Tarkoitetaanko tässä jokaisessa sarjassa yli suositusten vai vasta viimeisessä?
Vasta viimisessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitetaanko tässä jokaisessa sarjassa yli suositusten vai vasta viimeisessä?
Leuanveto myötä- vai vastaotteella?
Tähänkin lienee joko tässä threadissa tai jossain toisessa vastattu usempaan otteeseen. Haku tuottaa niin monta hittiä, että päivä menee etsiessä "sitä oikeaa".
Mikä avuksi kun leukoja ei mene kuin 5, 5, 5? Pari viimeistä toistoa on jo aika pakolla vääntämistä. Teen kohtuullisen leveällä myötäotteella. Lukioaikoina ja intissä ennätys oli vastaotteella yhdessä sarjassa muistaakseni 17. Olen tehnyt pelkästään myötäotteella, ettei ottaisi niin paljon hauiksiin.
Kiitos LSA_Winnielle ja Kylähullulle vastauksista. On varmaan vastattu moneen kertaan, mut tää thredi on pitkä ja sokkeloinen ku nälkävuosi...
Kun aloin käymään salilla niin tein tätä noin sen 3kk. Nyt välissä olen tehnyt muutaman kuukauden nelijakoista niin ajattelin että toimisiko tämä vielä minulla vaikka sanotaan aloittelijoiden ohjelmaksi, toki olen vielä aloittelija. Ja pystyisikö tämän kanssa tehdä pientä aerobista tai dieettiä vaikka onkin massaohjelma vai olisiko esim SS parempi?
Tosiaan itse + isäni ihan aloittelijoita ja vetäneet nyt reilun viikon päästä 8 kk G6:sta ja vielä vaan koko ajan jaksaa kehittyä (oikeastaan vasta 6 kk jälkeen alkoi tuntua, että alkaa kulkemaan todella loistavasti).
Pyri joka kerta lisäämään painoa liikeeseen, kun pystyt tekemään 2 tai 3 toistoa yli suositellun määrän.
Tarkoittaako tämä sitä, että kun pystyy jokaisessa sarjassa tekemään yli suositellun, niin voi lisätä painoa vai että silloin kun pystyy tiukassa sarjassa tekemään yli suositellun määrän, niin silloin voi lisätä painoa?