Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aijjaa, onhan se raskas ohjelma. Kyllä toi ohjelma minkä laitoit niin ihan asialliselta vaikuttaa, että tee sitä vaan jos pystyt paremmin toteuttamaan.

Parhaiten kehittyi kyykky, tokana penkki. Myös olkapäissä oli hyvää kehitystä.

Leuanveto pysyi samassa, ehkä hivenen vaikeutui. -> toisinsanoen painonnousu huomioiden pikkaisen plussaa.

Hauiksen kehitys nolla samoin vatsan.

--

Eli näillä kokemuksilla jätin toimivat osat ohjelmasta ja muokkasin loppua. Hauikselle lisään toisen liikkeen perään hauiskäännön päälle, jotta saisi siihen tuntumaa. Kokeilen tätä nyt jonkun aikaa näin ja sitten katsotaan uudelleen, mihin suuntaan mennään.

nyt kun intissä ollut hetken ja iltavapaat vaihtelee miten sattuu niin tämä G6 vaikuttaisi tosi hyvältä. Joka toinen päivä treeniä jne. Kysymyksiä herätti, että onko tämä paras vaihtoehto inttiläiselle kun ei edes mavea ohjelmassa tarjota, entä löytyisikö jotain vielä parempaa ohjelmaa kun 4jakoisella ei oikein intissä enää pysty veivaamaan?

Miten mun kannattaisi soveltaa tätä ohjelmaa kun pääsen salille 2x viikossa. Ma ja To. Muut päivät ovat lähinnä kamppailulajeja ja muita kevyempiä treenejä.

Itse meinasin, että vedän just ohjelman mukaan, mutta jokaista liikettä 4 sarjaa kolmen sijasta ja tämän lisäksi ottaisin superina ojentajat hauisten väliin? Käyköhän liian raskaaksi?

Tarkoitus olisi lähinnä ylläpitää ja vähän ehkä takoa pihviä muitten lajien ohella. Miten tekisitte jos vain 2x pääsisitte viikossa salille?

Olisiko muilla vielä vinkkejä jakaa? Miten ite tekisit jos kaks kertaa viikossa vain pääsisit?

Olisiko muilla vielä vinkkejä jakaa? Miten ite tekisit jos kaks kertaa viikossa vain pääsisit?

Ihan niinkun tossa jo sanottiin: tee vaan tätä normisti 2x viikos. Kattele sit 2-3 kk:tta, jos joku lihasryhmä alkaa lagaan, niin lisää/muuta vasta sitten ohjelmaa. Sarjamäärien lisäys ei luultavastikaan tuo juurikaan mitään etua. Sen sijaan voisit vaihdella Arskan ja jonku 5x5 tai 4x6 tyyppisen yksjakosen ohjelman välillä aina 2-3 kuukauden välein :)

Mitäs teidän mielestänne pittäis tehdä kun penkkiä ja NTP:tä tehdessä ojentajat väsyy niin aikaisin ettei rinta ja olkapäät ehdi oikein ottaa osumaa? Tuntuu että kaikki rasitus kohdistuu pelkästään ojentajiin. Oteleveyksiä on tullut vaihdeltua, mutta ei ainakaan vielä ole parannusta näkynyt. Mielessä on käynyt rinnan ja olkapäiden väsytys etukäteen ennen penkkiä ja NTP:tä mutta onko siinä sitten loppujen lopuksi mitään ideaa kun reeni venyy ja tulee kohtuu paljon liikeitä lisää jo valmiiksi rankkaan ohjelmaan.

Itse korvasin nyt pitkän ajan tuota tehneenä hauiksen dipillä. Tuntuu, että leuanvedossa hauikset saa ihan hyvin osumaa. En tiedä sitten onko kuinka järkevä päätös? Tuo dippi vaan tuntuu paljon kokonaisvaltaisemmalta liikkeeltä kuin hauiskääntö.

Itse korvasin nyt pitkän ajan tuota tehneenä hauiksen dipillä. Tuntuu, että leuanvedossa hauikset saa ihan hyvin osumaa. En tiedä sitten onko kuinka järkevä päätös? Tuo dippi vaan tuntuu paljon kokonaisvaltaisemmalta liikkeeltä kuin hauiskääntö.

Ojentajat voivat olla kovilla. Leuanvetoa kun tekee leveällä myötäotteella, niin ottaa vähemmän hauiksiin.

En paljon mistään tiedä, mutta ohjelmassa jossa on vain 6 liikettä ja niistä 3 ottaa ojentajiin ei tunnu kovin järkevältä.

Sitäpaitsi hauis ja penkkimaximihan on ne millä on väliä... :puntti:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hei miten te oikein palaudutte treeneistä? Kun tuntuu että rinta ei millään ehdi palautua seuraavaa treeniä varten, esim. ma-ke. Teettekö jtn pikku jumppaliikkeitä välipäivinä että veri lähtee kiertämään vai venyttelyä vai mitä?

Hei miten te oikein palaudutte treeneistä? Kun tuntuu että rinta ei millään ehdi palautua seuraavaa treeniä varten, esim. ma-ke. Teettekö jtn pikku jumppaliikkeitä välipäivinä että veri lähtee kiertämään vai venyttelyä vai mitä?

Jos olet vasta aloittanut ohjelman niin saattaa tuntua ettei ehdi palautua, mutta itse ainakin tätä ohjelmaa tehdessä tein välipäivinä kaikkea muuta liikuntaa mm. pallopelejä pelasin lisäksi kannattaa syödä runsaasti ja monipuolisesti ja juoda paljon vettä! :)

Tehäänkö tätä siis kolme kertaa viikossa? Ja kehittääkö G6 tällaisenaan hyvin hauista aloittelijalla?

Kolme on hyvä. Jos tuntuu ettet ole palautunut niin ylimääräinen vapaapäivä tai yksi kevyempi treeni sitten. Hauistreeniä tässä on aivan tarpeeksi aloittelijalle, jos jokin hanskassa jää jälkeen niin se on ojentaja.

nyt kun intissä ollut hetken ja iltavapaat vaihtelee miten sattuu niin tämä G6 vaikuttaisi tosi hyvältä. Joka toinen päivä treeniä jne. Kysymyksiä herätti, että onko tämä paras vaihtoehto inttiläiselle kun ei edes mavea ohjelmassa tarjota, entä löytyisikö jotain vielä parempaa ohjelmaa kun 4jakoisella ei oikein intissä enää pysty veivaamaan?

Itse tein tätä ohjelmaa läpi oman 6kk palvelusajan, sain pidettyä sarjapainot samoina vaikka paino tippui 10kg.
Tein välillä mavea Keskiviikkoisin kyykyn sijasta.

Kuinka kauan muilla menee tän ohjelman suorittamisessa aina salilla? Itsellä vierähtää helposti 2 tuntia tai vähän ylikin, tekee välillä tiukkaa runnoa reeni aamulla läpi ennen töitä kun ei jaksa herätä ajoissa... :)
Onko ok jos tekee 5 liikettä salilla ja illalla töitten jälkeen vatsat kotona voimapyörällä? Vai tuleeko ongelma palautumisen tms kanssa? Olen tälläin tehnyt aina silloin tällöin.

Eipä mulla vierähdä kuin reilu tunti. Välillä vähemmänkin. Ootko pitäny palautumisajoista kiinni?

Itse tekisin vatsatkin salilla, niin ei tarvi palkkareitten kaa läträillä niin paljon.
Ja jos ajattelee että tekee kaikki muut aamulla ja vatsat illalla, niin seuraavalla treenikerralla kun teet kyykkyä niin vatsasi ovat saanet vähemmän lepoa kuin muut lihakset, ja täten keskivartalon pito heikkenee ja asentoa on vaikeampi pitää.
Ja myös uskon että saat salilla itsestäsi enemmän irti. Ainakin minulla on niin

Tiedä sitten onko sillä mitään oikeaa merkitystä mutta tuossa nyt jonkunlaista mutuilua :)

Eipä mulla vierähdä kuin reilu tunti. Välillä vähemmänkin. Ootko pitäny palautumisajoista kiinni?

Palautumisajoissa juu varmasti menee hieman vihkoon, pidän yleensä sen verran taukoa kunnes tuntuu että menee taas sarja :D. Kyykky on ainoa jossa kellotan aikaa kun kyykkypaikan vierellä sattuu seinäkello möllöttämään sopivasti... :)
Mutta ei nuo palautumisajat muissakaan veny yli parin minuutin koskaan.
Penkissä ja kyykyssä menee helposti eniten aikaa, noin tunti yhteensä kun molemmat survoo läpi.

^ Jos sun palautumisajat nyt on lähelläkään sitä mitä pitää, niin voisit tiputtaa ne lämppärisarjat max kolmeen siitä kolmestasadasta mitä luultavasti nyt teet. :evil: Ja vähemmän lötinöitä siellä salilla! :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom