Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No tee vaikka niinku minä teen, eli tuolla 2x6 systeemillä.
Kirjotin siitä pari sivua sitte. Toimii ku häkä.

Tuossa systeemissä on siis ideana progressiivinen painojen lisäys.

No tee vaikka niinku minä teen, eli tuolla 2x6 systeemillä.
Kirjotin siitä pari sivua sitte. Toimii ku häkä.

Tuossa systeemissä on siis ideana progressiivinen painojen lisäys.

No perhana juu kyllähän tuon luinkin tuossa äskettäin mutta olin ilmeisesti jo niin asennoitunut kysymään tuon kysymykseni joka tapauksessa! ;) Mutta kuulostaa fiksulta kiitti vinkistä ja tuota sitten kolmen kuukauden päästä! Niin heitätkö vähän minkälaisia taukoja oot pitänyt sarjojen välillä? Tällä hetkellä oon pitän maks. ohjeen pituiset tauot.

No jee, kyllä normaalissakin G6:ssa on ideana progressio. Ainoastaan jossain superproroinahirviöspesialisaatiovirityksessä ei välttämättä tavoitella progressiota, vaan pelkkää kidutusta.

:david:

Työnnäppä tennari peukalo perseeseen ja haistele sitä niin tiedät mitä selität.

Totta vitussa kyseessä on progressio, tuossa 2x6 systeemissä kuitenkin HIEMAN eri tavalla ku tässä kultaisessa pusikossa.

Tääl on taistelut käynnissä :D Tänään kulki kyllä treeni niin perkeleesti että oksat pois :rock: Kyllä musta tule viel iso joskus :puntti:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itsellä meni taas treenit ihan päin vittuja. Voimatasot jossain ihan hevon kuusessa...
Itellä sama juttu...
Kysymys Countherfeinth: Tänään aloitin tekemään tuolla miken 2x6 systeemillä... Hain sitä 2x6 75kg penkissä mutta ekalla sarjalla 4 toistoa ja toisella vasta 6 <-- äläkä kysy miksi.
Onko mitään järkeä treenata 3vk niin että toistot pyörivät 10 pintaan ja sitten 2 viikkoa tuolla 2x6 ja sitten 3 ja 1siä 1vk ? Koko roska reilusti plussalla..
Koska tuo 3kk 3x10 ja 4x10 tuntuu tylsältä, joten vaihtelu tekis terää.

Kyllä mä treenaisin ton 3kk ihan tollein niinku on alunperin ollu tarkotus. Eipä tuo 3kk oo aika eikä mikään ku reenataan! saat hyvän tuntuman painoihin tossa ajassa ja sit 3kk jälkeen vasta teet tuolla toisella tavalla. (Toi sun ehdotus vaikuttaa vähän siltä, että haluat vain lisätä rautaa mah. nopeasti tankoon. ) HITAASTI HYVÄ TULEE =)

Rautaa kuuluu lisätä tankoon niin nopeasti ku mahdollista. Ei mitään järkeä hinkata samalla painolla päivääkään pidempään ku on pakko.

Oletetaan siis että ei lähdetä tekemään mitään runkkupenkkiä yms.

Rautaa kuuluu lisätä tankoon niin nopeasti ku mahdollista. Ei mitään järkeä hinkata samalla painolla päivääkään pidempään ku on pakko.

Oletetaan siis että ei lähdetä tekemään mitään runkkupenkkiä yms.
Järkeä counter: 3vk 10:n sarjoja 2vk 2x6 systeemillä ja 1vk 1-3sarjoja ja mahd. testaus ?

Penkki 2x6
Ylätalja 2x6
Reisiojennus 2x6
Pystypunnerrus 2x6
Ojentajapunnerrus taljassa 2x6
Hauiskääntö mutkatangolla 2x6

Tuo versio siis nyt kun olen kuntoutumassa välilevyvammasta.
Kunhan olen taas sen puolesta tikissä ni sitten mukaan tulee luonnollisesti mave ja kyykky yms.

Eli siis "normaalisti" reisiojennus pois ja tilalle mave ja kyykky 2x6? Tää vaikuttaa kyllä tosi hyvältä versiolta, otan kokeiluun.

2.5k Ohjelmaa takana -> kyykyn sarjapainot 60 -> 90kg. Ajattelin ottaa kyykyn tilalle maastavetoa kokeiluun. Kannattaako mave tehdä samalla systeemillä kuin kyykky, eli 4x10? Onkos muilla ollut mavea kyykyn tilalla tässä ?

Mavelle suositellaan yleensä lyhyempiä, about alle kuuden toiston sarjoja. Mave sopii varmasti tähänki ohjelmaan, muttei kannata kokonaan ottaa sitä kyykyn tilalle. Tee vaikka mave kerran viikossa, ja muut kerrat sitte kyykkäilet.

Eli 4x6 olisi ookoo toistomäärä? Mielellään tekis aluksi pitempää, että saisi tekniikan paremmin haltuun. Mutta tuo 4x6 mave 1-2x / viikko ?

Eli siis "normaalisti" reisiojennus pois ja tilalle mave ja kyykky 2x6? Tää vaikuttaa kyllä tosi hyvältä versiolta, otan kokeiluun.

Kyllä, en riskeeraa välilevyä mavella ja kyykyllä (en vielä :D) ,mutta kunhan lääkäri antaa luvan niin tanko taipuu taas :evil:

Teen siis vuoronperään treeneissä normaalisti niin että mavea joka toinen kerta, ja kyykkyä joka toinen kerta.
Eli käytännössä:

Mave 2x4 tai/ kyykky 2x6
Penkki 2x6
Ylätalja 2x6
Pystypunnerrus 2x6
Ojentajapunnerrus taljassa / ranskis 2x6
Hauiskääntö mutkatangolla 2x6

Jotakuta jos kiinnostaa vatsoja treenata niin niitä sitten lisäks...

Tänään lähti tämä kokeiluun, about alkuperäisenä, vähän olen muokannut koska omalle kropalle näin on paras.

Eli :
Jalkaprässi 4x10 (Joka 3.kerta otan mavea)
Kulmasoutu tangolla 4x10
Vinopenkki koneessa 4x10
Pystypunnerrus 4x10
Hauiskääntö tangolla 4x10
Vatsat

Tätä 3 x viikossa, paljon unta ja stnsti ruokaa!

Kesäkuun lopussa toivottavasti tuloksia jo näkyy ja vähän lisää ois lihasmassaa kertynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom