Tervehdys itse kullekin! Nyt viikkojen "yrittämisen" jälkeen pääsin aloittamaan saliharrastuksen useamman vuoden jälkeen. Ohjelmana toki G6, vaikka en ole ennen tehnytkään yksijakoista.
aloituspainot mallia:
takakyykky 35kg - huomasin uudella salilla ensimmäistä kertaa että olen ilmeisesti aina kyykännyt puolikyykkyjä ja nyt vetelin persettä kantapäihin asti. Kyllä sai noin pienet painot miehen tärisemään pahasti.
penkkipunnerrus 40kg - lueskeltuani tätä ketjua ajattelin että kait on parasta aloittaa nöyrästi pienillä, vaikkakin tuntui todella kevyeltä.
leuanveto/ylätalja 3 toistoa myötäotteella/40kg ylätaljassa - tiesin myötäotteen leuat vaikeimmaksi liikkeeksi, kolme oli positiivinen yllätys. kuinka tämän liikkeen suhteen kannattaisi edetä? jos esim vedän 3xmax leuat, ja puuttuvat toistot korvaan negatiivisilla leuoilla? nyt ensimmäisellä kerralla siirryin ekan leukasarjan (enempää ei olisi mennyt) jälkeen ylätaljaan.
niskantakaapunnerrus 20kg - alussa olin saletti että liian kevyt, mutta kyllä poltteli vikassa sarjassa
hauikset mutkatangolla 10kg - kaiken rääkin jälkeen pari ekaa settiä meni hyvin, mutta kolmannessa ja neljännessä vasen käsi ei jaksanut. millä moista lihasten tasapainottomuutta, eli että oikea käsi on selkeästi vasenta, korjaa parhaiten? käsipainoilla?
vatsat menikin ihan ok. niissä ei ongelmia tai muuta ihmeellistä, suosikkina ne vatsat missä jumppapallo on jalkojen välissä.
Hyvät treenivuodet kaikille