Aloittelijan sepustusta, nauttikaa
Ensimmäinen viesti tänne pakkotoiston puolelle. Tuosta Arnoldin kultaisesta kuusikosta sen verran, että alkupuolen kokemukset ovat positiivisiä. Olen aloittanut salitouhut ja käynyt aktiivisesti reilut kaksi kuukautta, ilman sen kummempia ohjelmia. Kehitystä on tapahtunut aivan kiitettävästi, vaikka en omistakkaan aikasempaa liikuntataustaa. Ainakin jalat ovat olleet suhtkoht hyvässä kunnossa erinäisten harrasteiden (8-vuotta satunnaista trampoliinipelleilyä, skimbausta, metsästystä yms. settiä) johdosta. Muutenkaan en ole kropaltani mikään naru ollut ikinä, mutta rasvaakaan ei ole päässyt sen kummemmin kertymään. ( n.176cm/71-76kg)
Otin sitten aloittelijan testaukseen tämän Arskan kuusikon, vaikka en tulosten perässä pääasiassa salitakkaan. Hyvä fiilis on se mitä minä haen ja olen myös tähän asti saanut. Voin kuitenkin raportoida n. 3kk;den tai lyhyemmänkin ajan päästä näistä tuloksista, sillä parin tälläisen treenin jälkeen lihakset ovat huutaneet gutaa aivan eri tavalla. Olen tosin vaihtanut levytangolla takaapäin tehtyjä pystypunnerruksia käsipainolla tehtäviin ja vipunostoihin. En osaa, yhyy. Ikää löytyy sellaiset 18-vuotta, joten kehittymisen kannalta olen otollisessa hapessa.
Katsotaan toimiiko. Kuulostaa hiukan yksinkertaiselta jopa näin ûberaloittelijan korviin, mutta ehkä se on vain plussaa.