Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kävin keräämässä taas tänään iltapäivällä penkissä uuden 10maxin veke kuleksimasta.. 10-9-7 (jäi 2. ja 3. sarjaa molempiin toisto varaa) .. ens kerralla tavotteeks 10-10-8. Ei helvetti.. en pysy ees perässä monesko PR 10! Pysyttelee vaan lihapatojen lähellä niin kulkee.. :whip:

PS. Itellä lihakset palautuu tosi nopee .. varmaa ruoka vaikuttaapi ja se, että tulee lenkkipolkua raastettua säännöllisesti yms.

Pakkotoiston venyttelyopas 2009 on ollu mulle huikea apu palautumisen kanssa.. tänään oli jalat kun tukit mutta puolen tunnin venyttely ni nyt on taas kun ei mitään :D yksi venytysliike siellä ei mulle kyllä sopinu, se kun levitettään jalat sivuille ja vedetään yläkroppaa maata kohti.. vaikka miten varovasti oon sitä tehny, ni molempii reisiin tullu lievä revähdys siitä ja enpä tee enää :D

Jaahas, tää lähtis veivaamaan taas kuusikkoo. Maanantain treeni meni hyvin ja olkapää ei oo enää nii kipee. Tänää varmaa saa laittaa niskantakaapunnerrukseen lisää malmia. Perjantaina vois kokeilla laittaa kyykkyyn lisää. Muissa liikkeissä onkin sitten hiljasempaa. Oon ittekki ruvennu venyttelemään enemmän palautumisen kannalta ja hyvää on tehny.

Pakkotoiston venyttelyopas 2009 on ollu mulle huikea apu palautumisen kanssa.. tänään oli jalat kun tukit mutta puolen tunnin venyttely ni nyt on taas kun ei mitään :D yksi venytysliike siellä ei mulle kyllä sopinu, se kun levitettään jalat sivuille ja vedetään yläkroppaa maata kohti.. vaikka miten varovasti oon sitä tehny, ni molempii reisiin tullu lievä revähdys siitä ja enpä tee enää :D

En kyllä tajua et miten jaloista saa tukit seuraavalle päivälle 4x10 kyykkäämisellä? enpä tosin ymmärrä monia muitakaan palautumiseen liittyviä ongelmia ihmisillä rehellisesti puhuen..

En kyllä tajua et miten jaloista saa tukit seuraavalle päivälle 4x10 kyykkäämisellä? enpä tosin ymmärrä monia muitakaan palautumiseen liittyviä ongelmia ihmisillä rehellisesti puhuen..

Johtuu varmaan siitä että kaikki ei ole niin kovia tyyppejä kuin sä.

Olkapäät tuntuvat vihdoin tottuneen tähän ja 5kg tuli lisättyä nt-punnerrukseen. Penkissä jäi paljon varastoon ja ensi kerraksi lisää kiekkoja. Leuatkin etenevät ihan ok, toistoja tänään 15, 12, 9. Ainoana murheenkryyninä jäljellä kyykky, pitänee pyytää kokeneempaa kaveria tsekkaamaan tekniikka, tai sitten karaistua :jahas:

Treenaisit kovempaa niin varmaa saattais tuntuakin jossain seuraavana päivänä;)

Johtuu varmaan siitä että kaikki ei ole niin kovia tyyppejä kuin sä.

Ollaanpas sitä herkkiä .. Aidosti ihmettelen siis mutta johtuu varmaan siitä että itte oon tottunu treenaa jalkoja just koviten ja rankasee niitä monilla liikkeillä puristelemaa tehot ulos.. Tottumiskysymyksiä pitkälti noi palautumisjutut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitäs helvettiä mä teen tän leuanvedon kanssa kun se ei ollenkaan meinaa kehittyä :(? tuntuu että penkin jälkeen on kädet kipeet että vie leuoista puhdin kokonaan pois.. tänään ei tullu leuoista yhtään mitään. Pitäskö sitä vaan tehä vastaotteella sitten, kun sillä oon saanu lähemmäs 10 toistoa joskus ja nyt menee myötäotteella 2-3, niin syö miestä.

Mitäs helvettiä mä teen tän leuanvedon kanssa kun se ei ollenkaan meinaa kehittyä :(? tuntuu että penkin jälkeen on kädet kipeet että vie leuoista puhdin kokonaan pois.. tänään ei tullu leuoista yhtään mitään. Pitäskö sitä vaan tehä vastaotteella sitten, kun sillä oon saanu lähemmäs 10 toistoa joskus ja nyt menee myötäotteella 2-3, niin syö miestä.

ootko ajatellu aloittaa tuota 20 pullups challengea? itse laitoin sen tänään vireille siinä toivossa että jaksaa myötäotteella enemmän kuin 5-7

Heh, tästähän vois vetää sen johtopäätöksen, mitä tos jo aiemminkin selitin, et hauiksillahan niitä vastaotteen leukoja vedetään. Het ku otetaa hauikset equaatiosta pois ja tehään myötäotteella niin kas, eipä mies enää nousekaan :S Kyl mäki saan vähemmän leukoi myötäotteel (enoo kyl maksimia kokeillu o.O), mut sul toi tasoero on ihan huikee. Joten sitä suuremmalla syyllä sun pitäis kehittää noit leukojen tekemisiä myötäotteella, koska vaikuttaa siltä, että sitä lihaa siel yläseläs ei juurikaan ole :S Asiaa auttais viel kulmasoutu (tangolla) ja mavetus, mut ne ei varsinaisesti tähän ohjelmaan kuulu...

Ja edelleenkään, sen penkin ei pitäis vaikuttaa juurikaan mitään niihin leukoihin. Tekniikkaa kusee? Tsekkaa se oteleveys niin, et ku se tanko on sun rinnal ni sun ranteet on pystysuoras lattiaa kohti.

Juu eipä tuolla selässä lihaa juurikaan ole.. ja tuntuu että kun tälläisella ohjelmalla elopaino lisääntyy hieman kokoajan, niin aina on leuat raskaampia :D Ja tuohon penkkiin, niin eikös se tanko pidä ns. vetää telineistä eikä nostaa koska muuten lavat saattavat irrota? Tämä oli kyllä eilen varmaan ongelmana..

Eilen koin positiivisen yllätyksen kun niskantakaapunnerruksen lisäksi sain kyykkyyn laitettua lisää malmia myös. Penkkiin ja hauiskääntöön ehkä lähitulevaisuudessa pieni painonlisäys mahdollinen, mutta mullakin toi leuanveto on pahasti jäljessä muista liikkeistä. Oiskohan huono veto kokeilla sellasta että ma ja pe treenais normaalisti kuusikon ja keskiviikkona kyykyn lisäksi vain selkäliikkeitä esim. kulmasoutu, pullover ja tietty leuat? Tätä tekis vaikka kuukauden et sais selän samalle viivalle muitten pattien kaa.

Ollaanpas sitä herkkiä .. Aidosti ihmettelen siis mutta johtuu varmaan siitä että itte oon tottunu treenaa jalkoja just koviten ja rankasee niitä monilla liikkeillä puristelemaa tehot ulos.. Tottumiskysymyksiä pitkälti noi palautumisjutut.

En mä mitään herkistele, vaan annoin vain oman rehellisen mielipiteeni. Ihmiset kun ovat erilaisia ja kaikki eivät palaudu samalla nopeudella kuin muut. Tähän vaikuttaa toki myös aiempi urheilutausta, treenin intensiteetti (oikeasti), ravinnonsaanti, lepo yms yms...

Tekemällä se leuanveto paranee. Tehkää leuat ekana liikkeenä pari viikkoa niin riittää energiaa niiden vääntämiseen, kyllä penkkaamaan kerkee myöhemminkin. Vedelkää leukoja myös treenin ulkopuolella ja/tai varsinaisen treenin jälkeen. Ei ne selän lihakset todellakaan loppuun pala jos treenissä vetää 3x2-3 leukaa ja erehtyy tekemään lisää myöhemmin samana/seuraavana päivänä.

Ja lisäpainoja kehiin kun menee vaikka 2-3x 6 leukaa. Parantaa kehonpaino leukoja ihan helvetisti kun muutaman viikon repii lisäpainojen kanssa.

MVVM;2980842 begin_of_the_skype_highlighting**************2980842******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Pitääkö noi leuat tehdä myötä- vai vastaotteella?

Leveällä myötäotteella. Vaikka menis enemmän vastaotteella niin kannattaa silti suosia myötäotetta.

En mä mitään herkistele, vaan annoin vain oman rehellisen mielipiteeni. Ihmiset kun ovat erilaisia ja kaikki eivät palaudu samalla nopeudella kuin muut. Tähän vaikuttaa toki myös aiempi urheilutausta, treenin intensiteetti (oikeasti), ravinnonsaanti, lepo yms yms...

Jaaha meillä on täällä itse kuuluisa Sherlock paikalla.. :david:
Nyt vähemmän nettiforumia ja enemmän salia vilpittömästi..

Kovia treenejä! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom