Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^mikä ero sotilaspenkillä ja normaalilla on?
Onko se ihan ok jos en pysty nyt heti g6 alussa vetämään takakyykkyä 4x10? Oon normaalisti vetäny jalat kerran viikkoon ja nyt en oo hetkeen jalkoja tehnyt koska alaselkä on ollut kipeenä . Oon nyt kerran vetänyt jalat tässä g6 aikana (perjantaina, 5 päivää tehnyt g6:ta) ja jalat ovat vieläkin kipeet. Oon venyytellyt illalla , saunassa yms. Aion tästä lähtien kuitenkin tehdä jalkoja joka treenissä, mutta pelkään että ne ei kerkeä palautumaan kun on futistakin. Eli kannattaako vetää joka toinen päivä se takakyykky vaikka olis viel jalat kipeenä viime treenistä? Toivottavasti ymmärsitte...
No jos jatkuvasti on niin ei varmaankaan, mutta veikkaan, että kun vaan lähdet kyykkäämään kolme kertaa viikossa, niin muutaman kerran jälkeen ne jalat siihen jo tottuukin. Mulla oli ihan helkkarin kipeät jalat ekan kyykkytreenin jälkeen 4x10x40 kg, mutta sen jälkeen ei koskaan enää "mitään", vaikka parhaillaan se oli 4x10x110 kg.Eli kannattaako vetää joka toinen päivä se takakyykky vaikka olis viel jalat kipeenä viime treenistä? Toivottavasti ymmärsitte...
Onko se ihan ok jos en pysty nyt heti g6 alussa vetämään takakyykkyä 4x10? Oon normaalisti vetäny jalat kerran viikkoon ja nyt en oo hetkeen jalkoja tehnyt koska alaselkä on ollut kipeenä . Oon nyt kerran vetänyt jalat tässä g6 aikana (perjantaina, 5 päivää tehnyt g6:ta) ja jalat ovat vieläkin kipeet. Oon venyytellyt illalla , saunassa yms. Aion tästä lähtien kuitenkin tehdä jalkoja joka treenissä, mutta pelkään että ne ei kerkeä palautumaan kun on futistakin. Eli kannattaako vetää joka toinen päivä se takakyykky vaikka olis viel jalat kipeenä viime treenistä? Toivottavasti ymmärsitte...
Montako kertaa viikossa ja millä tasolla vedät futista? Jos herra on tosissaan futista pelaava henkilö niin ei tämä ohjelma ja varsinkaan nuo 4x10toiston kyykkyt ole sinua varten. Maanantaina jos vedät ensin jalat tukkoon ja koitat seuraavana päivänä käydä 1,5h potkimassa palloa niin huh huh.
Mitkä sulla on muuten edes tavoitteet salitreenin kohdalla? Futikseen parempi fyysinen kunto vai lihaksen hankinta?
Normaalisti jalkapallossa tulee saamarin hyvin kyllä jaloille aerobista rasitusta, joten en suosittelisi pidempiä sarjoja ollenkaan, vaan keskittyisit kyykyn, rinnallevedon ja työnnön kaltaisten liikkeiden räjähtävyyttä ja maximivoimaa kehittäviin harjoitteisiin. Lajin ohella suoritettavat harjoitukset on muutenkin syytä suunnitella oman valmentajan kanssa niin, etteivät ne häiritse itse päälajin harjoittelua.
Itsellä menee aina se n.55min-60min. Tavoite on aina saada tuntiin toi koko homma. Mutta itse kysymykseeni! Kun pitää lisätä 2,5kg painoa, niin onko se ''molemmille'' puolille, että yhteensä tulee 5kg lisää, vai puolelleen 1.25kg, että tulee yhteensä se 2.5kg? Varmaan jossain kysytty, mut ei sattunu silmään!