Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten kyykyssä saa olkapäät kipeäksi? Pakko vaan kysyä.
Aika rajoittunutta kyllä.Hyvin yksinkertaisesti, käsien liikerata on sen verran rajoittunut että asento sattuu. En tuota sen kummemmin osaa selittää. Luulisi sen olevan melko yleinen vaiva?
Aika rajoittunutta kyllä.
Eikös tuota pysty tekee jopa ilman käsiä, siis viitaten siihen kuinka vähän käsillä edes pitää tehdä. Ainakaan itsellä ei ole tarvetta juuri ollenkaan taivuttaa käsiä taakse, ja leveällä otteella ei tarvi taivuttaa myöskään tangon suuntaisesti.
En vain näe miten kyykyssä voisi olla ikävä olkapäille. Voi olla, mutta ideana omalla kohdalla jotenkin utopistinen. :D
No se on sit näin, enkä sitä kiistä. Niin, ja totta, en tee low-barina kyykkyä. En edes osannut ajatella sitä vaihtoehtoa aiemmin, kun ei tullut puheeksi. Sorry, jatkakaa.En tiedä miten sinulla on tapana kyykätä,mutta low bar kyykyssä kyllä olkapäät sattuu. Jos sen sinne epäkkäille nostaa niin tilanne onkin toinen, (hi-bar) tämä ns.aloittelija tyyli nähtävästi pitää ottaa käyttöön. Odottele nyt joku vuosi ennen kuin julistat asioiden olevan utopistisia
52,5kg lisää, eli 40% tulos noussut. A joko tuo 4x10x80 ei ole ollut hampaat irvessä tehty sarja, B sitten kyykyn syvyys on muuttunut.
En kyllä itse usko tuollaisiin parannuksiin jos ei lääkitystä ole.
Jos kehitystä mittaa oikealla tavalla niin ennen ohjelmaa otetaan x painolla tietty määrä toistoja, ja ohjelman lopussa katsotaan millä paino määrällä saa saman määrän toistoja.Menee 1,5-2kk niin ykköset pyörii jo 180kg ja 170kgx2-3 alle 90 asteen kulmaan kyykäten(huhtikuun alussa ainakin näin), sarjapainohan tuossa nousee varmaan vielä sen 40-50kg
takakyykkyy siis tarkotin sry .. inhoon tehä sitä se tuntuu niin epämukavalt vaikkei treenin kuulukkaa miltää ihanalt tuntuukkaa mut kuitenki en pysty tekeen tota takakyykkyy joten mulle jää vaihtoehdoks etukyykky tai askelkyykky kumpi kannattavampi ? (alaselän kannalta)
Tämä sarja?Millasilla alotuspainoilla suunnilleen pitäisi aloittaa tämä sarja? Olen 15-vuotias 183 senttinen ja 75kiloinen urheilullinen nuori.