Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
nonii loka-marraskuun vaihteessa tuli aloteltua g6

alussa:

-kyykky 40kg 10,10,10,10
-penkki 50kg 10,10,10
-leuat 4,3,3
-niskantakaap. 25kg 10,10,10,12
-hauiskääntö 22,5kg 10,10,10
-jalkojen nostoja 20,15,10

kohta 3kk takana:

-kyykky 85kg 10,10,10,10
-penkki 75kg 10,10,10 tänää tuli vähä kokeiltua ku tuntu hyvältä 80kg 10, 90kg 5, 95kg 1 ja markkakerhon jäsenyys 100kg 2
-leuat 13,10,8
-niskantakaa punnerrus vaihdettu käsipainoihin(olokapää vaivoja) 17,5kg 10,10,10,11
-hauiskääntö ez-tangolla(tangon paino?)15kg painot päissä 10,10,7
-jalkojennostot 30,25,20

ohjelma tuntus tosiaan ihan hyvältä varsinkin voimatasojen palautteluun tauon jälkeen. paitsi alussa meinas immuunijärjestelmä pettää ku tuli tahkottua nii tosissaan.
kevyitä viikkoja on ollu pari välissä ja autto kummasti.
kyykkyä tein aluksi smithissä hakien asentoa ja sitte siirryin vapaisiin painoihin,asento on vielä hakusessa tai jalkojen leveys,kapialla ottaa osumaa mutta pikkuhiljaa löytyy.
lihas muisti toimi ainaki penkin osalla,16-17ikäsenä tuli otettua 115kg 2.
aamupaino oli ohjelman alussa noin 70-72kg ja nyt 76-78kg.
syötyä on tullu niin paljo ku mahdollista ja kalorit pitää 4000kcal pinnassa,paitsi nyt kun alko opiskelu on ollu hankala ylläpitää painoa. tämä ohjelma vaatii aika paljon kaloreita ainaki minulla.

vielä mennään vähän aikaa tällä ja sitte vaihdetaan joko 2 tai 4 jakosee. tästä on hyvä jatkaa ja intoa löytyy ainaki vielä,osa syy tähän on varmaan kanta baarin palo maan tasalle niin ei tule ryypättyä :puntti:

Nouseeko/nykiikö muilla ylähuuli, kun teette niskan takaa punnerrusta :D Tein tänään ekaa kertaa NTP:tä ja rupes naurattamaan kun peilistä katsoin itseäni ja ylähuuli kiristyy jotenkin automaattisesti :D Onkohan tuo aivan normaalia? :P

Lasketko painot kuinka alas? Välttämättä ei kannata laskea olkapäihin asti, jos nivelet ei tykkää.

Jos tuohon kipuiluun ei löydy ratkaisua niin siinä tapauksessa kannattaa pitäytyä niissä liikkeissä missä ei ole vaaraa loukata itseään.
Mun mielestä käsipainoilla on paras tehdä istuen. Tuosta asennosta on helpompaa heivauttaa painot ylös ja tuntumakin yleisesti ottaen saattaa olla parempi, kun ei tule käytettyä muuta ruhoa apuna työnnössä.

Kiitti Munakkaalle vinkeistä. Olkapää on ollu nyt vähän parempi. Ikinä en oo laskenu korvia alemmas tankoa. Ainoo et nyt on hartiat jumissa, niskaa koskee. Voltaren geeliä laittanu, mut jos ei hellitä niin ens viikolla täytyy ottaa vähä kevyemmin.

Nouseeko/nykiikö muilla ylähuuli, kun teette niskan takaa punnerrusta :D Tein tänään ekaa kertaa NTP:tä ja rupes naurattamaan kun peilistä katsoin itseäni ja ylähuuli kiristyy jotenkin automaattisesti :D Onkohan tuo aivan normaalia? :P
Kyllä, ja pahiten mulla nykii vipunostoja sivulle tehdessä.

Kannattaako nuo leuat tehdä myötä- vai vastaotteella? Ja miten nämä eroaa noin käytännössä? Vastaote ottaa ilmeisesti hiukan enemmän myös hauikseen, kun taas myötäotteella tehty keskittyy enemmänkin selkään, olenko oikeassa?

Kannattaako nuo leuat tehdä myötä- vai vastaotteella? Ja miten nämä eroaa noin käytännössä? Vastaote ottaa ilmeisesti hiukan enemmän myös hauikseen, kun taas myötäotteella tehty keskittyy enemmänkin selkään, olenko oikeassa?

Eipä sillä varmaan kauheasti väliä ole, että kummalla teet. Myötäote eliminoi hieman enemmän hauiksen työskentelyä. Itse teen leveällä vastaotteella.

Eipä sillä varmaan kauheasti väliä ole, että kummalla teet. Myötäote eliminoi hieman enemmän hauiksen työskentelyä. Itse teen leveällä vastaotteella.

En ole koskaan nähnyt kenenkään tekevän leveällä vastaotteella :o
Ohjelmassa taisi olla alunperin tarkoitus tehdä pull uppeja eli leveällä myötäotteella.

Muutama päivä tullut kokeiltua kultaista kuusikkoa, kyykky tuottaa ongelmia kun ei tunnu jalat palautuvan yhdessä lepopäivässä. Onko järkeä jatkaa kuitenkin vaikka reidet "huutaa"? Ovat seuraavan päivän jopa hieman kipeät kävellessä... Ainakin menee liike perille mut tuntuu vähän pahalta. :/ Olisikohan vaan alkukankeutta?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Muutama päivä tullut kokeiltua kultaista kuusikkoa, kyykky tuottaa ongelmia kun ei tunnu jalat palautuvan yhdessä lepopäivässä. Onko järkeä jatkaa kuitenkin vaikka reidet "huutaa"? Ovat seuraavan päivän jopa hieman kipeät kävellessä... Ainakin menee liike perille mut tuntuu vähän pahalta. :/ Olisikohan vaan alkukankeutta?

Jos et ole reenannut ennen jalkoja tai siitä on pitkä aika nii aika normaalia tuo että menee jalat kipeäksi.. Jos tuntuu aivan järjettömän pahalta niin jätä tekemättä tai tee todella pienillä painoilla räjähtäviä toistoja, kyllä ne siitä vetreytyy viimeistään parin viikon jälkeen.

Ittekki teen tätä. Ilman mitää kyykkäys kokemusta G6 jalat iha poikki, mut jalkojen venyttely auttaa oikeesti paljon treenin jälkee ja kyl se helpottaaa parin vkon päästä.

mulla vatii lihakset ainaki kolme lepopäivää ennen ku palautuvat.. Oon nyt kolme kertaa tehny tän. Harmi..taidan siirtyä takaisin 3-jakoseen

Ei ne jalat hetkessä totu jos oot jaetuilla ohjelmilla tehny pitkään alle. Menet vaan väkisin kyykkäämään huolellisten lämmittelyjen saattelemana. Viivästynyt lihaskipu (DOMS) ei ole merkki palautumattomuudesta.

Kolmen kerran jälkeen et voi mitenkään tehdä tuollaista johtopäätöstä, ettet muka palautuisi.

mulla vaatii lihakset ainaki kolme lepopäivää ennen ku palautuvat.. Oon nyt kolme kertaa tehny tän. Harmi..taidan siirtyä takaisin 3-jakoseen

kun itse siirryin ekan kerran tekemään yksjakoista (hst) olin ekan viikon jälkeen ihan paskana,mutta jatkoin kuitenkin eikä tuntemukset lihoissa ollut läheskään yhtä infernaaliset jatkossa,tulokset kylläkin. kroppa tottuu kyllä kovaankin rasitukseen,niinkun tossa yllä todetaan

mulla vaatii lihakset ainaki kolme lepopäivää ennen ku palautuvat.. Oon nyt kolme kertaa tehny tän. Harmi..taidan siirtyä takaisin 3-jakoseen

Parasta stimulointia lihaksille on juurikin täysin erilaiseen treenityyliin/jakoon vaihto! Jos oot kauanki junnannu tolla 3-jakosella ja palaat siihen ny heti uudelleen takas, ni ei ne tulokset sillä ohjelmalla enää hirveesti parane. Tosin tämä viikonkin shokki elimistölle eri ohjelman muodossa tuo varmasti mukanaan hieman eloa sille vanhallekin ohjelmalle...

Ite tein Starting strenghtiä eilu 3kk (alotin koko saliharrastuksen) ja nyt 2 täyttä viikkoo tehny G6:sta ja ai että tuntuu hyvälle! Kyykyssä ja penkissäkin painot on jo 80% painoista millä tein SS:ssää ja kevyeltä tuntuu. Painoo tuli 13vk:ssa SS:llä 59kg -> 68kg, pituutta n. 180cm. Nyt parissa viikossa painoa tullu G6:lla n.2kg. Aattelin tässä ainakin seuraavat 3kk kolistella vaan orjallisesti G6:sta ja mättää sapuskaa naamaan minkä jaksan ja maksimoida lihan kasvun.

Tavotteena 80kg, ja kehitys painoissa. Sen jälkeen pitää kattoo mitä tekee, kannattasko harkita myös ensimmäistä dieettiä?

Mitään lisäravinteita en käytä, enkä muutenkaan ole juuri keskittyny syömiseen. 2g/kg proteiinia tulee päivässä purkista tonnikalaa ja 2-3l maitoa + lämpimät ruuat jne. Tyhjät kalorit oon jättäny pois (karkit jne).. Kaloreitakaan en oo niin tarkkaan laskenu, reilusti vaan pitäny plussalla joka pv.

Vinkkejä otetaan treenaukseen ja syömiseen vastaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom