Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Voiks tähä ohjelmaa lisää dipit koska tykkään tehä niitä? Onks niinkää hyötyy tehä normaalei istumaanousui, mun pitäs tehä joku 150x3, aika aerobista.
Dipit rinnalle vai ojentajalle? Voi, jos poistaa penkkipunnerruksen ja volyymia leuanvedosta.

Vatsaliikkeeseen ota sen verran vastusta, että failure tulee ennen 20 toistoa, ehkä jopa reippaasti alle.

Voiks tähä ohjelmaa lisää dipit koska tykkään tehä niitä? Onks niinkää hyötyy tehä normaalei istumaanousui, mun pitäs tehä joku 150x3, aika aerobista.

Lisää painoja. Kiekko niskan taakse/rinnan päälle ja painoa sen verta, että menee se 20 toistoa.

Vois dipit ton niskantakaapunnerruksen tilalle, mutta en sitten tiiä onko kannattavaa. Ja vatsoissa otat lisäpainoja niskan taakse?

Tere,olen vääntänyt arskaa 1.5 kuukautta.Miten sen kevyen viikon kanssa eli pitääkö niitä pidellä välillä ja miksi?

Tere,olen vääntänyt arskaa 1.5 kuukautta.

:pano: ;D

kyllä, olen kaksimielinen pikkupaska...
no hmm en tosta kevyestä viikosta oikeen tiedä, itekkin miettiny tätä samaa. en kyllä oo pitäny eikä oo mtn negatiivistä havaittavissa, joku asiasta tietävä voipi valaista enemmän.

Lyhyesti: palauttaa kehon "perusteellisesti". Lisäksi siinä on henkinen puoli, että sen jälkeen jaksaa vääntää kahta kovemmin. Kannattaa pitää 4-6 viikon välein ainakin näin raskaalla ohjelmalla. Eli viikon ajan treenataan kevysti eli treenipainoja alas ihan reippaasti ja toistoja vähemmän. Pitemmän päälle vaan hyötyä rauhotella vähän. Lisäksi lihas kasvaa levossa.

Mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että ei se lihas kasva kun jonkun pari päivää treenin jälkeen, joten ei tuota kevyttä viikkoa sen takia pidetä, että ne lihakset sitten kasvaisi koko sen kevyen viikon ajan. Vaan se on juuri tuota henkistä palutumista sekä kehon lepoa varten jotta jaksaa sitten taas vääntää. En nyt väitä että JouHou tarkoitti tätä, mutta valotin vaa, että joku ei ymmärrä väärin. Ite ei tuu hirveesti kevyitä viikkoja pidettyä enkä ole mitään haittoja huomannu.

Tere,olen vääntänyt arskaa 1.5 kuukautta.Miten sen kevyen viikon kanssa eli pitääkö niitä pidellä välillä ja miksi?
Jos pystyt koko ajan lisäämään painoja tankoon ei tarvi murehtia kevyemmistä viikoista. Siinä vaiheessa kun progressio tyssää, voi hakea vauhtia muutaman viikon takaisista painoista jolloin siinä tulee kevyempi viikko ja progressio mahdollisesti jatkuu yli tyssäyskohdan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kysymys; Tein kuukauden kyseistä ohjelmaa. Sain sarjapainot nousemaan n. 10% kyseisessä ajassa, mutta lihakset menivät käsittämättömän tukkoon. Kevyen viikon sijaan aloin tehdä starting strenght -ohjelmalla,
joka löytyy sivustolta. Olen tehnyt sillä nyt n. 3vk voimaa on tullut kiitettävästi. Kuinka kauan olisi järkevää jatkaa voiman treenaamista, ennen kuin aloitan uudestaan treenaamaan perusvoimaa kultaisella kuusikolla ?

Kysymys; Tein kuukauden kyseistä ohjelmaa. Sain sarjapainot nousemaan n. 10% kyseisessä ajassa, mutta lihakset menivät käsittämättömän tukkoon. Kevyen viikon sijaan aloin tehdä starting strenght -ohjelmalla,
joka löytyy sivustolta. Olen tehnyt sillä nyt n. 3vk voimaa on tullut kiitettävästi. Kuinka kauan olisi järkevää jatkaa voiman treenaamista, ennen kuin aloitan uudestaan treenaamaan perusvoimaa kultaisella kuusikolla ?

Jos massaa haluat, niin ei varsinainen voimatreeni ole tarpeellista ollenkaan. Eli mieluummin palaat kuusikkoon tms. bodyohjelmaan ja pidät kevyen viikon aina kun tarvitsee.

Ite painan joka sarjan failureen asti, en usko mihinkään kevyen treenin tehoon, saatan ottaa vielä pakkotoistoja päälle. Tulosnousu on tasaista, oon itekkin yllättynyt miten hyvin sitä oikeesti palautuukin ihan saatanan traumaattisesta reenistä, joka vedetään jokatoinen päivä. Saa nähä kauan mies kestää :D välillä tulee pidettyä 2 välipäivää.

Tänään koitin vetää leukoja. En saanut yhtään leveällä myötäotteella :david: Ei sillä että millään muullakaan otteella. Hienoo olla niin naru ettei pysty ees treenaa...:rolleyes:
Kai se on sitä taljaa kiskottava vaan.

Tänään koitin vetää leukoja. En saanut yhtään leveällä myötäotteella :david: Ei sillä että millään muullakaan otteella. Hienoo olla niin naru ettei pysty ees treenaa...:rolleyes:
Kai se on sitä taljaa kiskottava vaan.

Leveä myötäote hankalampi kuin hartioiden levyinen vastaote. Kokeile ensin tehdä negatiivisia leukoja vaikka tuolla kapealla otteella. Sitten kun menee yksi, niin helpottaa treenaaminen. Kyllä se selkä kasvaa olkoon kädet vaikka taskussa jos leuanvedosta puhutaan, eli kasvaa se selkä otteesta riippumatta.

3 viikkoo vedetty ja ite oon tyytyväinen, haukset kasvanu mukavasti sekä vatsat korostunu ja muutenki lihakset on kasvanu vähä ja voimaa tullu lisää

Ite alotin golden sixin tänään ja oli semmonen painojen haeskelu reeni, mutta ilmottelen tuloksia tässä kuukauen päästä, jospa ne painot rupias siitä nouseen.

Ite alotin golden sixin tänään ja oli semmonen painojen haeskelu reeni, mutta ilmottelen tuloksia tässä kuukauen päästä, jospa ne painot rupias siitä nouseen.

Kyllä ne siitä nousee! :puntti: Itsekin käytännössä vasta alottanut ja ihan pohjalta.. Täältä on hyvä nousta! :D
np. Robert Tepper - No Easy Way Out :puntti:

Ei. Nyt ei puhuta mistään pystymetsästä. Tässäpä teille kaikille Flexiä lukeville velliperseille, jotka luulevat kasvavansa kemikaalipumpattujen sonnien ohjelmilla. Iso-Ahnuld neuvoo:

smg29.jpg

Morjensta vaan!

Aloitin pitkähkön tauon ja noin vuoden täydellisen löhöämisen jälkeen pienimuotoisen salitreenin. Kävin tuossa hightech salilla (mihin olin jo hankkinut jäsenyyden) kysymässä että paljonkos maksaisi jos tehtäis mulle niihin ihme vempaimiin soveltuva treeniohjelma. No likka sanoi, että siihen kuuluu sitä ja tätä ja menee ~tunti ja maksaa sen 60€!
Jouduin kohteliaasti kieltäytymään, tulin pakkikseen ja tulostin Arnoldin kuusimettän. Sopii todella hyvin mulle kun liikkeet ovat yksinkertaisia ja rasittaa isoja (joillain) lihaksia. Hiukan joutuu soveltamaan, kun tuolla ei mm kyykkyyn ole suoraan telinettä.

Vapisenvin käsin täällä naputellaa ja seuraavaksi joutuu miettimään kaiken maailman palautusjuomia ja syömisiä. Oon vähä juhamieto mentaliteetilla suhtautunut aika kriittisesti noihin neiteilyihin, mut vois kai sitä kokeilla.

Nyt toisella kerralla ei meinannut muuten niskan takaa nousta paljoa tankoa enempää. Alkoi olla jo vähä nolo fiilis kun en nyt NIIN heinäkeppi ole. No, hyvä liike. :D

ps. tein itelleni treenikalenterin raaka-arskan kuvalla tietty, tosi helppo ja nopea softa tuolta: http://www.briggsoft.com/calcom.htm

Viimeksi muokattu:
Tänään meni kaks MELKEIN leukaa! :dance2: Eli siis koitin tolla hartianlevysellä vastaotteella, mut en saanut edes ensimmäistä ihan ylös asti vedettyä. Nenä oli ehkä ööbalt tangon korkeudella ja sit pysähtys ku seinään.. Toinen nousi samaan asti hieman tuskasemmin ja sit ei jaksanut edes roikkua tangossa enää :D Penkkiin lisäsin lukot eli yhteensä sen 5kg ja hyvin meni viimisessäkin 10 toistoa. Pidemmälle ei uskaltanu lähteä koittaan ku ei oo ketään varmistamassa.. Äkkiä kun vaan sais kyykyn sarjapainoja ylös kun suoraansanoen hävettää tehä nykysillä vaikka en mitään egopainoja salilla ole ikinä harrastanutkaan. Noh, sen siitä saa kun ei ole koskaan ennen jalkoja treenannut ja kaikki liikkuminenkin tapahtunu autolla viimeiset 3 vuotta :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom