Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Kyllä nyt on alettava vähä kyykyn kanssa hölläilemään. 4x10x87,5kg rupee olee jo aikamoista rääkkiä kolmesti viikkoon. Sit ku viel maanantaina tuntia ennen on erinäisten joukkuepelien muodossa juostu päälle tunti, niin ei pysty edes 60 kiloa selässä kyykkäämään alas asti. Ravintoa ja proteiiniakin olen lisännyt (+lepoa), mutta rupee vaan olemaan lihasarkuutta vielä yhen lepopäivänkin jälkeen jaloissa. Tähän kun vielä ynnätään koko ajan syvemmäksi ja puhtaammaksi muuttunut kyykky, on kyseessä aika mahdoton yhtälö. Kuukausi pitäis viel painaa G6:lla ja sit, vihdoinkin, kaksjakosen pariin. kehitystä tapahtuu siis vielä muissa liikkeissä mukavasti ja niissä ei ongelmaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä 5 vko väännetty tätä ohjelmaa, salitausta sitä ennen nolla. Tässä vähän tuloksia

Kyykky 45kg->75kg
penkki 38kg->47kg
leuat 4,3,2->10, 8, 7
pystäri 18kg->23kg
Haba 8kg->10kg (käsipainot)
Vatsat 10, pito, 10, jalat ylhäällä 10

Paino 74kg->76.5kg
ulkonäkö ehkä hieman jämeröitynyt mutta eipä juuri mainittavaa. Tosin aivan alkumetreiilähän tässä ollaan.

Nyt on kehitys hidastunut, onko ohjelman vaihto edessä vai mitä?

Noniin, marraskuun lopusta tehty tätä, oisko nyt siis jotain 11vk~vajaa 4kk. Toistomääriä olen vaihdellut, tällä hetkellä voima menossa eli 3x5x(X). Tuloksia

kyykky 3x5x90kg
penkki 3x5x62kg
leuat( leveämpi ote kuin ennen, uusi tanko mahdollisti) 13,10,8
pystäri 3x5x28kg
hauiskääntö kässäreillä 3x5x14kg
vatsarutistukset 3x10 jalat alhaalla&10jalat ylhäällä 15kg levy niskan takana

Paino tällä hetkellä 79kg. Nyt tuleekin kysymys että kun 4kk tehty, mielestäni suht hyvin tuloksin niin vaihdanko kymppitoistoihin taas vai uutta ohjelmaa?

Noniin, marraskuun lopusta tehty tätä, oisko nyt siis jotain 11vk~vajaa 4kk. Toistomääriä olen vaihdellut, tällä hetkellä voima menossa eli 3x5x(X). Tuloksia

kyykky 3x5x90kg
penkki 3x5x62kg
leuat( leveämpi ote kuin ennen, uusi tanko mahdollisti) 13,10,8
pystäri 3x5x28kg
hauiskääntö kässäreillä 3x5x14kg
vatsarutistukset 3x10 jalat alhaalla&10jalat ylhäällä 15kg levy niskan takana

Paino tällä hetkellä 79kg. Nyt tuleekin kysymys että kun 4kk tehty, mielestäni suht hyvin tuloksin niin vaihdanko kymppitoistoihin taas vai uutta ohjelmaa?

elaston 2 jakoinen?

Nyt on reilut kolme kuukautta takana ohjelmaa, ja painot tuntuvat vähän junnaavan, eli siis kehitys on hidastunut. Ohjelma ei kumminkaan maistu puulta vaan toimii mun elämäntyyliin paremmin, kuin 2-jakoinen. Riittääkö, että vaihdan toistomäärät nykyisestä 8-10 vaikka 4-6 ja jatkan samalla ohjelmalla voimatasoja nostaen?

Onko järkevää vetää ohjelmaa joka toinen viikko toistot 8 - 10 ja joka toinen 4 - 6?
Vai pidempi jakso 8 - 10 toistoilla ja pidempi jakso 4 - 6 toistoilla?

Mä oon nyt käyny 10 kertaa salilla ja tehnyt G6:sta... En ollut moneen vuoteen käynyt salilla ja treeni kaverilla ei ole oikein kokemusta treenaamista ni ajattelin et olis hyvä aloittaa tällä ja et kaveri oppis tekee perusliikkeet oikein.
Kädet ja jalat tuntuu paksuuntuneen eniten?! Rinta ei mun mielestä saa tarpeeks hittiä mut romut lisääntyy joka treeni kerta! Helppo ohjelma ja paikat ei oo ikinä kipeet! Yritän malttaa antaa ohjelmalle aikaa 3kk...
Tällä hetkellä on sarjapainot kehittynyt näin:
Kyykky +70kg
Penkki +35kg
NTP +20kg
Hauiksessa ei ole hirveetä lisäystä tullut painoihin ku teen perse ja selkä kiinni seinässä...
Leuanvedon teen ylätaljalla

Mä oon nyt käyny 10 kertaa salilla ja tehnyt G6:sta... En ollut moneen vuoteen käynyt salilla ja treeni kaverilla ei ole oikein kokemusta treenaamista ni ajattelin et olis hyvä aloittaa tällä ja et kaveri oppis tekee perusliikkeet oikein.
Kädet ja jalat tuntuu paksuuntuneen eniten?! Rinta ei mun mielestä saa tarpeeks hittiä mut romut lisääntyy joka treeni kerta! Helppo ohjelma ja paikat ei oo ikinä kipeet! Yritän malttaa antaa ohjelmalle aikaa 3kk...
Tällä hetkellä on sarjapainot kehittynyt näin:
Kyykky +70kg
Penkki +35kg
NTP +20kg
Hauiksessa ei ole hirveetä lisäystä tullut painoihin ku teen perse ja selkä kiinni seinässä...
Leuanvedon teen ylätaljalla
Oot 10 kertaa käyny salilla ja ton verra noussu sarjapainot?! :wtf:

Tervehdys punttipaavot sekä muut eläväiset epelit!

Allekirjoittanu, eli minä itse on viimein ottanut itseään niskasta kiinni ja ruvennut noudattamaan jotain järkeä salillä käydessäni, eli tekemän ohjelmaa. Tarkemmin, noudattanut ison Aatun kultaista kuusikkoa.
Tähän asti salilla on lähinnä tehty mitä sattuu, milloin sattuu ja millä painoilla sattuu. Puntteilu on ollut säännöllisen epäsäännöllistä jo usean vuoden ajan, joten olikin korkea aika järkeistää tätäkin harrastusta.
Liikkumista on tullut harrastettua monipuolisesti, muttei niinkään suunnitelmallisesti, joitain leuanveto - ja punnerrusohjelma lukuunottamatta. Nyt jälkikäteen kun ajattelee, niin tällainen reenaaminen olisi pitänyt alittaa jo vuosia sitten. Jälkiviisaus paras viisaus.

Ahnuldin kultaista kuusikkoa 3 kk takana.
Paino: 70 kg ->75 kg

Kyykky: 40 kg -> 70 kg
Penkki: 50 kg -> 65 kg
Leuat: 15, 8, 5 -> 12, 11, 8
Hauiskääntö: Mutkatanko + 12,5 kg -> Mutkatanko + 20 kg
Niskantakaapystäri: 27,5 kg -> 50 kg

Vatsalihaksia olen tehnyt vähän muunnelle istumaannousuja, jalannostoja, penkissä ja toisinaan selälle vartalon ojennuksia.

Kehitys on ollut varsin hyvää ainakin omasta mielestä. Viimeisen kuukauden tosin hieman hidastui. Tästä on hyvä jatkaa joko tätä hieman muunnelle, tai 2- jakoisella. Puntteilua en kuitenkaan enää lopeta widdu ikinä! :D

Tervehdys punttipaavot sekä muut eläväiset epelit!

Allekirjoittanu, eli minä itse on viimein ottanut itseään niskasta kiinni ja ruvennut noudattamaan jotain järkeä salillä käydessäni, eli tekemän ohjelmaa. Tarkemmin, noudattanut ison Aatun kultaista kuusikkoa.
Tähän asti salilla on lähinnä tehty mitä sattuu, milloin sattuu ja millä painoilla sattuu. Puntteilu on ollut säännöllisen epäsäännöllistä jo usean vuoden ajan, joten olikin korkea aika järkeistää tätäkin harrastusta.
Liikkumista on tullut harrastettua monipuolisesti, muttei niinkään suunnitelmallisesti, joitain leuanveto - ja punnerrusohjelma lukuunottamatta. Nyt jälkikäteen kun ajattelee, niin tällainen reenaaminen olisi pitänyt alittaa jo vuosia sitten. Jälkiviisaus paras viisaus.

Ahnuldin kultaista kuusikkoa 3 kk takana.
Paino: 70 kg ->75 kg

Kyykky: 40 kg -> 70 kg
Penkki: 50 kg -> 65 kg
Leuat: 15, 8, 5 -> 12, 11, 8
Hauiskääntö: Mutkatanko + 12,5 kg -> Mutkatanko + 20 kg
Niskantakaapystäri: 27,5 kg -> 50 kg

Vatsalihaksia olen tehnyt vähän muunnelle istumaannousuja, jalannostoja, penkissä ja toisinaan selälle vartalon ojennuksia.

Kehitys on ollut varsin hyvää ainakin omasta mielestä. Viimeisen kuukauden tosin hieman hidastui. Tästä on hyvä jatkaa joko tätä hieman muunnelle, tai 2- jakoisella. Puntteilua en kuitenkaan enää lopeta widdu ikinä! :D

Millanen push press toi NTP oikein on? Kuin alaalla käytät? On nimittäin aika mielenkiintoinen suhde..

- - - Updated - - -

Se, tunne kun itsellä penkissä 3x10x85kg ja pystäri rinnalta 4x6x50kg.

Pistän paremmaksi: penkki 3x5x102,5kg ja pystäri 3x5x57,5kg (suht. puhtaalla tekniikalla)... Itku tulee.

Älä nyt naurata :hyper:

Etkö ole huomannut smithissä tehdyn pystärin ja vapaalla tangolla tehdyn pystärin eroa?

Toki toki, väittäisin silti, että jos vapaassa tangossa on esim 100kg painoa ja smithissä 100kg painoa, niin niissä on painoa yhtä paljon. Noniin meni taas viisasteluks :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom