Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pieni tyhmä kysymys: tehdäänkö ntpunnerrus tässä ohjelmassa seisten vai istuen, vai onko sillä mitää väliä?
Miten paljon tulokset kärsii jos teen vain 2x viikkoon tämän?
5. Kerta arskaa nyt takana ja ongelmia lähinnä kyykyssä nyt. Kyykkyäkin lähinnä tullut tehtyä vain arskassa, vaikka tekniikka minulle opetettiin jo aiemmin. Kyykkäsin tänään 42,5kg (+2,5kg/kerta) ja viimeisissä toistoissa tekniikka katosi täysin: selkä mm. heilui sivulle ja eteen. Ilmeisesti täytyy vain painoja laskea ja maltilla lisäillä vain kun tekniikka kunnolla kestää. Järjestyksessä kyykky tulee penkin ja vatsalihasten jälkeen. Ennen kyykkäystä on venytelty (jo salille tultaessa) ja lämmitelty kyykkäämällä kepin kanssa ja polkemalla hieman kuntopyörää. Onko mitään muita neuvoja tekniikan säilyttämiseen kun vähemmän rautaa tankoon?
PS. Mahtava ohjelma!
5. Kerta arskaa nyt takana ja ongelmia lähinnä kyykyssä nyt. Kyykkyäkin lähinnä tullut tehtyä vain arskassa, vaikka tekniikka minulle opetettiin jo aiemmin. Kyykkäsin tänään 42,5kg (+2,5kg/kerta) ja viimeisissä toistoissa tekniikka katosi täysin: selkä mm. heilui sivulle ja eteen. Ilmeisesti täytyy vain painoja laskea ja maltilla lisäillä vain kun tekniikka kunnolla kestää. Järjestyksessä kyykky tulee penkin ja vatsalihasten jälkeen. Ennen kyykkäystä on venytelty (jo salille tultaessa) ja lämmitelty kyykkäämällä kepin kanssa ja polkemalla hieman kuntopyörää. Onko mitään muita neuvoja tekniikan säilyttämiseen kun vähemmän rautaa tankoon?
PS. Mahtava ohjelma!
Hieman niskantakaa punnerruksesta Enklantia ymmärtävälle kansalle.
five_exercises_you_should_stop_doing_forever
Itse ei ainakaan olkapäät tykkää ei sitteen yhtään.
Hieman niskantakaa punnerruksesta Enklantia ymmärtävälle kansalle.
five_exercises_you_should_stop_doing_forever
Itse ei ainakaan olkapäät tykkää ei sitteen yhtään.
Jaha, oliki eri lista minkä viimeks näin - uusia liikkeitä tos ;) Ite olisin laittanu kyl ton pystysoudun ykkössijalle. Ei ton NTP:n niin paha pitäis olla ku ei tee sitä alas asti... Hyvä liike kyllä. Ehkä sitä ei kannata tehdä kuitenkaan ympärivuotisesti, vaan vaihdella muitten pystypunnerrusvariaatioden kans. Varsinki käsipainoilla on hyvä tehdä välillä.
Lasketko painot kuinka alas? Välttämättä ei kannata laskea olkapäihin asti, jos nivelet ei tykkää.kun kokeilin normaalia pystypunnerrusta seisten, niin vihlas vasenta olkapäätä niin pirusti. Jostain kumman syystä niskan takaa kun punnersin, niin ei sattunut yhtään. Ilman painoja pystyn kyllä liikuttelemaan kättä ilman kipuja normaalisti. Osaako joku kertoa mistä tämä johtuu, että mulla on tämä näin päin?
Jos tuohon kipuiluun ei löydy ratkaisua niin siinä tapauksessa kannattaa pitäytyä niissä liikkeissä missä ei ole vaaraa loukata itseään.että kannattasko mun välillä koklata tota käsipainoilla? Pitäskö toi hantteliversio tehä istuen?