Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Oon tälläänen 15 vuotias jäpikkä, 5kk reeniä takana, massa hakusesti reenattu eri ohjelmilla. Oiskos tällänen Golden Six hyvä mulle? Nyt kun kesäloma alkaa niin voisin ottaa kokeiluun? mutta penkin tekisin 2x6 systeemillä. Reenipäivät vois olla MA,KE,PE. Voikos välipäivinä tehä jtn kevyttä lisukkeeksi? vai haittaako se tätä Golden Six ohjelmaa? HALUAN MASSAA!!!

Niin, ja minkälaisia kokemuksia ko. ohjelmasta?:worship:

Oon tälläänen 15 vuotias jäpikkä, 5kk reeniä takana, massa hakusesti reenattu eri ohjelmilla. Oiskos tällänen Golden Six hyvä mulle? Nyt kun kesäloma alkaa niin voisin ottaa kokeiluun? mutta penkin tekisin 2x6 systeemillä. Reenipäivät vois olla MA,KE,PE. Voikos välipäivinä tehä jtn kevyttä lisukkeeksi? vai haittaako se tätä Golden Six ohjelmaa? HALUAN MASSAA!!!

Golden six on erinomainen sulle. En ainakaan ite lähtis välipäivinä tekeen mitään. Kyl ne välipäivät olis varmaan paras pitää ihan lepopäivinä.

reilussa kahessa kuukaudessa:

-penkki +15 kg
-kyykky +20 kg ( saatto olla enemmänkin, en tarkkaan muista)
-pystypunnerrus +10 kg
-leuat 2,1,1-7,5,4 ( leukoja tein ehkä noin kuukauden)
- vatsat kehitty hyvin
-hauiskääntö +5 kg

No tuossa on toi oma kehitys.

Aika komeesti on tullu, jos massaakin tulee siinä sivussa hyvää tahtia!? voiskos vatsat tehä voimapyörällä, ja hauikset käsipainoilla?

Kun voimapyörä tuntuu mulla tehokkaammalta kuin normaalit vatsat, ja sitte jos teen haukkarit tangolla niin sattuu ranteisiin. (laskettelu onnettomuuden vuoksi) mutta käsipainoilla tehdessä ei satu.

Kun voimapyörä tuntuu mulla tehokkaammalta kuin normaalit vatsat, ja sitte jos teen haukkarit tangolla niin sattuu ranteisiin. (laskettelu onnettomuuden vuoksi) mutta käsipainoilla tehdessä ei satu.

Voihan ne noinkin tehdä. Tosin vatsalle kannattaa tehdä myös muita, kovia liikkeitä. Voimapyörässähän vatsan työ on staattinen/paikallaan pitävä. Taljavatsoja, jalannostoja, kiertäen ja salkkunostoja.

Reenipäivät vois olla MA,KE,PE. Voikos välipäivinä tehä jtn kevyttä lisukkeeksi? vai haittaako se tätä Golden Six ohjelmaa? HALUAN MASSAA!!!

Toki tuossa ylempänä mainittu MA, KE, PE, SU, TI, TO, LA ja alusta voi olla myös hyvä vaihtoehto.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Voihan ne noinkin tehdä. Tosin vatsalle kannattaa tehdä myös muita, kovia liikkeitä. Voimapyörässähän vatsan työ on staattinen/paikallaan pitävä. Taljavatsoja, jalannostoja, kiertäen ja salkkunostoja.

Jos ei ny kuitenkaan lähetä muutteleen tätä ohjelmaa. Tekee kultaista kuusikkoa tai sitten toista ohjelmaa. Se kultainen kuusikko nimi tulee juuri noista kuudesta liikkeestä. Mut se on sitten eri asia jos ei oikeesti pysty tekeen jotain liikettä niin sitten se on pakko korvata toisella. Kun tätä ohjelmaa tehdään se noin kolme kuukautta niin ei siinä ajassa mikään jälkeen jää. Istumaannousu on kyllä erinomainen perusliike vatsoille.

Jos ei ny kuitenkaan lähetä muutteleen tätä ohjelmaa. Tekee kultaista kuusikkoa tai sitten toista ohjelmaa. Se kultainen kuusikko nimi tulee juuri noista kuudesta liikkeestä. Mut se on sitten eri asia jos ei oikeesti pysty tekeen jotain liikettä niin sitten se on pakko korvata toisella. Kun tätä ohjelmaa tehdään se noin kolme kuukautta niin ei siinä ajassa mikään jälkeen jää. Istumaannousu on kyllä erinomainen perusliike vatsoille.

No voi jumalauta. Mikä jumala se Arska tai G6 teille on? Kyllä ne istumaannousut voi voimapyörään vaihtaa... :david:

No voi jumalauta. Mikä jumala se Arska tai G6 teille on? Kyllä ne istumaannousut voi voimapyörään vaihtaa... :david:

Totta kai sen voi. En oo sitä sanonukkaan. Lähinnä tohon, että mukaan kannattaa ottaa muitakin vatsalihasliikkeitä. Ja voithan sää vaihtaa vaikka hauiskäännän rannekääntöihin jos tykkäät :jahas:

edit. voimapyörä ei oo yhtä hyvä liike kun istumaannousut mut ihan vapaasti muutelkaa mitä tykkäätte...

Voiko ton niskan takaa punnerruksen korvata esim. ylätaljalla niskan taakse jos salilla ei ole tangot vapaana ? o.O

miten voit kuvitella että ylätaljan veivaaminen vastaisi niskantakaapunnerrusta? ensinnäki toinen on työntö liike ja toinen vetoliike, ja ne ottaa ihan eri paikkoihin, tee kässäreillä jos tanko ei ole vapaana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom