Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miten ois jos ottais vielä lisäksi ojentajille jonkun liikkeen tuohon? Vai meneekö ohjelman harmonia jotenkin sekaisin?

Ojentajille ei tarvi omaa liikettä, ne ottaa jo hittiä kaikissa punnerrusliikkeissä, kuten penkki ja niskantakaapunnerrus/pystypunnerrus. Kyseessä kuitenkin sen verran pieni lihas että noi riittää sille hyvin.

Olen nyt intissä viimeset 10 kertaa vetäny salilla tällä ohjelmalla, ja nyt intin loputtua tarkotus ottaa ohjelma kunnolla kokeiluun. Onko näiden sarjojen järjestyksellä väliä? Kysyn siksi, että oon pari kertaa ollu aivan puhki vedettyäni kyykyt, penkin ja leuat. Leukojakin menee parhaimmillaan 18 ekalla sarjalla (olen melko pieni äijä) sen jälkeen tulee aivan paska olo.

Olen nyt intissä viimeset 10 kertaa vetäny salilla tällä ohjelmalla, ja nyt intin loputtua tarkotus ottaa ohjelma kunnolla kokeiluun. Onko näiden sarjojen järjestyksellä väliä? Kysyn siksi, että oon pari kertaa ollu aivan puhki vedettyäni kyykyt, penkin ja leuat. Leukojakin menee parhaimmillaan 18 ekalla sarjalla (olen melko pieni äijä) sen jälkeen tulee aivan paska olo.

Kannattaa ehkä ottaa lisäpainoja noihin leukoihin ja tehdä hieman vähemmän.

Mä tein tänään järjestyksessä kyykky, niskantakaapunnerrus, penkki, leuat, haukat, vatsat. Ekana päivänä tein leuat, kyykky, penkki, niskantakaapunnerrus, haukat, vatsat. Mun mielestä toi jälkimmäinen oli selvästi toimivampi. Ehkä jopa
vielä haukat viimeiseksi niin kädet ehtii saada vähän paukkuja takas kun muuten on kolme käsiliikettä peräkkäin, vaikka ei samoihin lihaksiin otakaan.

seuraavaksi kokeilen itse siis: leuat, kyykky, penkki, niskantakaapunnerrus, vatsat, haukat.

Mä tein tänään järjestyksessä kyykky, niskantakaapunnerrus, penkki, leuat, haukat, vatsat. Ekana päivänä tein leuat, kyykky, penkki, niskantakaapunnerrus, haukat, vatsat. Mun mielestä toi jälkimmäinen oli selvästi toimivampi. Ehkä jopa
vielä haukat viimeiseksi niin kädet ehtii saada vähän paukkuja takas kun muuten on kolme käsiliikettä peräkkäin, vaikka ei samoihin lihaksiin otakaan.

seuraavaksi kokeilen itse siis: leuat, kyykky, penkki, niskantakaapunnerrus, vatsat, haukat.

Millä järjellä piti vääntää niskantakaapunnerrusta 4x10 ennen penkkiä? :D

Golden six:iä väännetty kuukausi, tuloksia alkaa tulla ihan kiitettävästi. Aloittaessa penkistä 3x10 100kg:llä ja nyt 3x10 130kg:llä sekä 5x150kg. Mukava reenata ku kerranki kehittyy eikä junnaa paikoillaan =) Ja oon tehny kaikki liikkeet alkuperäisen ohjelman mukaan joka toinen päivä. Painoa on tupsahtanu pauttiarallaa 3-4kg. Miinuksena on että alkaa olee hiukan kroppa väsynyt, mut viel kaks viikkoo paukutan menemään.

Kiitos ja anteeks!

3kk Arska vedetty, ite tykkäsin ohjelmasta ja kai sitä jotakin kehitystä tuli. Arskan jälken en päässyt johonkin 3 viikkoon kunnolla salille, kun olin paljon reissussa ja kipeenä. Nyt kun rupee taas arki palaamaan pystyy jatkamaan salihommia. Ajattelin tuolla Starting Strengthillä jatkaa, onko hyvä idea? Toisaalta on myös mielessä pyörinyt joku jaoteltukin ohjelma. En nyt sitten tiedä millä jatkaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Golden six:iä väännetty kuukausi, tuloksia alkaa tulla ihan kiitettävästi. Aloittaessa penkistä 3x10 100kg:llä ja nyt 3x10 130kg:llä sekä 5x150kg. Mukava reenata ku kerranki kehittyy eikä junnaa paikoillaan =) Ja oon tehny kaikki liikkeet alkuperäisen ohjelman mukaan joka toinen päivä. Painoa on tupsahtanu pauttiarallaa 3-4kg. Miinuksena on että alkaa olee hiukan kroppa väsynyt, mut viel kaks viikkoo paukutan menemään.

