Ei 6-8 toistoa ole mitään voimatreeniä vaan ihan perus toistot kehonrakennukseen.
Jaha.. Mitenkäs tuon ohjelman sitte muuttais jos sitä tekis voimatreeninä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei 6-8 toistoa ole mitään voimatreeniä vaan ihan perus toistot kehonrakennukseen.
No tee vaikka niinku minä teen, eli tuolla 2x6 systeemillä.
Kirjotin siitä pari sivua sitte. Toimii ku häkä.
Tuossa systeemissä on siis ideana progressiivinen painojen lisäys.
No tee vaikka niinku minä teen, eli tuolla 2x6 systeemillä.
Kirjotin siitä pari sivua sitte. Toimii ku häkä.
Tuossa systeemissä on siis ideana progressiivinen painojen lisäys.
No jee, kyllä normaalissakin G6:ssa on ideana progressio. Ainoastaan jossain superproroinahirviöspesialisaatiovirityksessä ei välttämättä tavoitella progressiota, vaan pelkkää kidutusta.
Itellä sama juttu...Itsellä meni taas treenit ihan päin vittuja. Voimatasot jossain ihan hevon kuusessa...
Järkeä counter: 3vk 10:n sarjoja 2vk 2x6 systeemillä ja 1vk 1-3sarjoja ja mahd. testaus ?Rautaa kuuluu lisätä tankoon niin nopeasti ku mahdollista. Ei mitään järkeä hinkata samalla painolla päivääkään pidempään ku on pakko.
Oletetaan siis että ei lähdetä tekemään mitään runkkupenkkiä yms.
Penkki 2x6
Ylätalja 2x6
Reisiojennus 2x6
Pystypunnerrus 2x6
Ojentajapunnerrus taljassa 2x6
Hauiskääntö mutkatangolla 2x6
Tuo versio siis nyt kun olen kuntoutumassa välilevyvammasta.
Kunhan olen taas sen puolesta tikissä ni sitten mukaan tulee luonnollisesti mave ja kyykky yms.
Eli siis "normaalisti" reisiojennus pois ja tilalle mave ja kyykky 2x6? Tää vaikuttaa kyllä tosi hyvältä versiolta, otan kokeiluun.