Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dipit rinnalle vai ojentajalle? Voi, jos poistaa penkkipunnerruksen ja volyymia leuanvedosta.Voiks tähä ohjelmaa lisää dipit koska tykkään tehä niitä? Onks niinkää hyötyy tehä normaalei istumaanousui, mun pitäs tehä joku 150x3, aika aerobista.
Voiks tähä ohjelmaa lisää dipit koska tykkään tehä niitä? Onks niinkää hyötyy tehä normaalei istumaanousui, mun pitäs tehä joku 150x3, aika aerobista.
Voiks tähä ohjelmaa lisää dipit koska tykkään tehä niitä? Onks niinkää hyötyy tehä normaalei istumaanousui, mun pitäs tehä joku 150x3, aika aerobista.
Normaaleja dippejä satunnaisesti.Dipit rinnalle vai ojentajalle? Voi, jos poistaa penkkipunnerruksen ja volyymia leuanvedosta.
Tere,olen vääntänyt arskaa 1.5 kuukautta.
Jos pystyt koko ajan lisäämään painoja tankoon ei tarvi murehtia kevyemmistä viikoista. Siinä vaiheessa kun progressio tyssää, voi hakea vauhtia muutaman viikon takaisista painoista jolloin siinä tulee kevyempi viikko ja progressio mahdollisesti jatkuu yli tyssäyskohdan.Tere,olen vääntänyt arskaa 1.5 kuukautta.Miten sen kevyen viikon kanssa eli pitääkö niitä pidellä välillä ja miksi?
Kysymys; Tein kuukauden kyseistä ohjelmaa. Sain sarjapainot nousemaan n. 10% kyseisessä ajassa, mutta lihakset menivät käsittämättömän tukkoon. Kevyen viikon sijaan aloin tehdä starting strenght -ohjelmalla,
joka löytyy sivustolta. Olen tehnyt sillä nyt n. 3vk voimaa on tullut kiitettävästi. Kuinka kauan olisi järkevää jatkaa voiman treenaamista, ennen kuin aloitan uudestaan treenaamaan perusvoimaa kultaisella kuusikolla ?
Tänään koitin vetää leukoja. En saanut yhtään leveällä myötäotteellaEi sillä että millään muullakaan otteella. Hienoo olla niin naru ettei pysty ees treenaa...
Kai se on sitä taljaa kiskottava vaan.
Ite alotin golden sixin tänään ja oli semmonen painojen haeskelu reeni, mutta ilmottelen tuloksia tässä kuukauen päästä, jospa ne painot rupias siitä nouseen.
Ei. Nyt ei puhuta mistään pystymetsästä. Tässäpä teille kaikille Flexiä lukeville velliperseille, jotka luulevat kasvavansa kemikaalipumpattujen sonnien ohjelmilla. Iso-Ahnuld neuvoo:
![]()