Kiitos ja anteeks!

Huikee penkki. Ehkä itsekin joskus, jos saa olkapään kuntoon. Ykkönen varmaan jo 180kg? :rock:

Golden six:iä väännetty kuukausi, tuloksia alkaa tulla ihan kiitettävästi. Aloittaessa penkistä 3x10 100kg:llä ja nyt 3x10 130kg:llä sekä 5x150kg.

Aloititko penkin reippaasti pienemmillä painoilla, mihin potentiaali riittää ja siitä sitten lisäsit painoa tasaisesti? Eli toi 3x10 (100 kg) ei ollut lähelläkään tiukkaa settiä? Muuten on kyllä uskomattoman kova kehitys kuukaudessa.

Kiitos ja anteeks!

Aika käsittämättömiä sarjoja. Tai huikealta tällaiselle minunlaiselleni tuntuu. :wtf:

oli toi 3x10 100kg aika tiukka, mut olis sil varmaan 12 toistoa tullu. Maksimi on varmaankin 180kg, ei uskaltanu yrittää ku salilla ei ollu varmistajia eikä suojarautoja, mut 175 tuli ilman varmistajia. Maksimi oli aloittaessa 160kg.

oli toi 3x10 100kg aika tiukka, mut olis sil varmaan 12 toistoa tullu. Maksimi on varmaankin 180kg, ei uskaltanu yrittää ku salilla ei ollu varmistajia eikä suojarautoja, mut 175 tuli ilman varmistajia. Maksimi oli aloittaessa 160kg.

Toi penkki on sitten varmaan sulle jollain tapaa luontainen liike ts. miellyttävä tehdä, menee hyvin perille ja kehitystä tulee jatkuvasti. Toi on oikeasti todella kova harppaus sarjapainoissa ja vielä noin lyhyessä ajassa.

Vois ite kans huomen alotella kyseist ohjelmaa, ku salitreenist ollu taas about 4kk taukoa. Kyykyn jätän luultavasti pois ja teen tilalla kevyitä sarjoja prässillä.

Vois ite kans huomen alotella kyseist ohjelmaa, ku salitreenist ollu taas about 4kk taukoa. Kyykyn jätän luultavasti pois ja teen tilalla kevyitä sarjoja prässillä.

Ilmeisesti joku loukkaantuminen? Itselläni oli pari viikkoa sitten 3 tikkiä pohkeessa joten jouduin tekemään parissa reenissä kyykyn tilalla kevyesti prässiä. Tasapainottaakseni tilannetta tein sitten prässisarjojen välissä voimapyörää, jotta torsokin sai rasitusta. (vatsat vielä erikseen kuitenkin lopussa.)

Tasapainottaakseni tilannetta tein sitten prässisarjojen välissä voimapyörää, jotta torsokin sai rasitusta. (vatsat vielä erikseen kuitenkin lopussa.)

Tosta voimapyörästä oli varmaan 10 kertaa enemmän hyötyä sulle ku niistä vatsoista mitä teit ohjelman lopussa (ainaki jos teit ohjelman mukaisia perus sit-uppeja = huonoin mahdollinen vatsaliike).

Tosta voimapyörästä oli varmaan 10 kertaa enemmän hyötyä sulle ku niistä vatsoista mitä teit ohjelman lopussa (ainaki jos teit ohjelman mukaisia perus sit-uppeja = huonoin mahdollinen vatsaliike).

Jalannostoja teen lähes poikkeuksetta. Joskus istumaannousuja lisäpainolla. Olen kyllä harkinnut kokonaan siirtymistä voimapyörään nyt kun tekniikka on jokseensakin kasassa. Eikös siinäkin voi lastata levyjä selän päälle, jos alkaa joskus vielä menemään liikaa toistoja? Ihan polviltaan tehtynä siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom