Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos sulla on olkapääkipuja niin kolme kertaa viikossa punnertaminen kannattais varmaan lopettaa... Noi kivut muuttuu todella helposti kroonisiksi eli nyt järki käteen. Ensiavuksi ainakin venyttelyä. Ota pyyhkeestä tempaisuote ja sitten pyöritä kädet edestä alhaalta pään yli taakse alas ja takaisin. Ote tarpeeksi leveältä ettei liike satu. Tee usein ja ainakin 20 toistoa kerrallaan. Jos et ole aiemmin tehnyt kiertäjäkalvosimia niin nyt on aika aloittaa. BTW, 'jos sattuu, lopeta' -ohje pätee kaikkiin liikkeisiin

Mulla ei ainakaan onnistu niskantakaapunnerrus millään just noiden nivelkipujen takia, pystypunnerruski tekee hiukan kipeetä

Mitäs pitäis tehdä? Pitää pieni tauko hartiareenistä? Vai voisko pelkkä venyttely auttaa? Sitä en kauheesti oo harrastanu

Joo, koita pitää taukoa viikko pari hartia treenistä ja tee vain ne liikkeet mitkä pystyt ilman kipua. Venyttelykin toki saattaa auttaa. :)

Taidanpa ottaa tällaisen helpon yksijakoisen taas dieetille ohjelmaks, mutta mitä sanotte jos korvais penkin dipillä? Penkkaaminen on niin ahterista dieetillä voimatasojen laskiessa ja dipissä sarjapainot jopa nousis, kun kehonpaino laskee. 3x6 ajattelin tehdä kaikissa liikkeissä paitsi vatsoissa.

Taidanpa ottaa tällaisen helpon yksijakoisen taas dieetille ohjelmaks, mutta mitä sanotte jos korvais penkin dipillä? Penkkaaminen on niin ahterista dieetillä voimatasojen laskiessa ja dipissä sarjapainot jopa nousis, kun kehonpaino laskee. 3x6 ajattelin tehdä kaikissa liikkeissä paitsi vatsoissa.

Ite en kyllä tekis missään tapauksessa noin. Penkkiä vaa niin eipä ainakaa tipu se penkki niin paljon. Ite oon tehny 2-jakosta treeniä dietillä ja sarjapainot ei oo tippunnu oikeestaa yhtää. Tosin nyt ottamassa taas 1-jakosen kun alkaa kohta massakausi (onneks).

Ite ajattelin tehä dieetin kanssa 3*8 kaikissa paitsi vatsoissa, miten on?

Toimii. Kuten toimii myös vaikka 3x6 ja 3x10,
Mutta eihän se sitten enää Arskan kultainen ole ;)

Kannattaa myös treenin tehoa tarkkailla kun dieetillä reenaat. Joillekkin tämä ohjelma on liian rankka dieetille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Siis tiedän, että se ei enää ole silloin kultainen kuusikko, mutta kun toi 10 toistoo tuntuu vähä liian paljolta mun makuun :) Voimaa kun tässä yritän saada.

Siis tiedän, että se ei enää ole silloin kultainen kuusikko, mutta kun toi 10 toistoo tuntuu vähä liian paljolta mun makuun :) Voimaa kun tässä yritän saada.

Liekö erityisesti massanhankintaan tarkoitettu ohjelma optimaalinen voiman hankintaan? Paha sitten mennä sanomaan

Nyt on 2 kuukautta kuusikkoa takana ja onhan siinä jotain kehitystäki tullut.

Kyykky: 55kg > 80kg
Penkki: 57,5kg > 67,5kg
Leuanveto: 9,8,6 > 15,13,10 tai 9,7,6 viiden kilon lisäpainolla
ntp: 25kg > 32,5kg
Hauis: 27,5kg > 30kg :( Hauis ei vaa kehity millää. Junnannu varmaa reilu puol vuotta samois.

Paino: 67kg > 73kg

Mikäköhän mättää tos hauiksen treenaamises? Tuntuu et jotenki voimat kattoo ensimmäisen, tai viimestään toisen sarjan jälkeen. Eka sarja menee suht helposti mut esim vikas saa joku 5 toistoo suht vikkelään ja sit menee viel pari toistoo suu vaahdossa niin et tuntuu ku hauis repeis. Oon pitäny haballe kevyempiä viikkoja ja nyt testaan et teen 15 toiston sarjoja 25 kilolla. Jotain hjelppiä toho tarvis. Oisko neuvoja?

Mikäköhän mättää tos hauiksen treenaamises?

Liian isot painot. Alla on jo leuanveto joka vie mehut hauiksesta aika hyvin. Aloita sellaisella painolla että se vikakin sarja menee helposti vaikka pitäis tiputtaa kahteenkymppiin. Jos ajatus tuntuu hirveältä niin muista et sä oot melkeen viikossa takas kolmessakympissä jos lisäät 2,5 kiloa kerralla (tiätty sillä edellytyksellä että joka kerta menee se pari toistoa helpohkosti yli viimesessä sarjassa; jos ei mene niin älä lisää painoja)

Joo siis tiputin yhes vaihees painot 25kg ja sil meni se 10,10,12, sit nostin 27,5kg ja silki meni parin treenikerran jälkee se 10,10,12. 30kg jotenki en saa ikinä ku maksimissaa 10,10,8 ja joskus tulee vielä takapakkia :(. Nyt testaan jos noi pidemmät 15 toiston sarjat vähä pienemmäl painol auttais. Muistan ku joku melkein vuos sitteki pystyin vetää habaa 30kg 9,8,7.

Teitkö vuosi sitten 1- vai 3-jakoisella? Mä en 1-jakoisessa olis kauhean huolissani haukkarista, kyllä se tulee mukana vaikka pitäisit noi sarjat ihan pumppailuna tai vaikka jättäisit ne kokonaan pois joltain päiviltä. Jos haluat erikseen painottaa hauista niin kannattaa siirtyä monijakoisempaan mikä kuulostaa turhalta jos isoissa liikkeissä kerran tapahtuu kehitystä.

Toisaalta mä en näkis pahana rikoksena tehdä vuorokerroilla kulmasoutua leukojen kanssa jos välttämättä haluaa.
Ojentajia en lähtis enempää tekemään, ne saa tarpeeks runtua penkissä ja pystypunnerruksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom