Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Kertokaas kauemmin Golden Sixillä reenanneet, miten kovaa toi massan kehitys on ollut... Eli että kuinka monta kiloa on tullut "massaa" vaikka 3kk aikana?

Kertokaas kauemmin Golden Sixillä reenanneet, miten kovaa toi massan kehitys on ollut... Eli että kuinka monta kiloa on tullut "massaa" vaikka 3kk aikana?

Oon tehnyt tuohon perustuvia ohjelmia pikkusen varioituna enkä sen tarkemmin numeroita ylös ottanut mutta sen voin sanoa että kun vaan veivaat tuota 3x viikossa ja syöt silleen että saat 2g/painokilo proteiinia päivässä niin massa kasvaa niin että suhina käy.

Loistavaa! No tässä ois jotain vihiä mun ruokailusta päivän mittaan!

Aamupala: Kaura- tai mannapuuroa 1 lautasellinen + appelsiini.

Kouluruoka: Mitä milloinkin perunoita, salaattia, lihaa, kalaa, 2 lasia kevyt maitoa ja näkkäriä tai pehmoista leipää yleensä tummaa.

Välipala: yleensä viili ja joku hedelmä (kiivi tai omppu) lasi maitoa

Iltaruoka: Kunnon kotiruokaa ÄITIN LAITTAMAA! :D (kun kerran vielä peruskoulua käyn) eli monipuolista Lihaa, kalaa, kasviksia, perunoita. Lasi tai kaksi kevyt maitoa ja tummaa leipää.

Iltapala: viili (joskus mysliä) ja maitoa.

Painoa on sen 55kg ja pituutta 162cm. 15-vuotias jolppi olen :)

Loistavaa! No tässä ois jotain vihiä mun ruokailusta päivän mittaan!

Aamupala: Kaura- tai mannapuuroa 1 lautasellinen + appelsiini.

Kouluruoka: Mitä milloinkin perunoita, salaattia, lihaa, kalaa, 2 lasia kevyt maitoa ja näkkäriä tai pehmoista leipää yleensä tummaa.

Välipala: yleensä viili ja joku hedelmä (kiivi tai omppu) lasi maitoa

Iltaruoka: Kunnon kotiruokaa ÄITIN LAITTAMAA! :D (kun kerran vielä peruskoulua käyn) eli monipuolista Lihaa, kalaa, kasviksia, perunoita. Lasi tai kaksi kevyt maitoa ja tummaa leipää.

Iltapala: viili (joskus mysliä) ja maitoa.

Painoa on sen 55kg ja pituutta 162cm. 15-vuotias jolppi olen :)

Lisää aamiaiselle kunnolla proteiinia, samoin välipalalle ja iltapalalle. Aika pahasti kyllä :offtopic:

Olen 5 vuotta suunnistanut ja jalat kertovat sen... useimmat housut kiristää reideltä mutta vyötärössä on 30cm ylimääräsitä :D eli tarkoituksena on saada VAIKUTTAVAA lihasmassaa. koska olen näin "pieni". Treenaan koko kroppaa mutta ennen treenasin enemmän yläkroppaa koska en halunnut jaloista isompia, onko väärin? kasvu ennusteeni on 178cm joten ei mikään jätti. Niinkuin varmasti kaikki aloittelijat haluan tehokkaan ja nopeasti massaa tuovan ohjelman!! Toivotan että golden six on se kaivattu pala!!

(yläkroppaan haen edelleenkin enemmän massaa, enkä treenaa jalkoja niin lujaa)

Ysikymppinen varmaan kirjottaa jo samaan aikaan vastausta tuohon viimesimpään, mutta esimerkiksi maitorahka (ehrmann) purkki vois olla aamupalalle hyvä noiden lisäksi, välipalalle vaikka raejuustoa viilin tilalle ja illalla sitten purkillinen tonnikalaa vaikkapa öljyssä. Tossa tommonen esimerkki, jotka on hyviä vaihtoehtoja. Kananmunat on kans hyviä varsinkin illaksi. Pääpointtina se, että joka aterialla pitää saada proteiinia vaikkapa jotain 30g vähintään.. Viili ei siksi ole mikään paras ratkaisu.

Pähkinänkuoressa: Lisää proteiinia joka väliin!

Tuohon aamupalaan vaikka rahkapurkki lisää. Nuo kouluruuat on sellasta halvalla tuotettua hiilaripaskaa että sinuna roudaisin hera+rypsiöljy paukun tai jos rahasta ei oo pulaa protskupatukan kouluun ja vetäisin siinä lounaan yhteydessä. Noi viilit korvaisin rahkalla, enemmän proteiinia. Iltarahkan kanssa kannattaa ottaa rypsiöljyä ruokalusikallinen, hidastaa proteiinin imeytymistä ja suojaa katabolialta yön aikana.

Jos ei rahka maistu niin sitten raejuustoo, tonnikalaa yms.

Jos on kysyttävää ruokahommista enemmän niin kannattaa esittää niitä kysymyksiä Ravinto-osiossa.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tuskinpa tuolla niin suurta merkitystä on. Itse vetäisin myötäotteella. Tuntuu luonnollisemmalta kun on kädet leveellä.

saa, mutta sitte se ei oo enää golden six. ;) pikemminki joku seven... Mutta niin ei tossa mave ainakaan minkään liikkeen korvaajaksi sovi. Ite vedin tänää g6 + mave. :)

saa, mutta sitte se ei oo enää golden six. ;) pikemminki joku seven... Mutta niin ei tossa mave ainakaan minkään liikkeen korvaajaksi sovi. Ite vedin tänää g6 + mave. :)

Jotkuthan tekee vaikka kerran viikossa kyykyn sijasta Maven..

Voisi ottaa kokeiluun, kun on tuohon 2-jakoiseen kerenny jo vähä kyllästyä.

En tiiä että oonko ainut mutta minua on alkanu kyrpiä kun tätä treadia lukee niin joka saatanan sivulla kun joku jotain kysyy mitä mieltä muut on jostain pikkuviilauksesta ja haluaisi kuulla oikeita mielipiteitä, rakentavaa palautetta yms. hyödyllistä niin ihan aina joku hokee paskantärkeenä mukanokkelasti ja kanki pätemään pääsystä kovana tuota "sitten se ei enää ole Arnoldin kultainen kuusikko.." :wall: Voi hyvää päivää. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom