Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olisiko typerää silloin tällöin lisätä perjantain treeniin pari kolme liikettä lisää, esim. näitä::: dipit omalla painolla, kapea penkki, jalkaprässi, vipunostot sivuille ja hauiskääntö kp? Kun siinä on sitten lauantai ja sunnuntai lepoa ennen seuraavaa reeniä maanantaina, luulisi että ehtii palautua kun vaan syö hyvin ja lepää oikeasti. Tekisi liikkeissä vaikka 2 sarjaa. Miltä kuulostaa?

Toki voit, mutta ei se kaksi päivääkään ylirasitusta ehkäise. Kokeile ja harkitse. Sinuna en tekisi prässiä taikka hauiskääntöä ainakaan, ne lihat on jo hyvin treenattu. Lähestyisin asiaa heikoimpien lihasryhmien kannalta. Tässä ohjelmassa voi perjantain finaaliin harkita jotain pikkulihoja, kuten pohkeita seisten, vipareita taakse/sivulle. Dippi voisi olla myös hyvä, koska ojentaja ja rinta eivät niin kauheasti välttämättä ole vielä rasittuneet. Mutta älä ahnehdi, ei tämä ohjelma 3krt viikossa ihan kevyimmästä päästä ole.

Toki voit, mutta ei se kaksi päivääkään ylirasitusta ehkäise. Kokeile ja harkitse. Sinuna en tekisi prässiä taikka hauiskääntöä ainakaan, ne lihat on jo hyvin treenattu. Lähestyisin asiaa heikoimpien lihasryhmien kannalta. Tässä ohjelmassa voi perjantain finaaliin harkita jotain pikkulihoja, kuten pohkeita seisten, vipareita taakse/sivulle. Dippi voisi olla myös hyvä, koska ojentaja ja rinta eivät niin kauheasti välttämättä ole vielä rasittuneet. Mutta älä ahnehdi, ei tämä ohjelma 3krt viikossa ihan kevyimmästä päästä ole.

Aivan. Nuo dipit, pohkeet ja vipunostot sivulle voisin ottaa mukaan tuohon perjantain finaaliin ainakin. Ohjelman aloitin keskiviikkona, tänään se välipäivä. (kävin tosin 45min hölkkäkävelylenkillä mutta ei pitäisi hirveästi haitata kun en itseäni piippuun vetänyt.) Huomenna taas kokeilemaan miten rauta nousee. :)

Aivan. Nuo dipit, pohkeet ja vipunostot sivulle voisin ottaa mukaan tuohon perjantain finaaliin ainakin. Ohjelman aloitin keskiviikkona, tänään se välipäivä. (kävin tosin 45min hölkkäkävelylenkillä mutta ei pitäisi hirveästi haitata kun en itseäni piippuun vetänyt.) Huomenna taas kokeilemaan miten rauta nousee. :)

Varmuudella voin sanoa että pelkästään liikkeitä lisäämättä tämä ohjelma on raskas sen tulet huomaamaan varmasti parissa viikossa jos kunnolla pusket menemään, siksi en lisäliikkeitä ottaisi. (TAI korkeintaan pohkeille liike)

Nuo pitkät jalkaprässisarjat on osa Scott Abelin jalkaspesialisaatio-ohjelmaa, jota Hulkki treenibloginsa mukaan tällähetkellä käyttää. Lisää infoa tuosta ohjelmasta löytyy täältä.

Melkosta settiä. Raskain sarja on mavet 5x8-10, kaikki muut on tyylin 10, 25, 50 tai 100 toistoo :hyper: Itel ainaski o jalois jo ihan tarpeeks massaa ni ei tartte mitään super-maratooni-kuolema-ohjelmia niille :D (ei sillä etteikö Hulkilla olisi *kaikkea* enemmän... siltihän sitä pitää aina kaikkea ihmeellistä kokeilla uusien gainien saavuttamiseksi)

Kannattaako tänään lähteä vetämään tuo treeni kun keskiviikon treenin jäljiltä on vielä ojentajat vähän ''kipeenä''? Muuten ok.
Monen viikon treenitauon jälkeen (umpisuoli poksahti) aloitin ohjelman siis keskiviikkona, sitä ennen oli hieman yli viikon tauko lihasreenistä, lihaksisto alkaa vasta taas totutella rasitukseen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hei mites siis noita vatsoja pitää tehdä? Meinaan siis määrissä että teenkö neljä sarjaa ihan loppuun asti vedettynä, vai 20 toistoa, ja sitä mukaan kun tuntuu helpommalta yhä enemmän, niin lisään painon syliin?

Ite oon tehny 3x20 levypaino niskantakana. Ensin tein ilman, parin vk:n päästä 2kg levy, pari vk. 4kg levy. Kun siirryin 6kg:n levyyn, tein aluks 3x15 kun ei menny täyttä 20. Sit tein pikkuhiljaa niin pitkään että meni täydet 3x20.

Kannattaa porrastaa just tollein, että tekee isommalla aluks 10-15, niin pitkään että menee 20x ja sen jälkeen taas isompaa. Ei oo mitään järkee veivata jottai 4x50 jollain kahen kilon levyllä.

No viehän se korkeussuunnassa enemmän tilaa (jos kaverin salilla katto on esim. 180 cm korkeudella)... :D

tekee kyykyssä? :D en tosiaan ajatellu ihan loppuun asti tätä tilakysymystä.. Penkillä jos tekee niin parempi tehdä selkänojattomalla, näin aktivoit myös keskikropan paremmin.

tekee kyykyssä? :D
Niin ja säästää aikaa kun tekee samanaikaisesti, kyykyn ala-asennossa aina yks punnerrus niskantakaa, painothan on siellä jo valmiina :D Viimeksi kun tein Arskaa, kyykyssä oli 110 kg ja punnerruksessa 45 kg, mutta mulla onkin perse olkapäitä edellä ;)

Olen nyt tehnyt G6:sta pari kuukautta ja tulokset ovat hyvin parantuneet. Ennen G6:sta muuta treeniä on takana lähinnä kolmijakoisella vajaa pari vuotta, mutta tämä antoi hyvän sykähdyksen hidastuneeseen kehitykseen. Nyt minulla olisi tarkoituksena dieetata ja kysyisinkin mitä kokemuksia ihmisillä on G6:sesta dieetillä?

Ajattelin lyhentää sarjat nykyisestä 3-4x10:stä 3x5:ksi dieetin ajaksi,(eihän se sitten enää G6 ole, mutta samat liikeet samassa järjestyksessä) koska voimapainotteinen treenaus on suositeltavampaa dieetillä, jotta lihakset säilyvät paremmin... Kalorivaje on 500-700 kcal per päivä ja proteiinia tulee joka päivä 3g per painokilo.

Miten mun kannattaisi soveltaa tätä ohjelmaa kun pääsen salille 2x viikossa. Ma ja To. Muut päivät ovat lähinnä kamppailulajeja ja muita kevyempiä treenejä.

Itse meinasin, että vedän just ohjelman mukaan, mutta jokaista liikettä 4 sarjaa kolmen sijasta ja tämän lisäksi ottaisin superina ojentajat hauisten väliin? Käyköhän liian raskaaksi?

Tarkoitus olisi lähinnä ylläpitää ja vähän ehkä takoa pihviä muitten lajien ohella. Miten tekisitte jos vain 2x pääsisitte viikossa salille?

Kohta parikuukautta tehty tätä ja alkaa käydä liian raskaaksi. Ei kestä kunto tehdä tuota vaikka olen ottanut kaksi treenikertaa täysillä sarjoilla ennen kuorman lisäämistä alkuperäisessä ohjeessa mainitusta ohjeesta poiketen.

Ajattelin nyt jatkaa kultaisella nelikolla. Kyykky, pp, ntp ja hauis.

Jätän pois ne kaksi liikettä, jotka ovat kehittyneet heikoimmin. Ja niitä varten otan sitten toisen treenipäivän. Toinen päivä on mave, kulmasoutu, leuanveto ja pari eri vatsaliikettä.

Ohjelma toimi kyllä hyvin ja oli tarkoituksenmukainen

Ootko syönyt riittävästi? Kai olet pitänyt välipäivän treenien välissä?

Syönyt olen ihan kunnolla. Aloittaessa oli paino alhaalla (aamupaino noin 78). Nyt kävin vaatteet päällä täydellä vatsalla vaa'alla ja se oli tasan 90.

Välipäivän olen pitänyt tästä treenistä, usein kaksikin, mutta jotain on saattanut tulla harrasteltua siinä välissä. Sellaista soveltamistahan tämä on. Ja onhan tuossa ohjelmassa ihan hitosteen pureskelemista, jos sitä oikein tosissaan tekee.

Suositut

Back
Ylös Bottom