Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö saa hauiksia muka tukkoo vaikka naama irvessä vääntää hauiksia 3x10 35kg kolmesti viikossa?
edit. Mistäpä sen osaat arvioida jos hauis tarvitsee lepoa ja se on "ylirasittunut"?
päätä kallistaa taaksepäin tuntuu keskiselässä pistelyä? Kyllä nää musta viittaa siihen että liian kovaa vetää treenit.
Kyllä omasta mielestä? Pystypunnerruksessa jos raudat liikkuu 45kg kieppeillä nii miten kannattas lämmitellä?
+Eikö saa hauiksia muka tukkoo vaikka naama irvessä vääntää hauiksia 3x10 35kg kolmesti viikossa?
edit. Mistäpä sen osaat arvioida jos hauis tarvitsee lepoa ja se on "ylirasittunut"?
Tuntuu että tällä ohjelmalla ajaa ittesä iha tukkoo? Treenaan kummiski kovaa ja aina hirvee hiki ja syke ku kyykkyä ja leuanvetoja tekee. Tänään tein normaalisti ohjelman ja nyt hirvee kihelmöinti tos oikean puoleisessa hauiksessa ja tuntuu sormissa asti?:o
Eli kun lihas on kipeä viimeisestä treenistä sitä ei kannata treenata? Mites kun mulla on lihakset kipeenä joka kerta vielä lepopäivän jälkeenki nii eihän tätä ohjelmaa pysty tekemään ku kaks kertaa viikossa:o
Eli kun lihas on kipeä viimeisestä treenistä sitä ei kannata treenata? Mites kun mulla on lihakset kipeenä joka kerta vielä lepopäivän jälkeenki nii eihän tätä ohjelmaa pysty tekemään ku kaks kertaa viikossa:o
Onkos tässä kuusikolla treenaamisessa haittaa siitä, kun vetää ohjelman 4, ehkä jopa 5 kertaa viikossa läpi. Kova on nimittäin motivaatio tällä hetkellä, ja omasta mielestäni palaudunkin aika hyvin treenistä. Ja nyt ois kanssa mielessä pohkeiden treenaaminen vielä ohjelmaan lisäksi. Ei vain tiedot riitä, joten ei mitään hajua millä mä pohkeet vetäisin läpi. Jollain prässillä tms. kenties?
Entäs tuo Pohjetreeni?
No ei mun mielestä simppelimpää ja parempaa pohjeliiket oo, ku polvi suorana ojennettuna pohjenousut jonku korokkeen reunal.. yhdellä tai kahdella jalal, lisäpainol tai ilman, riippuen voimistJos hakis semmosen rytmin tähän kuusikkoon kuin joka toinen päivä treeniä. Silloin olis joka toinen viikko 4 salipäivää ja joka toinen 3.
Entäs tuo Pohjetreeni?