Maastavedon voisi kumminkin lisätä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Massaa! Voimaa! Tie jatkuvaan kehitykseen kirjassa on se aloittelijoiden perusohjelma missä on mave mukana. On muuten aika sama runko kun tässä G6:ssa. Hauiskääntö puuttuu ja mave tehään vaa joka toinen kerta ja sit tietty siinä sarjapituuksia muutellaan. Kannattaa tsekata.Maastavedon voisi kumminkin lisätä?
Samaa mieltä. Ittellä toi istumaannousu rupes sattumaan selkään (skolioosi ja pullistumia). Tilalla oon tehny jalkojennostoja penkillä, rutistuksia maaten just sillee jalat tuen päällä koukussa ja taljarutistuksia ylätaljassa. Näitä vaihdellu keskenään. Niin ja sit unohtu mainita lankkupito, vaikka onkin staattinen liike. Tossa saa selkäkin huoltoo samalla.Ei juurikaan, itse en kyllä koko kolmea kuukautta jaksas samaa vatsalihas liikettä tehdä, että siinä voi vaihtelu virkistää.
Voimaa haettaessa lyhyemmillä sarjoilla hermosto rasittuu ihan eri tavalla kuin 10-sarjoissa, joissa lähinnä lihakset väsyvät. Lihaksisto palautuu kovasta treenistä parissa päivässä, hermosto ei. Jos Arskaa ei ehdi tehdä kolmesti viikossa, niin silloin voisi kokeilla 3x6 kaksi kertaa viikossa.Voisiko tätä käyttää voimaohjelmana, tyyliin 3x6?
John Smith
Hyvää kehitystä. Tosin lähtikö sarjanpainot about ton 3kk voimatasojen kohdilta? Toi 20kg penkkiin kun omasta mielestä on tosta sarjapainosta aloitettuna ja kuitenkin kympin toistolla aika hurja.
Mulla itella on toi penkki:kyykky -suhde about 2:3 painossa.