Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimaa haettaessa lyhyemmillä sarjoilla hermosto rasittuu ihan eri tavalla kuin 10-sarjoissa, joissa lähinnä lihakset väsyvät. Lihaksisto palautuu kovasta treenistä parissa päivässä, hermosto ei. Jos Arskaa ei ehdi tehdä kolmesti viikossa, niin silloin voisi kokeilla 3x6 kaksi kertaa viikossa.Voisiko tätä käyttää voimaohjelmana, tyyliin 3x6?

John Smith
Hyvää kehitystä. Tosin lähtikö sarjanpainot about ton 3kk voimatasojen kohdilta? Toi 20kg penkkiin kun omasta mielestä on tosta sarjapainosta aloitettuna ja kuitenkin kympin toistolla aika hurja.
Mulla itella on toi penkki:kyykky -suhde about 2:3 painossa.
Tuon 3 vuotta treenasin potkunyrkkeilyä. Tammikuusta paino noussut 10kg :D Hyvä ohjelma kyllä. Tämän jälkeen ajattelin siirtyä elaston 2- jakoiseen.Voinko käyttää tämän ohjelman liikkeitä suoraan HST-treenissä? Ja kannattaako pohkeille lisätä oma liike? Ja miten tuolle leuanvedolle lasketaan progressio, jos ei löydy lisäpainoja?
koska se on paska, siinä tarvitaan paskoja laitteita, ja mulla ei ole paskoja laitteita, koska mulla ei ole laitteita ollenkaan.
edit: kun luin ton FAQ:in kokonaan, niin oli se ihan OK. mutta älä aina hikeenny
Eli: Voit käyttää näitä liikkeitä, voit lisätä pohkeet ja progressio leuanvedolle vois olla vaikka vedä niin monta kuin jaksat - siinä sitä progressiota sitten tulee.