Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Saisiko etu/takareisikoneessa tehdyillä sarjoilla korvattua edes vähän kyykyn puutetta, kunnes jalka on jälleen kunnossa vai pitäisikö suosiolla katsoa jotain muuta ohjelmaa?

Jos kyykky ei onnistu G6:ssa, niin miten luulet sen onnistuvan ohjelmaa vaihtamalla? Eli tee siinä määrin kuin pystyt jalkoja, kunnes nilkka on taas kyykkäyskunnossa.

Maanantaina aloitan tän ohjelman muutamalla lisäyksellä;

Vatsoille staattisia pitoja levypaino perseen päällä punnerrusasennossa ja istumaannousuja kahvakuulalla.
Pohkeille pohjepunnerruksia kyykkyprässissä ja seisten.
Forkuille ranteenkoukistuksia ja ojennuksia käsipainoilla, staattisia pitoja levypainoilla ja roikkumista FatGripzeillä, tai FatGripzit käsipainoihin ja roikuttaa niitä.

Vai menikö jo yli? :D

Haittaakos jos käytän G6 kanssa penkissä voimaohjelmaa joka kestää vielä muutaman viikon, tekisin sitä ma ja pe. Keskiviikkona ajattelin kapeaa penkkiä ja sitten muutaman viikon päästä se normaali 3x10, toimisko?

Heti ku voi nii leukoihin lisää painoo. Ihan samallalailla ku kaikissa muissaki liikkeissä.

Olisko järkevää lisätä leuanvetoon lisäpainoja? Nyt menee 17,15,13.
Kohta kuukausi takana tätä ohjelmaa. Toimii.

Noilla toistomäärilla olisi IMO kannattavaa ottaa lisäpainot käyttöön.

Sekin "auttaa" kun ala-asennossa kädet suorina roikkuessaan laskee jokaisen toiston välillä vaikka kahteen, niin ei tarvi tehdä niin montaa. Itse olen aika hyvää tuntumaa just sillain saanut, että ihan rauhassa vedetään joku 10-12 toistoa hissukseen, välillä vähän hengaillaan ja keskitytään seuraavaan vetoon. En tiedä Arik:n painoa, mutta noilla toistomäärillä voi iskeä ihan hyvin 10-15 kg lisäpainon ja silti pitäis mennä aika hyvin. Ite odotin kyllä liian kauan sitä lisäpainon laittamista, ois vaan rohkeesti pitänyt laittaa lisäpainoa failurenkin pelossa. Sillä saa kuitenkin pysymään homman hyvin nousujohtoisena, eikä näpit väsy niin tautisesti (minulla väsyy sormet suurissa leukojen toistomäärissä - en käytä vetolenkkejä).

Tuli testattua kans tätä G6:sta ja ihan hyvältä maistuu. Nyt 4 treeniä takana ja penkki takkuaa (tiedän, ohjelma on vasta aloitettu). Luulin, että aloitin kevyillä painoilla kun laiton 80kg, mutta olin väärässä. Eiköhän se siittä pikkuhiljaa nouse, mutta ihmetyttää vain kun muutama viikko sitten tein single factoryä ja penkissä nousi 102,5 kg 5x ja nyt en saanut 3x10 82,5kg. Johtuu varmasti otteen leventämisestä. Aikaisemmin pidin nimettömiä tangon merkeissä ja siirsin keskisormet samaan kohtaan. Tuntuu kyllä nyt enemmän rinnassa. Aloitusviestissä puhuttiin ote leveydestä 80 cm, eli juuri nuo merkit. Pitäisikö ne oikeaoppisesti olla siis näkyvissä, tosin ihmisen koko (käsien pituus) varmaan tuohon vaikuttaa missä ne kädet pitää olla, itellä pituutta 185 cm?

Tarkoitus on hankkia massaa. Plussa kaloreilla siis mennään. Painoa n. 85 kg ja tarkoitus nostaa n. 90 kg. Tosin juoksukuntoakin pakko pitää pikkuisen yllä, että jaksaa jalkapallon perässä kirmata.

Ihmetyttää kun kansa puhuu välillä, että menee tässä treenissä pitkästi yli tunti, mielestäni ei ole silloin noudattanut noita lepoaikoja tai sitten on tosi pitkät lämmittelyt. Itselläni menee n. 1h.

Omat treenipainot:
kyykky 95 kg
penkki 80 kg
leuat 8,7,6
pystyp. 40 kg
hauiskääntö 35 kg
vatsat n. 50

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli testattua kans tätä G6:sta ja ihan hyvältä maistuu. Nyt 4 treeniä takana ja penkki takkuaa (tiedän, ohjelma on vasta aloitettu). Luulin, että aloitin kevyillä painoilla kun laiton 80kg, mutta olin väärässä. Eiköhän se siittä pikkuhiljaa nouse, mutta ihmetyttää vain kun muutama viikko sitten tein single factoryä ja penkissä nousi 102,5 kg 5x ja nyt en saanut 3x10 82,5kg. Johtuu varmasti otteen leventämisestä. Aikaisemmin pidin nimettömiä tangon merkeissä ja siirsin keskisormet samaan kohtaan. Tuntuu kyllä nyt enemmän rinnassa. Aloitusviestissä puhuttiin ote leveydestä 80 cm, eli juuri nuo merkit. Pitäisikö ne oikeaoppisesti olla siis näkyvissä, tosin ihmisen koko (käsien pituus) varmaan tuohon vaikuttaa missä ne kädet pitää olla, itellä pituutta 185 cm?

Tarkoitus on hankkia massaa. Plussa kaloreilla siis mennään. Painoa n. 85 kg ja tarkoitus nostaa n. 90 kg. Tosin juoksukuntoakin pakko pitää pikkuisen yllä, että jaksaa jalkapallon perässä kirmata.

Ihmetyttää kun kansa puhuu välillä, että menee tässä treenissä pitkästi yli tunti, mielestäni ei ole silloin noudattanut noita lepoaikoja tai sitten on tosi pitkät lämmittelyt. Itselläni menee n. 1h.

Omat treenipainot:
kyykky 95 kg
penkki 80 kg
leuat 8,7,6
pystyp. 40 kg
hauiskääntö 35 kg
vatsat n. 50

Penkin oteleveys on aika yksilöllistä... Tietenkin yleensä on leveempi ote jos on pidempi kaveri.

Kyllä sun ote on hyvö jos se hyvältä tuntuu, ite olen 179cm ja pikkurillit merkeissä

Aloitin kuukausi sitten Arskan tavoitteena 10 senttiä lisää reisiin/jalkoihin.

Tässä vain pohdin, että lieneekö parempi pyrkiä tuohon sitten niin kuin on suunniteltu - eli takakyykyllä? Vai etukyykyllä ja ottaa ohjelmaan mukaan sjmv. Tuo ainakin ottaisi aika napakasti molemmilta puolelta reittä.

Kolme kertaa viikossa siis, ei perättäisinä päivinä - kuten kuuluukin. Mitä mieltä?

Sekin "auttaa" kun ala-asennossa kädet suorina roikkuessaan laskee jokaisen toiston välillä vaikka kahteen, niin ei tarvi tehdä niin montaa. Itse olen aika hyvää tuntumaa just sillain saanut, että ihan rauhassa vedetään joku 10-12 toistoa hissukseen, välillä vähän hengaillaan ja keskitytään seuraavaan vetoon. En tiedä Arik:n painoa, mutta noilla toistomäärillä voi iskeä ihan hyvin 10-15 kg lisäpainon ja silti pitäis mennä aika hyvin. Ite odotin kyllä liian kauan sitä lisäpainon laittamista, ois vaan rohkeesti pitänyt laittaa lisäpainoa failurenkin pelossa. Sillä saa kuitenkin pysymään homman hyvin nousujohtoisena, eikä näpit väsy niin tautisesti (minulla väsyy sormet suurissa leukojen toistomäärissä - en käytä vetolenkkejä).

