettele tekemään ne sarjat kunnolla (opettele aktivoimaan treenattava lihas) ja niin, että se myös tuntuu siellä treenattavassa lihaksessa. Liian pienetkään painot eivät ole hyvä. Tee sellaisilla painoilla, että se myös tuntuu, mutta kuitenkin niin, että sarjat menee puhtaasti. Myös sarjojen välisen palautusajan lyhentäminen tekee ihmeitä, jos ei meinaa saada tarpeeksi tuntumaa. :whip:

Noista vatsoista... Tutustu Janda -vatsalihasliikkeeseen ja tee jatkossa sitä. Ei mee enää 80 toistoa :D

Kuusikossa on olkapäille vitusti duunia. Etuolkapäille kolme epäsuoraa sarjaa penkistä, etu- ja sivulohkoille neljä suoraa niskantakaapunnerruksesta ja takaolkapäille jostain epäsuoran ja suoran välimaastosta kolme sarjaa leveiden leukojen myötä. Erittäin runsaasti olkapäätreeniä.

Itellä ainaki leveni hartiat aika hyvin just G6:lla. Ja jos ne 4*20 vatsaa tuntuu kevyeltä niin käytä herran jumala lisäpainoja. Ei tunnu enää kevyeltä.

Itse aloitin tällä ohjelmalla 3 viikkoa sitten treenamisen. Olen aloittelija ja tämä on ensimmäinen ohjelmani. Kyykkyjen tilalla olen tehnyt pistoolikyykkyjä, sillä en omista (vielä) kyykkytelinettä!

Tässä tuloksia:
Kyykky: 4*6 ilman lisäpainoja --> 4*10 ilman lisäpainoja
Penkki: 3*10*40kg --> 3*10*55kg
Leuat myötäotteella: 5,5,4 --> 10,8,7
Niskantakaapunnerrus: 4*10*25kg --> 4*10*32.5kg
Hauiskääntö: 3*10*27.5 --> 3*10*32.5
Vatsat: 4*20*10kg --> 4*20*15kg

Kokoa meikäläisellä on 181cm ja 76kg! Paino oli treenin aloittamisen aikaan 74kg.

mieluummin 2x20 normivatsoja ja 2x20 jalankohotuksia jos niitä sinne tahdot tunkea. ei ole tarpeeksi lisäpainoja jos lisäksi vielä pystyt tekemään. IMO.

Ei niitten vatsojen toistomäärien kanssa tarvitse hifistellä. Ja jos mielettömästi pystyy vetelemää vatsoja niin että se ei tunnu, niin saattaapi olla että tekniikan kanssa on jotain ongelmia.
Esim, jos liike tuntuu lähinnä lonkankoukistajassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom