Noniin, nyt on tullut osapuolilleen toi 3kk veivattua tätä settiä. Aika pitkälti olen ohjeiden mukaan vetänyt, paitsi alussa kun kuljin yksin vedin välillä lisäksi jotian omaa settiä, mutta nyt viimeisen kuukauden ajan olen enemmän ohjeiden mukaan treenaillut paitsi palautukset aika lyhyitä. Näin jälkikäteen voisin sanoa että kannattaa todellakin syödä kunnolla ja pitää sitä ruokapäiväkirjaa, huomasin etät kalorit ihan liikaa miinuksella ja niin ne kyllä välillä vieläkin on:S Sitten tosiaan kannattaa lisäillä sitä painoa ihan reippaalla tahdilla, ei saa jäädä liian pitkäksi aikaa polkemaan samoilla painoilla.
Sitten niitä "tuloksia"
Aamupaino 67 kg -> 69 kg rasvat pyseneet samoilla tasoilla eli ehkä jopa lihasta vähän tullut.
Kyykky 62,5 kg -> 110 kg ( toi menee kyllä melko kevyesti, että saisi varmaan 10-20 kg lisätä toohn sarjapainoon seuraavissa treeneissä.)
Penkki 60 kg -> 67,5 kg ( tähän vähän pettynyt kyllä, noh penkki ollut aina mun heikkouksia. Maksimia testasin yhdessä välissä ja 95 kg nousi)
Leuanveto 9-9-9 -> 15-15-15 ( ihan mukava kehitys ja tuli vedettyä myötä- ja vastaotteella. Sitten joskus myös tuli käytettyä sitä alataljan V-kahvaa.)
Niskantakaa punnerrus 30 kg -> 40kg
Hauiskääntö scott-tangolla seisten 26-28 kg -> 36 -38 kg ( ei tarkkaa tietoa paljonko tanko painaa, mutta jotain tuolta väliltä)
Vatsoja tuli vähän laiskemmin tehtyä, mutta niissäkin sekä voima että kestävyys kyllä kasvaneet.
Tarkoitus olisi vielä jatkaa ainakin kuukausi tätä treeniä ku tulokset tuntuu vielä nousevan ja nyt saanut vähän enemmän otetta treeniin. Oikeestaan ongelma minulla voisi olla että rautaa ei oikein saa enempää tankoon jos haluaa täydet sarjat tehdä, mutta kuitenkaan mitään suurta rasituksen tunnetta ei tule treenissä kuin hetkellisesti ja jälkeen melkeen olo että voisi mennä ottamaan uudestaan.