Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten mun kannattaisi soveltaa tätä ohjelmaa kun pääsen salille 2x viikossa. Ma ja To. Muut päivät ovat lähinnä kamppailulajeja ja muita kevyempiä treenejä.
Itse meinasin, että vedän just ohjelman mukaan, mutta jokaista liikettä 4 sarjaa kolmen sijasta ja tämän lisäksi ottaisin superina ojentajat hauisten väliin? Käyköhän liian raskaaksi?
Tarkoitus olisi lähinnä ylläpitää ja vähän ehkä takoa pihviä muitten lajien ohella. Miten tekisitte jos vain 2x pääsisitte viikossa salille?
Olisiko muilla vielä vinkkejä jakaa? Miten ite tekisit jos kaks kertaa viikossa vain pääsisit?
Itse korvasin nyt pitkän ajan tuota tehneenä hauiksen dipillä. Tuntuu, että leuanvedossa hauikset saa ihan hyvin osumaa. En tiedä sitten onko kuinka järkevä päätös? Tuo dippi vaan tuntuu paljon kokonaisvaltaisemmalta liikkeeltä kuin hauiskääntö.
Itse korvasin nyt pitkän ajan tuota tehneenä hauiksen dipillä. Tuntuu, että leuanvedossa hauikset saa ihan hyvin osumaa. En tiedä sitten onko kuinka järkevä päätös? Tuo dippi vaan tuntuu paljon kokonaisvaltaisemmalta liikkeeltä kuin hauiskääntö.
Hei miten te oikein palaudutte treeneistä? Kun tuntuu että rinta ei millään ehdi palautua seuraavaa treeniä varten, esim. ma-ke. Teettekö jtn pikku jumppaliikkeitä välipäivinä että veri lähtee kiertämään vai venyttelyä vai mitä?
Tehäänkö tätä siis kolme kertaa viikossa? Ja kehittääkö G6 tällaisenaan hyvin hauista aloittelijalla?
nyt kun intissä ollut hetken ja iltavapaat vaihtelee miten sattuu niin tämä G6 vaikuttaisi tosi hyvältä. Joka toinen päivä treeniä jne. Kysymyksiä herätti, että onko tämä paras vaihtoehto inttiläiselle kun ei edes mavea ohjelmassa tarjota, entä löytyisikö jotain vielä parempaa ohjelmaa kun 4jakoisella ei oikein intissä enää pysty veivaamaan?
Eipä mulla vierähdä kuin reilu tunti. Välillä vähemmänkin. Ootko pitäny palautumisajoista kiinni?