Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ny ois 3vko takana arskan kuusikkoa ja kaikissa sarjapainot on noussu 5kg, paitsi kyykyssä 7,5kg.
Paino on noussut 70kg-->73,6kg
Vaikuttaa tosi hyvältä ohjelmalta, edelleen vaan vaivaa tuo nivusten etuosan kipeytyminen kyykätessä, en tiedä onko asento jotenkin väärä, vai mikä siinä mättää...![]()
Nyt sitten heitti pennki taas takapakkia 10,10 ja 9 meni 60kg: lla ja viimeinen toisto jäi puoleen väliin.. mulla jää yleensä aina jos jää niin puoleenväliin, mikä lihas siis on heikko? No jokatapauksessa vaihdan penkin nyt kokonaan pariksi viikoksi kässäreillä tehtäväksi.

^Näin oonkin tehnyt jo aikasemmin ja kun 57,5kg:lla meni 14 toistoa, niin laitoin 60kg:a tankoon ja nyt sitten näin, mutta koitan nyt kässäreillä pari viikkoa.
Eli sun mielestä mun kannattais jatkaa normipenaa? Ajattelin vaan kun oon kerran jo tän ohjelman aikana tyssännyt tuohon 60kg:hen ja jouduin laskemaan sarjapainoja ja nyt ollaan taas 60kg:ssa ja viime tiistaina sain sillä täydet kympit ja nyt eilen vikan sarjan viimeinen toisto ei sitten noussut..
En tiiä onko jo puhetta ollu mutta laitetaan uudestaan eli tosta niskantakaa punneruksesta. Katsoin Rippetoen videoo youtubesta, jossa hän mainitsee pystypunneruksen yhteydessä, että älkää tehkö niskantakaa punnerrusta koska ihminen ei ole suunniteltu tekemään niin. (varmaan tarkoitti niveliä)