Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No, ei sitä ny kyllä ihan tunnin välein tarttis syödä :hyper: Olis suositeltavampaa sijottaa ne syömiset esim. 3 tunnin välein, kuin niin et on koko ajan jotain safkaa kädes.
Jos oon aamupalan jälkeen 150min syömättä niin on niin helvetillinen nälkä ettei pysty. Mielummin vedän vähäsen tota leippää siinä välissä.

Jos oon aamupalan jälkeen 150min syömättä niin on niin helvetillinen nälkä ettei pysty. Mielummin vedän vähäsen tota leippää siinä välissä.

= liian kevyt aamupala :david: Itel on ton aiemmin mainitsemani tupla-aamupalan jälkeen niin tankki olo, ettei vähään aikaan tee mieli syödä kyl yhtään mitään. Onko tua sun aamupuuro täysjyvää? Jos ei, niin hanki ens kerral! Voit myös ostaa sellasta extra-runsaskuitusta puuroo. Ja jos söisit aamul ne ruisleivät ni ne kuidut täyttäis mahaa paremmin, eikä tulis heti nälkä.

En pystyny tänään edes menemään salille, kun mulle tehtiin tänään semmonen operaatio kun virtsarakon tähystys.. saatana tekee tiukkaa käveleminen kun niin paljon vehje sattuu ja kusen sahanteriä, no jos huomenna sitten pääsisi.

Nyt ei mitään henkilökohtaista T.Rintalaa kohtaan, mutta alkaisiko oleen aika hankkia vipit ja pitämään treenipäivyriä jonne päivittelisit tällaisia asioita, joilla ei tähän aiheeseen ole mitään annettavaa.

Kiitos ja anteeksi :piis:

Noniin ehkä, mutta nyt kun tällä ohjelmalla treenaan, niin kirjoittelen tänne sitten, mutta joo ei ehkä ihan kaikkea tarvitsisi tänne tunkea. :D Ottaa vaan niin paljon päähän kun tollasen takia jää kuusikko tekemättä kun olis muuten ollu kova hinku kyykkäileen..

Itse käyn välillä heti aamusta vetää treenit n.klo 5, sitä ennen syön aamulla puuroa, jugurttia, protskujuoman, ja kreatiinijuoman. Sitte treenin jälkeen oon juonu "palkkarina" tuota lidlin urheilujuomaa. Sitte töissä klo9 banaani, klo12 ruokaa, klo 14 jugurttia, sit illalla viellä ruokaa protskua jne.
On ainaki paino tässä noussu 3vko 2,5kg.
Ja sarjapainot noussu kaikissa 5kg.

Miltä tuo aamun ruokavalio kuullostaa?

Jaahast, tänään tuli aamupäivällä käytyä gymillä ja sai taas toiston lisää pena sarjoihin (10-10-8 -> 10-10-9 115kg) josko sitä sais taas fullpullin lauantaina.. Venähtää vaan palautukset sinne 3min+ ja alkaa syömään vitusti voimia loppuliikkeistä toi penkki ja sen kehitys.. Aivan taju kankaalla väännetää nimittäi nyt sitä aina kyykyn jälkeen.. Alkaa kyllä tekee tiukkaa jo energiavarastojen kanssa kun tuntuu että 90% paukuista menny kyykyn ja penkin jälkeen.. Rupee varmaan mun arskailut oleen paketissa tän ekan kuukauden jälkeen.. Nyt mennään jo nimittäi muita lihasryhmiä sorsivalla treenityylillä treeneissä ku kyykky ja penkki vie aivan kaikki energiat. Mut ollu kivaa, olkapäät näyttäis vähä turvonneen jo näinkin lyhyessä ajanjaksossa. Ainakin saanu tota penkkiä 10kg ylöspäin mikä on ollu todella ilo ja yllätys.

Jospa sitä menis sit taas siihen turvalliseen 4-jakoiseen höntyilemään voimatreenejä. Katotaa ny vielä pari reeniä jos sais energiaa jostai lisää. :)

= liian kevyt aamupala :david: Itel on ton aiemmin mainitsemani tupla-aamupalan jälkeen niin tankki olo, ettei vähään aikaan tee mieli syödä kyl yhtään mitään. Onko tua sun aamupuuro täysjyvää? Jos ei, niin hanki ens kerral! Voit myös ostaa sellasta extra-runsaskuitusta puuroo. Ja jos söisit aamul ne ruisleivät ni ne kuidut täyttäis mahaa paremmin, eikä tulis heti nälkä.
Aamupuuro on nallen neljän viljan puuroa. Aamusti ei kyllä saa ängettyä enempää safkaa alas, meinaa nytkin tehdä pahaa jo. Oon niin saatanan huono syömään kauheita sikabulkkiannoksia muutenkin.

Tänään söin muuten saman setin kun eilen, mutta munakkaan jälkeen söin viel banaanin ja siivun omenapiirakkaa ja treenin jälkeen palkkari ja banaani...

Jaahast, tänään tuli aamupäivällä käytyä gymillä ja sai taas toiston lisää pena sarjoihin (10-10-8 -> 10-10-9 115kg) josko sitä sais taas fullpullin lauantaina.. Venähtää vaan palautukset sinne 3min+ ja alkaa syömään vitusti voimia loppuliikkeistä toi penkki ja sen kehitys.. Aivan taju kankaalla väännetää nimittäi nyt sitä aina kyykyn jälkeen.. Alkaa kyllä tekee tiukkaa jo energiavarastojen kanssa kun tuntuu että 90% paukuista menny kyykyn ja penkin jälkeen.. Rupee varmaan mun arskailut oleen paketissa tän ekan kuukauden jälkeen.. Nyt mennään jo nimittäi muita lihasryhmiä sorsivalla treenityylillä treeneissä ku kyykky ja penkki vie aivan kaikki energiat. Mut ollu kivaa, olkapäät näyttäis vähä turvonneen jo näinkin lyhyessä ajanjaksossa. Ainakin saanu tota penkkiä 10kg ylöspäin mikä on ollu todella ilo ja yllätys.

Jospa sitä menis sit taas siihen turvalliseen 4-jakoiseen höntyilemään voimatreenejä. Katotaa ny vielä pari reeniä jos sais energiaa jostai lisää. :)

kokeile viikko tehdä kevyemmin? tai vaikkapa vain yksi treeni, veikkaisin että auttaisia asiaan :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
pekinneri

joo tätä olis tarkotus alkaa vetään ensviikolla, mutta ongelmana on nuo leuanvedot kun ei oikee lähe. onko mitää ideaa mikä toho kannatais vetästä kylkee et sais selkä ees jonkinlaisa reeniä samalla kun yrittää leukoja repiä?

Tuleeko liikaa rasitusta ojentajille jos lisäisi ranskalaisen punnerruksen vielä tohon? Ja missä kohdassa ohjelmaa se kannattaisi tehdä?

Ei suositella tekemään ojentajia sen enempää. Ne ottaa kuitenkin penkissä, leuoissa ja hieman niskan takaa punnerruksessakin runtua, niin palautuminen vaan vaikeutuu.

Jaahast, tänään tuli aamupäivällä käytyä gymillä ja sai taas toiston lisää pena sarjoihin (10-10-8 -> 10-10-9 115kg) josko sitä sais taas fullpullin lauantaina.. Venähtää vaan palautukset sinne 3min+ ja alkaa syömään vitusti voimia loppuliikkeistä toi penkki ja sen kehitys.. Aivan taju kankaalla väännetää nimittäi nyt sitä aina kyykyn jälkeen.. Alkaa kyllä tekee tiukkaa jo energiavarastojen kanssa kun tuntuu että 90% paukuista menny kyykyn ja penkin jälkeen.. Rupee varmaan mun arskailut oleen paketissa tän ekan kuukauden jälkeen.. Nyt mennään jo nimittäi muita lihasryhmiä sorsivalla treenityylillä treeneissä ku kyykky ja penkki vie aivan kaikki energiat. Mut ollu kivaa, olkapäät näyttäis vähä turvonneen jo näinkin lyhyessä ajanjaksossa. Ainakin saanu tota penkkiä 10kg ylöspäin mikä on ollu todella ilo ja yllätys. Jospa sitä menis sit taas siihen turvalliseen 4-jakoiseen höntyilemään voimatreenejä. Katotaa ny vielä pari reeniä jos sais energiaa jostai lisää. :)
Oo ilonen et oot kuukaudes saanu penkkiin lisää 10 kg. Mulla kesti yli 3 kk aikaa saada 20 kg lisää penkkiin. Kyykkyyn en sit saanu ku 15 kg, koska piti varoo tota selkää iskiaksen takii. Haukkarii tais tulla 7,5 kg lisää ja nt-punnerrukseen kymppi. Kyllä tää tais olla tässä mun osalta. Positiivinen fiilis jäi ohjelmasta. Oon ajatellu jotain 3- tai 4-jakosta seuraavaks. Alottasin ensi viikolla. Toimisko nuo dieetillä kans? Aattelin ottaa kuukauden parin kiristelyn tähän väliin.

joo tätä olis tarkotus alkaa vetään ensviikolla, mutta ongelmana on nuo leuanvedot kun ei oikee lähe. onko mitää ideaa mikä toho kannatais vetästä kylkee et sais selkä ees jonkinlaisa reeniä samalla kun yrittää leukoja repiä?

negatiivisia ja ota vaikka kylkeen vähän ylätaljaa

Totta mutta en silti pitäisi tätä mitenkään merkittävänä, esim. "en voi tehdä tänään leukoja kun eilen oli ojentajareeni"

kysehän oli siitä että kannattaako ranskalaista punnerrusta ottaa mukaan ohjelmaan lisäliikkeenä ja niinkuin monet jo sanoikin että EI kannata. Eikä nuo leuat vaikuta niin paljoa ojentajiin kuten jo mainitsit että ne tukee liikettä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom