Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten ois jos ottais vielä lisäksi ojentajille jonkun liikkeen tuohon? Vai meneekö ohjelman harmonia jotenkin sekaisin?
Olen nyt intissä viimeset 10 kertaa vetäny salilla tällä ohjelmalla, ja nyt intin loputtua tarkotus ottaa ohjelma kunnolla kokeiluun. Onko näiden sarjojen järjestyksellä väliä? Kysyn siksi, että oon pari kertaa ollu aivan puhki vedettyäni kyykyt, penkin ja leuat. Leukojakin menee parhaimmillaan 18 ekalla sarjalla (olen melko pieni äijä) sen jälkeen tulee aivan paska olo.
Olen nyt intissä viimeset 10 kertaa vetäny salilla tällä ohjelmalla, ja nyt intin loputtua tarkotus ottaa ohjelma kunnolla kokeiluun. Onko näiden sarjojen järjestyksellä väliä? Kysyn siksi, että oon pari kertaa ollu aivan puhki vedettyäni kyykyt, penkin ja leuat. Leukojakin menee parhaimmillaan 18 ekalla sarjalla (olen melko pieni äijä) sen jälkeen tulee aivan paska olo.
Mä tein tänään järjestyksessä kyykky, niskantakaapunnerrus, penkki, leuat, haukat, vatsat. Ekana päivänä tein leuat, kyykky, penkki, niskantakaapunnerrus, haukat, vatsat. Mun mielestä toi jälkimmäinen oli selvästi toimivampi. Ehkä jopa
vielä haukat viimeiseksi niin kädet ehtii saada vähän paukkuja takas kun muuten on kolme käsiliikettä peräkkäin, vaikka ei samoihin lihaksiin otakaan.
seuraavaksi kokeilen itse siis: leuat, kyykky, penkki, niskantakaapunnerrus, vatsat, haukat.
Golden six:iä väännetty kuukausi, tuloksia alkaa tulla ihan kiitettävästi. Aloittaessa penkistä 3x10 100kg:llä ja nyt 3x10 130kg:llä sekä 5x150kg. Mukava reenata ku kerranki kehittyy eikä junnaa paikoillaan =) Ja oon tehny kaikki liikkeet alkuperäisen ohjelman mukaan joka toinen päivä. Painoa on tupsahtanu pauttiarallaa 3-4kg. Miinuksena on että alkaa olee hiukan kroppa väsynyt, mut viel kaks viikkoo paukutan menemään.
Kiitos ja anteeks!
Golden six:iä väännetty kuukausi, tuloksia alkaa tulla ihan kiitettävästi. Aloittaessa penkistä 3x10 100kg:llä ja nyt 3x10 130kg:llä sekä 5x150kg.
Golden six:iä väännetty kuukausi, tuloksia alkaa tulla ihan kiitettävästi. Aloittaessa penkistä 3x10 100kg:llä ja nyt 3x10 130kg:llä sekä 5x150kg. Mukava reenata ku kerranki kehittyy eikä junnaa paikoillaan =) Ja oon tehny kaikki liikkeet alkuperäisen ohjelman mukaan joka toinen päivä. Painoa on tupsahtanu pauttiarallaa 3-4kg. Miinuksena on että alkaa olee hiukan kroppa väsynyt, mut viel kaks viikkoo paukutan menemään.
Kiitos ja anteeks!
oli toi 3x10 100kg aika tiukka, mut olis sil varmaan 12 toistoa tullu. Maksimi on varmaankin 180kg, ei uskaltanu yrittää ku salilla ei ollu varmistajia eikä suojarautoja, mut 175 tuli ilman varmistajia. Maksimi oli aloittaessa 160kg.
Vois ite kans huomen alotella kyseist ohjelmaa, ku salitreenist ollu taas about 4kk taukoa. Kyykyn jätän luultavasti pois ja teen tilalla kevyitä sarjoja prässillä.
Tasapainottaakseni tilannetta tein sitten prässisarjojen välissä voimapyörää, jotta torsokin sai rasitusta. (vatsat vielä erikseen kuitenkin lopussa.)
Tosta voimapyörästä oli varmaan 10 kertaa enemmän hyötyä sulle ku niistä vatsoista mitä teit ohjelman lopussa (ainaki jos teit ohjelman mukaisia perus sit-uppeja = huonoin mahdollinen vatsaliike).