Painan semmoiset 80 kiloa. Latoin 10kg lisäpainoa ja tein sarjat 11, 10, 9. Aika paljon tuntuu noinkin pieni lisäpaino.

Olen tehnyt tätä ohjelmaa nyt kuukauden päivät. Hyvin on tullut kehitystä painoihin. Suurimpana kyykky +22.5kg. Massaa on tullut silmämäärin, rasvaa ei. Vaikka tekee kovan treenin, niin silti muutaman tunnin päästä ei enää tunnu miltään. Kroppa vissiin tottuu. Ensimmäisien kertojen jälkeen olin koko treenipäivän ihan poikki.

Vaikka tekee kovan treenin, niin silti muutaman tunnin päästä ei enää tunnu miltään. Kroppa vissiin tottuu. Ensimmäisien kertojen jälkeen olin koko treenipäivän ihan poikki.

Tämä onkin yksijakoisen parhaita puolia eli DOMSit tuntuisivat useimmilla jäävän historiaan tai vähentyvän merkittävästi. Kevyen viikon jälkeen ensimmäinen treenikerta tuntuu raskaalta ja DOMSeista tulee kärsittyä.

Mä siirryin SS:stä tähän ohjelmaan ja ekan treenipäivän jälkeen olin kyllä kaikkeni antanut. Seuraavan päivän DOMSsit oli niin pahat, että piti käydä tekeen palauttavaa treeniä ja rentoutumassa saunassa. Keskiviikon treenin jälkeen kolotteli vähäsen, joten kävin torstainakin sitten tekeen saman palauttavan + saunan. Perjantain jälkeen ei enää tuntunu kauheelta, vaan todella hyvältä ja lauantaina ei ollut DOMSseja juuri nimeksikään.

Nopeesti se keho tottuu.

Nopeesti se keho tottuu.

Ei tässä kerkii tottumaan kun lisätään rautaa koko ajan lisää sen mitä pystyy :puntti: Heti kun meinaa alkaa tuntumaan liian hyvältä, niin vaihtelua kehiin (itellä esim. voimaviikko 5 toiston sarjoilla tai sit kestävyysviikko 15 toiston sarjoilla). On toiminut ainakin mulla ihan tautisen hyvin, lihasta tulee ns. "ovista ja ikkunoista" :D

Ei tässä kerkii tottumaan kun lisätään rautaa koko ajan lisää sen mitä pystyy :puntti: Heti kun meinaa alkaa tuntumaan liian hyvältä, niin vaihtelua kehiin (itellä esim. voimaviikko 5 toiston sarjoilla tai sit kestävyysviikko 15 toiston sarjoilla). On toiminut ainakin mulla ihan tautisen hyvin, lihasta tulee ns. "ovista ja ikkunoista" :D

Tossa oli puhe aloittelijan jäätävistä lihaskivuista ja niihin kroppa kyllä tottuu nopeasti.

Saattaa olla erittäin tyhmä kysymys, mutta minulla ei ole aiheesta mitään käsitystä. Eli, haittaako 20minuutin kuntopyöräily G6:n päätteeksi lihaskasvua? eli jos alan tekemään kevyttä aerobista 20min kolmesti viikossa. Ei varmaan haittaa, luultavasti vaan päinvastoin, mutta varmistanpahan vaan kun niin monta threadia aerobisesta ja massan kasvatuksesta. Menee sekaisin.
Tulokset on muuten kyllä tasaisessa kasvussa melkein kaikki. Lokakuun tienoilla aloitin ja iso osa ajasta on mennyt liikkeiden sekä syömisen opettelemiseen.
Tangon lisäksi:
Penkki 4x10 40kg
Kyykky 4x10 55kg
Ylätalja 4x10 60kg
NTP 4x10 12,5kg
Hauis 4x8 17,5kg kulmatangolla
Vatsat 3x20

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom