Minulla on nyt noin viisi kuukautta takana... Piti jo viime viikolla vaihtaa tuohon elaston kaksijakoiseen, mutta yllättäen pitkään paikallaan junnanneet penkki, hauis ja pystäri lähtivat kaikki kerralla nousemaan, niin on tullut jatkettua G6:n parissa hieman suunniteltua pidempään. Mielellään tämän parissa kyllä jatkaisi vieläkin, mutta kai sitä on totutettava kroppaa vähän muihinkin liikkeisiin. Elaston ohjelma tarjoaa ainakin minulle monia täysin uusia liikkeitä, joten varmasti piristää treeniä mukavasti.
Kroppa on kasvanut, mutta pohkeet eivät. Mielestäni minulla on luonnostaan ihan hyvät pohkeet, mutta tuntuu että ne olisivat jopa kutistuneet tämän ohjelman kanssa :D. Tuo onkin ainoa miinus mitä keksin. Tämän ohjelman aloittaminen alkukesästä oli parhaita juttuja joita olen ikinä tehnyt.
Kroppa on kasvanut, mutta pohkeet eivät. Mielestäni minulla on luonnostaan ihan hyvät pohkeet, mutta tuntuu että ne olisivat jopa kutistuneet tämän ohjelman kanssa :D. Tuo onkin ainoa miinus mitä keksin. Tämän ohjelman aloittaminen alkukesästä oli parhaita juttuja joita olen ikinä tehnyt.