Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
^ Jos sun palautumisajat nyt on lähelläkään sitä mitä pitää, niin voisit tiputtaa ne lämppärisajat max kolmeen siitä kolmestasadasta mitä luultavasti nyt teet :evil: Ja vähemmen lötinöitä siellä salilla! :rock:

Oon tehny ny niin et alotan pelkällä tangolla ja lisään 5kg kunnes pääsen sarjapainoon... :D
Ehkä siinä oli pari lämmittelyä liikaa...

Oon tehny ny niin et alotan pelkällä tangolla ja lisään 5kg kunnes pääsen sarjapainoon... :D
Ehkä siinä oli pari lämmittelyä liikaa...

:hyper: ...Ehkä joo. :david:

Käytä esim. tämänkaltaista lämmittelysysteemiä:

10x tanko
8x 60%
6x 70%
4x 80%

Tota voi vähä varioida, mut periaate on toi.

Itellä on esim. penkissä vika lämppärisarja 10kg alle työsarjan. Siitä voi sit laskee taaksepäin esim. 10 kilon välein lämppärisarjat. Maves mul sama, mut 20 kilon välein.

Ite vaihdoin just tästä pois, mutta kyllä aika hyvin tuntiin pitäis treeni mennä.. :) Menee treeniä hukkaan jos liikaa pitää taukoo ;)

Viimeksi mulla meni 45 minuuttia ku treenasin tän ohjelman läpi.. En kattele kellosta palautumisaikoja, mutta teen uuden sarjan aina ku olen edellisestä sarjasta palautunut, enkä lässytä salilla turhaa paskaa.:D

Kyllä tässä ojentajatkin kasvaa, nimittäin penkki ja pystypunnerrus/niskantakaa ottaa niihin ihan mukavasti. Ei muuta kun reenaamaa vaa!
Ojentajille kaipaisin lisää rasitusta kun ei meinaa saada niihin kunnolla osumaa penkillä ja pystypunnerruksilla, tai ne eivät ainakaan tunnu kipeytyvän/rasittuvan enää niin kuin ensimmäisillä treenikerroilla (siis yli kuukauden tauon jälkeen).
Leuat olen tehnyt vastaotteella tai ylätaljaa välillä, kun ei leveällä myötäotteella meinaa jaksaa nostaa itteään kunnolla vielä :/

Ojentajille kaipaisin lisää rasitusta kun ei meinaa saada niihin kunnolla osumaa penkillä ja pystypunnerruksilla, tai ne eivät ainakaan tunnu kipeytyvän/rasittuvan enää niin kuin ensimmäisillä treenikerroilla (siis yli kuukauden tauon jälkeen).
Leuat olen tehnyt vastaotteella tai ylätaljaa välillä, kun ei leveällä myötäotteella meinaa jaksaa nostaa itteään kunnolla vielä :/

Itse en ensimmäisinä salikuukausina treenannut ojentajia erikseen ja sen kyllä huomasi - toki aivan alussa nuo kaksi liikettä riittävät, mutta eihän tätä G6:tta olekaan tarkotus tahkota paljoa 3kk enempää? Vedä vaan loppuun ja funtsi sitten uudellen. Yksi vaihtoehto olisi, että joka toisessa treenissä teet pystypunnerrusten sijaan ranskalaisen punnerruksen ja takaolkapääsodun, noin esimerkiksi.

^ tai näin: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/DBSeatedRearLateralRaise.html

Ite teen just tota kässäriversioo (voi tehä myös seisten). Kokeilin tota tankoversioo kerran, mut tuntu vähä oudolle ku se muistuttaa niin paljo Pendlay-rowta (kulmasoutu), mutta silti piti hakee vähä eri asentoo. Kokeilin sitä kans kerran yhen käden kulmasoutuna, mutta sekin tuntu vähän oudolta... Päädyin sit tohon istualtaan tehtävään :) Ja joo, ois voinu kauemminki noita testata (tein siis yhet treenit kutakin), mut toi ny tuntu itelle parhaimmalta. Tosin myöhemmin hokasin, et jos tekee Pendlay-rowta leveähköllä otteella, niin takaoikkarit saa siin kyl ihan tarpeeks hittiä ja vielä kunnon painoilla, ettei niille välttämättä erikseen enää mitään kässärin heilutteluja tartte tehä :) Mutta kulmishan ei tähän ohjelmaan kyllä kuulu... Mutta kyseinen huippuliike kannattaa pitää mielessä :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
PAkko nyt kysyä teiltä jotka tätä käyttää että palautuuko tuossa muka jos tekee vaikka tiistaina ja torstaina ja sunnuntaina. Nii eikö ota pikkasen koville torstain treeni ku tehny edeltävän 4päivän aikana jo kahesti??? vai enkö nyt oo ymmärtäny iha kaikkee......

Haittaako jos lisää tuohon kultaseen kutoseen: maastavedon , ranskalaisen punnerruksen ja perjantaille forkuille: hauiskäännön vastaotteella ?

PAkko nyt kysyä teiltä jotka tätä käyttää että palautuuko tuossa muka jos tekee vaikka tiistaina ja torstaina ja sunnuntaina. Nii eikö ota pikkasen koville torstain treeni ku tehny edeltävän 4päivän aikana jo kahesti??? vai enkö nyt oo ymmärtäny iha kaikkee......
Kai se on vähän henkilökohtaista kuinka ehtii palautua, mutta kyllä itte ainakin palauduin ihan mukavasti alun jälkeen. Että jos vielä alun jälkeen tuntuu, että ei meinaa ehtiä palautua, niin epäilen, että silloin on joko uni tai ruoka jäänyt tarvittavasta määrästä vajaaksi. Myöskin varmaan vähän oman kehon tottumus palautumisaikoihin vaikuttaa asiaan.
Millähän ohjelmalla nyt kannattais jatkaa kun 3kk on arskaa tullu kohta hinkattua?
Riippuu tietenkin mitä tavoittelee? Mutta Starting Strenght on ihan hyvä varmaan tän ohjelman jälkeen. Itse siirryin tästä ohjelmasta Starting Strenghtiin. Löytyy Aloittelijoiden osiosta.
Haittaako jos lisää tuohon kultaseen kutoseen: maastavedon , ranskalaisen punnerruksen ja perjantaille forkuille: hauiskäännön vastaotteella ?
Maastavedon voi kyllä tehdä kerran viikkoon kyykyn sijasta ihan hyvin, mutta en kuitenkaan lisäis mitään muita liikkeitä aluksii. Tee ensiksi edes kuukausi-pari ohjelmaa täysin noudattaen niin huomaat kyllä, että ei liikkeiden lisäys ole välttämättä tarpeellista. Mutta jos edelleen siinä vaiheessa tuntuu, että saa esim. Ojentajille tai pohkeille lisätä liikkeen, niin siinä vaiheessa sitten voi alkaa harkittemaan, mutta ite noudattaisin alkuun ihan annettua ohjelmaa, joka on näinkin ihan tarpeeksi raskas.

Itsehän olen siis vaan ihan aloittelija. Mutta olen tätä ohjelmaa joskus viime keväänä vääntänyt aikas paljon, että omien kokemuksien pohjalta tän ohjelman kohdalla puhun :)

Maastavedon voi kyllä tehdä kerran viikkoon kyykyn sijasta ihan hyvin, mutta en kuitenkaan lisäis mitään muita liikkeitä aluksii. Tee ensiksi edes kuukausi-pari ohjelmaa täysin noudattaen niin huomaat kyllä, että ei liikkeiden lisäys ole välttämättä tarpeellista. Mutta jos edelleen siinä vaiheessa tuntuu, että saa esim. Ojentajille tai pohkeille lisätä liikkeen, niin siinä vaiheessa sitten voi alkaa harkittemaan, mutta ite noudattaisin alkuun ihan annettua ohjelmaa, joka on näinkin ihan tarpeeksi raskas.

Itsehän olen siis vaan ihan aloittelija. Mutta olen tätä ohjelmaa joskus viime keväänä vääntänyt aikas paljon, että omien kokemuksien pohjalta tän ohjelman kohdalla puhun :)

Joo sori, siis ohjelmaa tulee noudattaa mutta oma moka unohdin lisätä tuohon perään että viimeiselle treenipäivälle joka on perjantai niin voisiko silloin tehdä jotain ekstraa kun on kumminkin 2 lepopäivää edessä? :P ja voiko tuon hauiskäännönkin tehdä kerran viikkoon scotissa. muita eriskummallisuuksia ei minusta tarvitse ohjelmaan lisätä jos mave ja scotti kerran viikkoon ja sitten ehkä perjantaina jotain ekstraa..

Eipä välttämättä palaudu...

Omat kokemukseni ovat sellaiset, että saattaa mennä lihakset tukkoon. Tää ohjelma vaatii todellista keskittymistä kaiken suhteen, että pystyy tätä tekeen kolme kuukautta jatkuvasti kehittyen. Ohjeessahan ei puhuta mitään palauttavista/kevyistä viikoista? Sellaisia ei siis ole. Kaikki liikkeet tulee tehdä sellaisilla tehoilla, että reenit ottaa todella koville, eikä seuraavaan reeniin puhtain jauhoin palauduta edes kahden päivän levon jälkeen, kun otetaan huomioon harjoitusjakson pituus (väh. 3kk).

Myönnän siis, että vedin itseni tukkoon tällä ohjelmalla. Ensimmäinen kuukausi meni hyvin ja tulosta tuli, mutta siitä eteenpäin alkoi jumittaa vähän liike ku liike. Vedin tosin eka kuun aikana reenit aika feilureen, eli ois pitänyt ottaa iisimmin.

Mutta, kysynpä vain, että kuka täällä on tehnyt tätä ohjelmaa juuri annettujen ohjeiden mukaan: kuudella liikkeellä, juuri oikeilla toistoilla, kolme kertaa viikossa, vähintään 3 kk ja kehittynyt tasaisesti loppuun saakka? Eli, ei mitään ylimääräisiä palautteluja/kevennettyjä viikkoja tai ottanut mukaan yhtään ylimääräisiä liikkeitä eikä ole muuttanut missään vaiheessa toistomääriä. Ja sitten se tärkein: ei ole vetänyt horppaa!

Mutta, kysynpä vain, että kuka täällä on tehnyt tätä ohjelmaa juuri annettujen ohjeiden mukaan: kuudella liikkeellä, juuri oikeilla toistoilla, kolme kertaa viikossa, vähintään 3 kk ja kehittynyt tasaisesti loppuun saakka? Eli, ei mitään ylimääräisiä palautteluja/kevennettyjä viikkoja tai ottanut mukaan yhtään ylimääräisiä liikkeitä eikä ole muuttanut missään vaiheessa toistomääriä. Ja sitten se tärkein: ei ole vetänyt horppaa!

Horppa? :D
Minä aloitan ensi viikolla, mutta kyykyn korvaan välillä maastavedolla muuten ei tuu mistää mitää sekoo koko nuppi jos ei mavea voi tehdä -.-

Suositut

Back
Ylös Bottom