Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monet tekee liikkeen myös smithissä koska normaaliliikkuvuuden omistavillakin saatta mennä toimitus akrobatian puolelle...
Samaa mieltä. Vaikka mulla vasta 8 reenikertaa takana, niin vaikuttaa todella hyvältä. Teen siis täysin ohjelman mukaisesti enkä muokkaile edes yhtä viikon kolmesta päivästä. Ruvennu pitää ohjelmasta enemmän joka kerta kun salille menee.Miksi kaikkien pitää aina muokata kyseistä ohjelmaa? Se on vaan se 3kk tai pidempään, jos haluaa. Itse vedellyt nyt tätä 7vk (tarkoitus vetää 36 treeniä) välissä yksi flunssa 1,5vk. Pirun hyvää settiä mielestäni ollut :D
Itse olen tehnyt nyt ihan niin, että kun viimeisessä sarjassa saa sen 13x niin painoa ylös. Jotenkin ajattelen sen niin, että jos kahden/kolmen 10x sarjan saa niinkin helposti että menee 13x vikassa niin voi nostaa jo. Voi ehkä (?) olla liian haipakkaa, mutta sitten hinkataan pitempään sitä seuraavaa tasoa... eli onko sittenkään liian nopeaa kuitenkaan. Kun tossa sun versiossa hinkataan sitä alempaa painoa pitempiin sarjoihin (10x 10x 13x.... 10x 13x 13x... jne)... ja siinähän menee sitten taas lopulta esim. 4 sarjan liikkeissä koko liike 13x toiston setiksi jolloin ehkä reenin luonne on jo aivan eri? Ehkä siis toi että kun vika sarja menee 13x niin voi nostaa painoa on se joka pidemmän päälle vastaa paremmin ohjelman perusideaa.Onko hyvä jos nostaa painoja pikkuhiljaa sarjoissa. Esim. penkissä 3 sarjaa, niin aloittaa lisäämällä viimeseen sarjaan painoa. Sitten seuraavalla kerralla kahteen viimeiseen jne..?
Sunnuntainakin voisi käydä ja lisätä sinne ojentajat, niskat ja pohkeet?

Niinpä. Kyllähän tuo pumppiin pistää kovastikin jos kunnolla vääntää. Pitää vääntääkin jos halua tulosta.Itsellä treenipäivät ma, ke, pe ja oikein odotan että saa viikonlopun levätä. Toiset sanoo, että ei tää ohjelma ei tunnu missään. No treenatkaan kunnolla ni kyllä tuntuu :D
Massaa! Voimaa! Tie jatkuvaan kehitykseen kirjassa on se aloittelijoiden perusohjelma missä on mave mukana. On muuten aika sama runko kun tässä G6:ssa. Hauiskääntö puuttuu ja mave tehään vaa joka toinen kerta ja sit tietty siinä sarjapituuksia muutellaan. Kannattaa tsekata.Maastavedon voisi kumminkin lisätä?
Samaa mieltä. Ittellä toi istumaannousu rupes sattumaan selkään (skolioosi ja pullistumia). Tilalla oon tehny jalkojennostoja penkillä, rutistuksia maaten just sillee jalat tuen päällä koukussa ja taljarutistuksia ylätaljassa. Näitä vaihdellu keskenään. Niin ja sit unohtu mainita lankkupito, vaikka onkin staattinen liike. Tossa saa selkäkin huoltoo samalla.Ei juurikaan, itse en kyllä koko kolmea kuukautta jaksas samaa vatsalihas liikettä tehdä, että siinä voi vaihtelu virkistää.