Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tätä kysytty varmaan miljoonaan kertaan, mutta voisiko tuota leuanvetoa vaihtaa johonkin? On vaan niin käsi ettei saa sitä tuntumaan missään, ei sillä että niitä toistojakaan tulisi kuin jotain 6 puhtaana.

mutta kolmen kuukauden päästä tuntuu että on leukoja tehty. eikä niitä kannatakaan tehdä niin että aivan suoriksi kädet päästää.

Milläs tyylillä porukka on lisäillyt painoa liikkeissä? Kaks viikkoa nyt vasta tehty, mutta oon käyttänyt sellaista, että jos vikassa sarjassa menee 14, niin seuraavalla kerralla lisää painoa. Varmaan ihan hyvä tekniikka? Entäs sitten vajaat sarjat? Ootteko tehny seuraavan kerran pienemmillä painoilla vai samoilla painoilla vaan eteenpäin?

Sellaista vielä, että varmaan pystypunnerrusta voi tehä käsipainoillakin, kun vihloo ihan törkeesti toi levytangolla tehtävä?

Ei tarvi välttämättä noin montaa toistoa tehä siinä viimesessäkään. Itsellä on tapana pitää samassa ja kasvattaa ensi kerraksi toistomäärää. Tähän ohjelmaan ei kuulu pystypunnerrusta.

Milläs tyylillä porukka on lisäillyt painoa liikkeissä? Kaks viikkoa nyt vasta tehty, mutta oon käyttänyt sellaista, että jos vikassa sarjassa menee 14, niin seuraavalla kerralla lisää painoa. Varmaan ihan hyvä tekniikka? Entäs sitten vajaat sarjat? Ootteko tehny seuraavan kerran pienemmillä painoilla vai samoilla painoilla vaan eteenpäin?

Sellaista vielä, että varmaan pystypunnerrusta voi tehä käsipainoillakin, kun vihloo ihan törkeesti toi levytangolla tehtävä?

Itse myös tehnyt sen 10 toistoa vikaan. Sitten arvioin, että jos olisi mennyt vielä, niin ens kerralla lisää rautaa.
Tänäänkin kyykyssä kaksi vikaa sarjaa jäi vajaiksi, ensi kerralla samalla. Taisi johtua ilmasta ja aamutreenistä tuo, kun jäi vajaiksi :D Alku oli jo sellaista, että meinasin lähteä kotiin, kun ei suju, mutta sitkeesti vedin treenin loppuun.

Miten noi vatsat kun tällä hetkellä menee 50,40,30,30 ja viel staattisia päälle. Olisko aika laittaa lisäpainoa, kun tuntuu että menee vaan kestävyyden puolelle :D

Miten noi vatsat kun tällä hetkellä menee 50,40,30,30 ja viel staattisia päälle. Olisko aika laittaa lisäpainoa, kun tuntuu että menee vaan kestävyyden puolelle :D
Itse en tekisi edes istumaannousuja vaan tekisin voimapyörää. Huomattavasti parempi tuntuma vatsalihaksiin ja syvätkään vatsat ei jää paitsi. Polviltaankin raskasta ja jos oikein alkaa tulemaan voimapyörä kevyen tuntuiseksi polviltaan voi siinä esim. pitää parin sekunnin pidon ala-asennossa tai yrittää jopa seisaaltaan toistoja. Joka ei kyllä ihan joka jampalta onnistu, vaikka pidempäänkin voimapyörä olisi ollut käytössä.
Mutta suosittelen voimapyörää, ja jos salilla jossa käyt ei ole voimapyörää saatavilla niin sellainen ei paljoa maksa ja on kyllä pienen raha määrän arvoinen investointi :)
Niin, ja toki jos haluaa välttämättä pysytellä istumaannousuissa niin tuossa vaiheessa lisäpainoja sen verran niskaan, että menee sopivasti toistoja.

sopiiko tää ohjelma jos ei vedä hirveellä bulkilla tai edes + kaloreilla? proteiinia tulee tarpeeks kuitenkin
Sopii.
Mutta jos et ole + kaloreilla niin eipä se lihas siinä paljoa kasva ja palautuminen on vähän siinä ja siinä. Massan kasvatukseen tarkoitetusta ohjelmasta ja treenistä ei ole tarkoituksen mukaista hyötyä jos ravinto- ja lepopuoli ei ole kunnossa. Eli ruokaa vaan koneeseen, mutta ei mitään sikabulkkia tarvi välttämättä vetää. Sopivasti plussalla, treeniä kunnolla ja lepoa tarpeeksi niin alkaa sitä kehitystä tulemaan. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täällä jotkut ovat kyselleet noista ojentajien ottamisesta mukaan ohjelmaan, niin ajattelin nyt laittaa "näytille" oman kyhäelmän, jolla aikanaan g6:sta toteutin:

1. treeni:
Kyykky 4*10
Penkki 3*10
Leuat 3*10
Pystypunnerrus kp 4*10
Hauis 3*10
Vatsa

2.treeni:
Kyykky 4*10
Penkki 3*10
Leuat 3*10
Dippi 3*6-8
Hauis 3*10
Vatsa

3.teeni:
Kyykky 4*10
Penkki 3*10
Leuat 3*10
Pystysoutu 3*10
Hauis 3*10
Ranskalainen punnerrus 2-3*10
Vatsa

Tuohon 2.treeniin tuli joskus otettua 1 sarja pystäriä, jos siltä tuntui. Tuohan nyt ei enää ole g6, mutta siltä pohjalta modifioitu viritelmä :D Itsellä toimi ja noin sain myös ojentajile suoraa rasitusta.

Tarkoittaako tuo 3x10 puhtaalla tekniikalla ja kuinka paljon siitä tekniikasta saa tinkiä? Vähän kuulostaa oudolta aloittelijalle tuo 3x10 maksimipainoilla, mutta puhtaalla tekniikalla. :rolleyes:

Tarkoittaako tuo 3x10 puhtaalla tekniikalla ja kuinka paljon siitä tekniikasta saa tinkiä? Vähän kuulostaa oudolta aloittelijalle tuo 3x10 maksimipainoilla, mutta puhtaalla tekniikalla. :rolleyes:
Mitä ihmeellistä siinä on, maksimipainoilla suhteessa sarjaan tietenkin? Voihan sitä vaikka sanoa että maksimipainoilla x20, paino vaan vähän eri.

Eihän se puhdas/cheat tekniikka liity maksimipainoon mitenkään? Ellei lähde ylipäätään sille linjalle, mutta se on eri asia.

Kyllä tässä vedetään tietääkseni kaikki hallitusti ja hyvällä tekniikalla, hauiskäännöissä se vielä mainitaan erikseen.

Mitä ihmeellistä siinä on, maksimipainoilla suhteessa sarjaan tietenkin? Voihan sitä vaikka sanoa että maksimipainoilla x20, paino vaan vähän eri.

Eihän se puhdas/cheat tekniikka liity maksimipainoon mitenkään? Ellei lähde ylipäätään sille linjalle, mutta se on eri asia.

Kyllä tässä vedetään tietääkseni kaikki hallitusti ja hyvällä tekniikalla, hauiskäännöissä se vielä mainitaan erikseen.

Eli jos tuntuu siltä, ettei se viimeinen menisi enää puhtaalla tekniikalla ei kannata tehdä?

Eli jos tuntuu siltä, ettei se viimeinen menisi enää puhtaalla tekniikalla ei kannata tehdä?
No, tietenkin tullaan siihen kuinka paljon tekniikka hajoaa... jos hieman, niin kyllä minä painan sen viimeisen toiston. Jos selvästi rupeaa hajoamaan niin siihen jätän.

Toikin on hyvin liikekohtaista mun mielestä. Penkissä jos hajoo tekniikka niin ainakin itsellä tuntuu että hajoo melkein heti sitten paikatkin, ja esim. leuanvedossa en kyllä keksi mitään cheattiä jolla sitten liikkeellä olisi mitään tekemistä enää leuanvedon kanssa. Hauiskäännössä voi toki heijata, mutta itse en niin tee.

Tee paljon erilaisia vatsoja. Ei niiden vatsaliikkeiden tarvii välttämättä olla pelkkiä istumaannousuja, vaikka alkuperäisessä ohjelmassa niin lukeekin. Mutta noihin istumaannousuihinkin löytyy parempi vastus kuin jotkut levypainot: http://www.voimaharjoittelu.fi/artikkelit?a=viewArticle&article_id=1546

Eipä mene enää 50 toistoa. Ainakaan ihan heti. :)

^ Toi Janda crunch kuulostaa ihan jännälle ja suht pätevälle. Piti kyl vähä googlata ku ei tosta tekstistä saanu kunnon käsitystä. Nyt "luulen" tietäväni miten toi tehään... Pitää joskus kokeilla, jos muistan :D

Tee paljon erilaisia vatsoja. Ei niiden vatsaliikkeiden tarvii välttämättä olla pelkkiä istumaannousuja, vaikka alkuperäisessä ohjelmassa niin lukeekin. Mutta noihin istumaannousuihinkin löytyy parempi vastus kuin jotkut levypainot: http://www.voimaharjoittelu.fi/artikkelit?a=viewArticle&article_id=1546

Eipä mene enää 50 toistoa. Ainakaan ihan heti. :)

Jep tota oon joskus nuorempani kokeillukkin kun tuttu on selkäinahon opeissa ollut :) Mutta jep, pitää lyödä lisäpainoa ja tehdä erilaisia vatsoja niin eiköhä ala enemmä
tuntumaa :D

^ Toi Janda crunch kuulostaa ihan jännälle ja suht pätevälle. Piti kyl vähä googlata ku ei tosta tekstistä saanu kunnon käsitystä. Nyt "luulen" tietäväni miten toi tehään... Pitää joskus kokeilla, jos muistan :D

Ihan vitun hyvä liike. Ite tein nuorenpana aina jotai 300 vatsaa yhes sarjas eikä oikeen tuntunut missään. Eipä kyllä tullut mitään tuloksiakaan. Totuus oli, että en osannut sitten millään aktivoida vatsalihaksia. Yritin vaikka mitä liikkeitä ja aina puristin (vahingossa?) jollain muulla kehon osalla kulloisenkin liikeradan alusta loppuun. Tuohon liikkeeseen kun tutustuin, opin aktivoimaan vatsalihakset ja sen jälkeen muutkin vatsalihasliikkeet on saanut aikaan kunnon poltteen juuri vatsoissa, eikä esim. jossain kyljissä tms. Olin käynyt 2,5 vuotta salilla ennen kuin opin aktivoimaan vatsalihakset (sillain, että todella tiesin treenin menneen perille). Ja mitä tulee saliharrastukseen, niin ei sitä ihan kaikkea opita "parissa kuukaudessa" - toisin kuin ehkä joskus kuvitellaan. :)

Back
Ylös Bottom