Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

ku on plussalla nii pitääkö joka paivä syyä yli kulutuksen vai aan treenipäivänä?

Joka päivä, mutta kulutus huomioon ottaen, eli jos vaikka treenipäivänä kulutat 3500 kcal niin syöt 4000 kcal. Sitten "ei-treenipäivänä" kulutat 3000 niin syöt 3500. Tuolla logiikalla pitäisi sujua.

Joo kyllästyny noihi monijakoisiin ohjelmii ja vois vaihtaa yksinkertaiseen 1-jakosee. Pistän tän kokeiluun ja hangataan tuonne uuteenvuoteen asti!

Sarjat nyt:
Kyykky 4x10x105kg (Jalat tulee jälessä)
Penkki 3x10x100kg
Leuat 8,8,9
Pystypunnerrus 4x10x50kg
Hauiskääntö 3x10x45kg

Pituus 180cm, Paino 92kg

Leuat 8,8,9

Vedätkö leuoissa 2 ekaa sarjaa tappiin vai jätätkö hieman varaa? Vaikka Arskan ohjelmassa sanotaan 3 X max niin mielestäni kahdessa ekassa ei silti kannata vetää maksimeita vaan jättää vaikka eka sarja 1 vajaaksi, 2 sarja 1-2 vajaaksi ja vetää sitten kolmannessa ne maksimit. Jos itse vedän ekan leukasarjan ihan tappiin niin se syö kohtuuttomasti pois seuraavista sarjoista.

mä en oikeen jaksa lukee kaikkea 355 sivua niin jotenka sori jos tätä on ennenkin kysytty täällä :D miten tätä kannattaa tehdä eli esimerkiksi maanantaina keskiviikkona ja perjantaina niin mitä sit kannattaa tehdä tiistaina ja torstaina kun mä pidän aina viikonlopun lepoa..??

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Vedätkö leuoissa 2 ekaa sarjaa tappiin vai jätätkö hieman varaa? Vaikka Arskan ohjelmassa sanotaan 3 X max niin mielestäni kahdessa ekassa ei silti kannata vetää maksimeita vaan jättää vaikka eka sarja 1 vajaaksi, 2 sarja 1-2 vajaaksi ja vetää sitten kolmannessa ne maksimit. Jos itse vedän ekan leukasarjan ihan tappiin niin se syö kohtuuttomasti pois seuraavista sarjoista.

2 ekaa sarjaa vedän säästellen ja kolmannessa kaikki peliin yleensä.

Tuli aloitettua salilla käynti reilu 3 kk sitten. 2 kertaa kävin pyörimässä ympyrää salilla kunnes kaveri linkkasi tämän ketjun ja tuli painettua tätä ohjelmaa laatat kurkussa ja veren maku suussa.

Sarjapainot ennen ja jälkeen:

Kyykky: 40 kg ---> 85 kg
Penkki: 40 kg ---> 57.5 kg
Leuat: 4 3 1 ---> 5 5 5
Niskan takaa punnerrus: 18 kg ---> 32.5 kg
Hauiskääntö tangolla: 23 kg --> 38 kg

Kaikinpuolin helvetin hyvä ohjelma ja soveltuu mielestäni hyvin aloittelijoille ihan jo yksinkertaisuutensa takia.

Tuli aloitettua salilla käynti reilu 3 kk sitten. 2 kertaa kävin pyörimässä ympyrää salilla kunnes kaveri linkkasi tämän ketjun ja tuli painettua tätä ohjelmaa laatat kurkussa ja veren maku suussa.

Sarjapainot ennen ja jälkeen:

Kyykky: 40 kg ---> 85 kg
Penkki: 40 kg ---> 57.5 kg
Leuat: 4 3 1 ---> 5 5 5
Niskan takaa punnerrus: 18 kg ---> 32.5 kg
Hauiskääntö tangolla: 23 kg --> 38 kg

Kaikinpuolin helvetin hyvä ohjelma ja soveltuu mielestäni hyvin aloittelijoille ihan jo yksinkertaisuutensa takia.

Makee kehitys hauiskäännössä melkee yhtä paljo ku penkissä :hyvä:

On tullut itekki kokeiltua kultaista kuusikkoa noin 3 kk ajan.. Ohjelma oli suhteellisen osuva itselle, mutta välillä oli palautumisen kanssa ongelmaa, etenkin jalkojen ja rinnan kanssa. Ekan kuukauden jälkeen "kevensin" ohjelmaa hieman siten, että maanantaina täysiä, keskiviikkona kevyemmillä painoilla ja perjantaina taas niin täysiä kuin pystyi.. Tämä tuntui parhaimmalta itselle, eikä ollut enään niin suuria ongelmia palautumisen kanssa. Tuloksetkin nousi 3 kk aikana jonkin verran.

mitäs te suosittelette tohon niskantakaa punnerrukseen että kannattaako se vetää niskantakaa vai edestä..?? eikös edestä kun tekee niin se on vähän turvallisempi liike olkapäille

edelleenkin kokeilet itse että jos se sopii sulle. jos ei sovi, niin teet sitten edestä. tarkoitushan olisi vetää treeni ahnuldin ohjeiden mukaan, eihän se muuten ole G6 ;)

Ite tein ohjelman aikana aina takaa ja tuntuma tietysti oli ihan eri kuin eestä.. Oma totuttelunsa liikerataan oli aluksi, kun olin tottunut tekee eteen. Että takaa vaan punnertamaan!

eihän tuossa (golden six) ojentajat saa tarpeeksi treeniä! ohjelma tuntuis hyvältä kun aattelin pikkusen tiputtaa painoa, ja nyt olen treenannut 4-jakoisella. 3krt, vk:ssa salilla ja 2-3 lenkkiä viikkoon ois hyvä. mutta pitää ottaa tuohon treeniin ranskalainen punnerrus mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom