Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko arginiini sama kuin argiini? Entä onko väliä mitä arginiinia käyttää, onko halvin mitä löytyy ihan riittävän hyvää?
Eiköhän ne kaikki ole yhtä toimivia. Ostat vaan sitä halvinta.Joo, näin olen itsekin ajatellut, mutta halusin varmistaa. Entä tuo laatu?
Miten kannattaisi ajoittaa tuon arginiinin ottamista kun myös käyttää BCAA:ta? Lysiinia ja arginiinia ei käsittääkseni pitäisi ottaa samanaikaisesti koska ovat kilpailevia aminohappoja. Kuitenkin sekä BCAA:ta ja arginiinia suositellaan otettavaksi ennen treeniä.
eikö nuo juuri pidäkkin ottaa yhdessä lysiini ja argiini. Muistaakseni yhdessä ottettuna moninkertaistaa tehon.
Lysine and Arginine should not be taking together if they are of the *L* form because of the L-arginine & L-lysine compete for the same receptors. A proposal would be to replace L-arginine with Arginine Pyroglutamate because of that competition for the same receptors. It is suggested that Arginine Pyroglutamate attaches to a different receptor allowing for a synergistic effect between the two.
Lysine appears to be an “antimetabolite,” acting as an analog of arginine, competing for absorption and entrance into tissue and cells
Kannattaako ostaa tota Arginiinia, kun se lisää kasvuhormonin eritystä, joka taas vaikuttaa pituuskasvuun ja olen vain 170cm/17v niin ja pituuskasvu jatkuu vielä niin kannattaako ostaa kasvanko sit enemmän?
Empä tiedä onko käytetty arginiinissa jtn makua lieventäviä lisiä, mutta oli pakko kokeilla miltä nuo minun juuri hankkimani SOLGARin vamistamat kapselit maistuu ja rikoin yhden; no eihän sitä tahdo "raakana" mielellään nauttia on se niin kamalan makuista.
Saas nähdä tuleeko tästä yksi toimivahko lisä kreatiinin, glutamiinin ja heran seuraksi.