Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Pitäis saakeli saada tuo omakin kyykky kulkemaan, penkin sarja (toki penkissä tehdään vain kolme sarjaa mutta silti) on yli 10kg kovempi kuin kyykky:curs:.
Jotenkin vain tuo kyykky ei kehity, tai kehittyyhän se mutta hiiiiiiidaaaaassssttaaaaaa.
Toki tämä on ensimmäinen kerta kun olen kyykkyä oikeasti tehnyt että eipä siltä paljoa voikaan odottaa, jotenkin vain aina vituttaa kun alkaa kyykätä niin tuntee itsensä niin heikoksi:wanha:.
Sitten petraa jo kun pääsee siitä yli mutta olisi se kiva saada kyykky muiden tulosten kanssa samalle tasolle.

Pitäis saakeli saada tuo omakin kyykky kulkemaan, penkin sarja (toki penkissä tehdään vain kolme sarjaa mutta silti) on yli 10kg kovempi kuin kyykky:curs:.
Jotenkin vain tuo kyykky ei kehity, tai kehittyyhän se mutta hiiiiiiidaaaaassssttaaaaaa.
Toki tämä on ensimmäinen kerta kun olen kyykkyä oikeasti tehnyt että eipä siltä paljoa voikaan odottaa, jotenkin vain aina vituttaa kun alkaa kyykätä niin tuntee itsensä niin heikoksi:wanha:.
Sitten petraa jo kun pääsee siitä yli mutta olisi se kiva saada kyykky muiden tulosten kanssa samalle tasolle.

joo itsehän sanoit missä syy pielee. Eikä sun kyykky kehitys voi tossa tapauksessa olla hidasta penkkiin nähen jos et varsinaisesti ole kyykkyä tehny :D

Onko tästä mitää hyötyä jos tekee vaan kaks kertaa viikos?
Ja entäs jos pitää aina jonku väli viikon vaikka kahden kuukauden välein, haittaako se paljon?

Ja entäs jos pitää aina jonku väli viikon vaikka kahden kuukauden välein, haittaako se paljon?

Eihän siitä haittaakaan oo jos teet sen kaks kertaa viikossa, kerkee ainaki lihakset palautua seuraavaan kertaan... Ja toi väliviikko on hyvä. Itse jaksotan silleen, että 4vko kovaa treeniä, sit 1 vko löysempää. :rock:

Kyykkäämällä se kyykky paranee. Ja riippuuen vähän kyykkytyylistä, panosta ankaraan ja useaan keskivartalon treenaamiseen. Ja myös takaosastolle sama satsi.

Hyvin voi tehdä. Silloin voisi tehä vaikka kerralla 4 tai 5 sarjaa, niin ei tule kokonaisvolyymissakaan suuria eroja.

Väliviikot tekee silloin tällöin vain hyvää. Mutta kevyet viikot on parempia. Pysyy kehitys paremmin yllä ja usein kevyen viikon jälkeen on paljon vahvempi jos on monta kovaa viikkoa takana. Mutta sitten niiden kovien viikkojen pitää olla oikeasti kovia, että saadaan sellaista rasitusta ja jumia aikaiseksi. Kovien viikkojen aikana on vain melko vaikeaa saada pidemmän päälle kehitystä - koko ajan kropan pitää olla treeniä vastaanottavassa tilassa, eikä sille tule oikein kasvumahdollisuuksia. Siitä kun sitten keventää, niin kroppa ajattelee, että nyt on pakko vahvistua, että kestettäisi sama rasitus uudestaan ja helpommin. Repeat and grow.

Treenaamisesta on aina hyötyä verrattuna siihen, että ei treenaisi ollenkaan. Kaksi kertaa viikossa 1-jakoisella on sellainen määrä, jolla varmasti tulee ainakin aloittelijalle jotain kehitystä. Tietysti kehitys olisi nopeampaa, jos treenaisi kolmesti viikossa, mutta ei vähempikään treeni hukkaan mene. Yksi väliviikko silloin tällöin ei haittaa mitään, kyllä välillä pitääkin levätä. Anna mennä vaan niin kuin itsestä tuntuu hyvältä.

edit: hitaamman puoleinen

muuten ihan hyvä treeni, mutta tuntuu että pitäs esim rinnalle ja käsille saada hieman lisää pumppia.. aattelin ku kolme kuukautta tätä tulee täyteen jos siirtyis kolmijakaoiseen vai onko järkevää? todennäköisesti en kolmea kertaa enempää tuu viikos salilla käymään

Ite jätän kyykyn välillä kokonaan reenistä pois kun pistää ketuttamaan se liike.

En sitten tiedä onko fiksua, mutta ihan sama, en sitä väkisin jaksa ruveta vääntämään.. :zzzz:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Mulla sama homma, kyykky ärsyttää. Mutta oon muokannut itselleni tästä sopivan oloisen ohjelman. Ajattelin että kyykyn voi jättää hyvillä mielin pois, kun olen jäällä 4 kertaa viikossa ;)

:D tarkotan että treenin jälkeen ei ole sellanen olo että ois pumpattu tarpeeks :puntti:

Hassua. Itellä aina just nimenomaan arskan jälkeen tuntuu, että on tullu lisää senttimetrejä lähes jokasen lihaksen halkasijaan ja on hirvee pumppi päällä :) Osaks johtuu varmaan just tosta sen 1-jakoisuudesta et kaikki lihat on jollain taval kunnostettu.

Ite jätän kyykyn välillä kokonaan reenistä pois kun pistää ketuttamaan se liike.
En sitten tiedä onko fiksua, mutta ihan sama, en sitä väkisin jaksa ruveta vääntämään.. :zzzz:

Oikeestaan toi G6 rakentuu melkeimpä ton kyykyn ympärille. Sinuna kyllä tekisin, sen vaikka vähän ketuttaiskin. Kyykky on niin kokonaisvaltainen liike, että jos jätät sen pois sinulta jää tosi moni lihasryhmä treenaamatta. Takareidet, etureidet, persus, syvätvatsat ja alaselkä.

Mulla sama homma, kyykky ärsyttää. Mutta oon muokannut itselleni tästä sopivan oloisen ohjelman. Ajattelin että kyykyn voi jättää hyvillä mielin pois, kun olen jäällä 4 kertaa viikossa ;)

Ei riitä. Luulisi, että jos sinä jääkiekkoa pelaat niin treenaisit niitä jalkojakin, koska taitavat tossa luistelussa kuitenkin aikas tärkeitä olla:rolleyes:

Oikeestaan toi G6 rakentuu melkeimpä ton kyykyn ympärille. Sinuna kyllä tekisin, sen vaikka vähän ketuttaiskin. Kyykky on niin kokonaisvaltainen liike, että jos jätät sen pois sinulta jää tosi moni lihasryhmä treenaamatta. Takareidet, etureidet, persus, syvätvatsat ja alaselkä.
:

Kyllähän prässissäkin treenautuu takareidet ja etureidet. Mutta kyllähän se kuitenkin on niin että se olis hyvä tehä mutta kun ite ei voi kunnolla ni ei voi. Syvät vatsat voi hyvin treenata normivatsojen seassa.

Hei, nyt täytyy muistaa, että liikuntarajoitteisille tuo kyykky voi tosiaankin aiheuttaa ongelmia. Silloin on pakko etsiä korvaavia liikkeitä tai jättää kokonaan pois.

Ei nyt kannata kokonaan jättää pois hei. Itteäkin vitutti kyllä kyykyssä 8-10 toiston sarjat joten puotin niitä ekaksi 6 toistoon ja sitten nykysin teen vitosia tai alle. Ja hyvin ottaa damagee lihaskudokset siinä, eikä alaselkäkään rasitu IMO niin paljoa kuin noissa pitemmissä nylkytyksissä.

Ota vaikka vitosina noi kyykyt, saat enemmän painoakin tankoon. (":D") Ja sehän se vasta motivoi.:puntti:

[E]
"minkäslaiset lämmittelyt yleensä veätte ennen treeniä? itellä jää vaan johonki viien minuutin polkemiseen"

Ite teen nykysin lähinnä ojennuksia muutaman minsan ajan (1-1½min) vaihdellen jalkoja ja yhtä aikaa. On auttanut aika paljon. Polkeminen on perseestä. :(

Suositut

Back
Ylös Bottom