Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään alotin tätä vääntämään ja todella hyvältä tuntuu. Leukoja sain vaan 2 tai 3 tehtyä kerralla, joten jätän ne suosiolla pois. Mikä liike ois hyvä leukojen tilalle?

Itse sain sillon, kun aloitin niin 4,4,3 ja nyt pian 3kk takana ja menee 12, 10, 9. Itse en jättäisi pois.

Jos niitä kerran menee edes se pari niin älä jätä pois. Tee leukoja se 3x max, ne nousee kyllä siitä. Jos tekee mieli niin tee sitten niiden päälle 1-2 sarjaa ylätaljaa tai vaikka negatiivisia, mut älä jätä leukoja kokonaan pois sillä kyllä ne siitä nousee vähitellen. Et voi olettaa, että leukoja menisi montaa jos niitä et ole treenannut ikinä joten pidät ne vaan ohjelmassa niin nekin alkaa sujumaan.

Itse sain sillon, kun aloitin niin 4,4,3 ja nyt pian 3kk takana ja menee 12, 10, 9. Itse en jättäisi pois.
Näinpä.

Tosin jos on niinkin hyvin että löytyy sellainen avustava leuanvetomasiina, niin siihen paino jolla saa jo lähemmäs 10 toistoa. Näin tein itse, niin on sarjat sopivan pituisia kuten muissa liikkeissä jo heti alusta. Paljon paremman tuntuman on saanut vrt. kun aluksi nytkytti noita 3-4 toiston sarjoja.

Lukeeko jossain siis eri liikkeiden välillä olevat tauot?

Itse soveltanut ne fiiliksen mukaan, mutta ei juuri 2 min pidempää taukoa.

edit: Komento takaisin. Luulin, että puhutaan sarjojen välisistä tauoista. :david: Lyhyet tauot riittää, koska järjestyksessä vuorotellaan työntäviä ja vetäviä. Eipä tosiaan syytä paria minuuttia pidempää levätä.

Jaahas pitäisi siirtyä taas g6 kun ei enää pysty käymään neljä kertaa viikossa salilla kun on 7/7 päivää viikossa töissä, onneksi sentään vain 8h:n päiviä. Muistan ainakin viime kerrasta että hauksien kanssa oli ongelmia palautumisen suhteen kun tein tätä silloin kanssa kun oli paljon töitä, että niistä pitää vähän tinkiä.

Leuat on lähtenyt täsä 2vk aikana sujumaan.
Ekalla reenikerralla meni 14,11,9
Nyt menee omalla painolla 17,12,9
Ja nyt 5kg lisäpainolla 12,9,8
181/73 (-+1kg)
Missä vaiheessa on järkevää ruveta käyttämään lisäpainoja?

Oot Voimasuoni aikalailla juuri nyt siinä vaiheessa missä kannattaa alkaa lisäpainoja käyttämään. Itse tekisin niinkuin muissakin liikkeissä tuossa vaiheessa, että 3x10 sarjat, mutta lisäpainojen lisäys aina 1.25kg kerrallaan ja kun menee niin lisää painoa jne.

Tänään tuli juuri tämä kyseinen ohjelma alotettua. Ainut liike mikä tuottaa ongelmia on tuo pystypunnerus niskan taakse, se tanko vaan aina lähtee nousiessaan sieltä pään takaa pään päälle.

Ainut liike mikä tuottaa ongelmia on tuo pystypunnerus niskan taakse, se tanko vaan aina lähtee nousiessaan sieltä pään takaa pään päälle.
Niin sen kuuluu tehdäkin, eli annat tulla sen sieltä niin kuin se luonnollisesti tulee. Ainoastaan ala-asennossa se on niskan takana, äläkä sielläkään laske korvien alareunoja alemmaksi.

Olen kokeillut tätä G6:sta nyt jonkun aikaa ja sitä ennen tein sekalaista yksjakoista käsipainoilla himassa. Saisiko tätä tehdä esimerkiksi 4 kertaa viikossa, kun itselläni on erittäin harvoin lihakset kipeänä seuraavana päivänä. Samana päivänä olen varsinkin liikkeiden jälkeen ihan tuutissa, mutta palaudun nopeasti.

No ei se lihaskipu aina kerro onko palautunut vai ei. Tee niin monta kertaa viikossa ku huvittaa mutta pidä aina yksi lepopäivä välissä ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olen kokeillut tätä G6:sta nyt jonkun aikaa ja sitä ennen tein sekalaista yksjakoista käsipainoilla himassa. Saisiko tätä tehdä esimerkiksi 4 kertaa viikossa, kun itselläni on erittäin harvoin lihakset kipeänä seuraavana päivänä. Samana päivänä olen varsinkin liikkeiden jälkeen ihan tuutissa, mutta palaudun nopeasti.

Minkähän kokoiset kässärit on käytössä, epäilen että treeni ei ole tarpeeksi kovaa, koska jos treenaa kovaa niin ei seuraavana päivänä tule mielenkään treenata samaa lihasta.
Niin voihan sitä 4 treeniä ottaa yhteen viikkoon mutta seuraavaan tuleekin sitten kolme... (eli siis joka toinen päivä treeni)

Kannattaa tehä se kolme kertaa viikossa, niiku tossa lukee, muista että lihakset kasvaa levossa :D eikä siitä neljännestä kerrasta mitää erityistä extra hyötyä olis
E: hidas, en huomannu päivittää sivua..

Minkähän kokoiset kässärit on käytössä, epäilen että treeni ei ole tarpeeksi kovaa
Kyllä ihan salilla käyn nykyään ja olen tehnyt omasta mielestäni ainakin ohjeiden mukaisesti, kun kymmenes toisto ei meinaa mennä omin avuin.

Kannattaa tehä se kolme kertaa viikossa, niiku tossa lukee, muista että lihakset kasvaa levossa :D eikä siitä neljännestä kerrasta mitää erityistä extra hyötyä olis
E: hidas, en huomannu päivittää sivua..
Ei ehkä hyötyä, mutta on se niin mukavaa! :D

Tattista vain neuvoista ja yritän nyt sit kamppailla ton leuanvedon kanssa. 2-2-1 sarja meni tänään, että jaa-a. :D Toivottavasti alkaa kehittymään, että sais enemmänki vedettyä ja otin kaks sarjaa ylätaljaa tohon mukaan. Näillä mennää syyskuuhun ja sit vois katella onko syytä vaihtaa ohjelmaa.

Tattista vain neuvoista ja yritän nyt sit kamppailla ton leuanvedon kanssa. 2-2-1 sarja meni tänään, että jaa-a. :D Toivottavasti alkaa kehittymään, että sais enemmänki vedettyä ja otin kaks sarjaa ylätaljaa tohon mukaan. Näillä mennää syyskuuhun ja sit vois katella onko syytä vaihtaa ohjelmaa.

Itse kun aloitin tämän G6 niin alussa meni justiinsa tuo 2-2-1 sarja leukoja, nyt 3 kuukautta myöhemmin menee "jo" 7-6-6. Joku voi väittää että hidasta mutta itte olen kyllä tyytyväinen :) Eli älä lannnistu heti jos ei mee se 10 leukaa ja enemmä viikon jälkeen.

Tätä kysytty varmaan miljoonaan kertaan, mutta voisiko tuota leuanvetoa vaihtaa johonkin? On vaan niin käsi ettei saa sitä tuntumaan missään, ei sillä että niitä toistojakaan tulisi kuin jotain 6 puhtaana.

Tätä kysytty varmaan miljoonaan kertaan, mutta voisiko tuota leuanvetoa vaihtaa johonkin? On vaan niin käsi ettei saa sitä tuntumaan missään, ei sillä että niitä toistojakaan tulisi kuin jotain 6 puhtaana.
Voihan sen tietenkin ylätaljaan vaihtaa, mutta ei sillä tuntumalla ole mitään merkitystä, selkälihaksiin kun sitä on vaikea saada. Sinuna jatkaisin leukojen vetämistä, et sinä ole sen kädempi kuin kukaan muukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom