Arginiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dude83
  • Aloitettu Aloitettu
NGV sanoi:
Saako arginiinin pumppi parempi kuin tavallinen pumppi?
Itse ainakin huomasin selvän eron pumpissa (tulee siis helpommin/tuntuu enemmän) kun käytin arginiinia. Sekä lihaksissa että 'alakerrassa' (ainakin aamuisin!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En huomannut arginiinin käytön aikana parantuneita unia tai pumppeja. (tosin treeni ei ollu pumppipainotteistakaan). Ainoa mikä hyöty arginiinista oli, että kaikki pöperöt ja halpisherat maistuu sokerille ton aineen jälkeen... (hyi stna :itku: )

En huomannut arginiinin käytön aikana parantuneita unia tai pumppeja.
Itse käytän arginiinia tällä hetkellä n. 15-20 g/päivä (5 g erissä). Kyllä se tuntuu lihaksissa ja lisäksi haavaumien parantuminen (taiveihottumaa) on selkeästi tehostunut. Tuota jälkimmäistä arginiinin ominaisuutta en itse asiassa tiennyt etukäteen, joten mistään plasebosta tuskin on kyse. Pari viikkoa meni ja ihottumat ja haavaumat olivat hävinneet.

Uneen se ei ole vaikuttanut, mikä on pettymys.

Tuollaista löytyi verkosta.

Kaippa tuo pumppiin vaikuttaa, ite oon ottanu 5-10g päivässä 5g erissä. Ite oon ehkä nähny enemmän unia kuin ennen ja tosiaan ehkä parempi pumppi ollu ja pitempään, haavoista ei o kokemuksia... siis onhan niitä ollu mut ei o vertailupohjaa enkä o havainnoinu muutenkaan. Maistuu ihan hirveelle, sitä ei voi oikein verrata mihinkään makuun joka ny tulis mieleen, mut silti ajattelin ostaa lisää kun taas tää satsi loppuu :) Ei se niin hirvittävän hintasta kuitenkaan oo.

Ei tuo unen näkemiseen vaikuta mitenkään!!
Tuo on:5: paskaa!!!

unia näkee jos elämässä tapahtuu,odottaa tai kaipaa jotain tms.

esim. vankilassa vuosia olleista osa näkee harvoin unia,koska vankilan arki on rutiinia ja eilisen toistoa. (elokuva vankiloissa tapellaan ja tapetaan jatkuvasti,ei todellisessa)

tästä löytyy netistä tutkimuksia roppakaupalla,mikään lisäravinne,lääke tai yrtti ei laita ketään näkemään unia!

Ei tuo unen näkemiseen vaikuta mitenkään!!
Tuo on:5: paskaa!!!

unia näkee jos elämässä tapahtuu,odottaa tai kaipaa jotain tms.

esim. vankilassa vuosia olleista osa näkee harvoin unia,koska vankilan arki on rutiinia ja eilisen toistoa. (elokuva vankiloissa tapellaan ja tapetaan jatkuvasti,ei todellisessa)

tästä löytyy netistä tutkimuksia roppakaupalla,mikään lisäravinne,lääke tai yrtti ei laita ketään näkemään unia!

Entä miksi sitten esim. muutamissa nukahtamislääkkeissä on mainittu haittavaikutuksena painajaiset?
Miten sitten selität sen että tuossa alkukesästä kun minulla oli lihaksia jumissa ja sain lääkitykseksi sirdaludia niin näin aivan pirusti unia jotka muistin aamulla. Sitten kun sitä ihmettelin sitä eräälle hoitsulle niin se kertoili että aika monella on tuo ihan normaali sivari. Itse en tätä asiaa edes tuolloin viellä tiennyt.

Kuullostaa mielenkiintoiselta aineelta, paljonko arginiini maksaa kaupassa ja mitä voin odottaa jos käyttäisin sitä? En ole perehtynyt tähän ollenkaan, kuinka pitäisi annosta tms...

Kuullostaa mielenkiintoiselta aineelta, paljonko arginiini maksaa kaupassa ja mitä voin odottaa jos käyttäisin sitä? En ole perehtynyt tähän ollenkaan, kuinka pitäisi annosta tms...
Suosittelen sijoittaman rahat mieluummin leusiiniin joka on varmasti tärkein yksittäinen aminohappo. Annostus esim. 3g ennen ja jälkeen salitreenin.

Suosittelen sijoittaman rahat mieluummin leusiiniin joka on varmasti tärkein yksittäinen aminohappo. Annostus esim. 3g ennen ja jälkeen salitreenin.

Tämähän oli arginiini-topic, eikö? Ja kun erääseen leusiini-topiciin kirjottelin, niin päiväannostuksekseni tulee itsellekin treenipäivänä ~20g (jollain hc-kaverilla varmaan oli kolminkertainen..?).

Argia olen ottanut yli kuukauden 6-10g päivässä, ja pumppi on ainakin parantunut. Unen laatuun vaikea sanoa kun aloitin magnesium, sinkin & b6:n ottamisen samoihin aikoihin, parantunut kuitenkin.

Jos lompakossa polttelee rahaa niin siitä vaan. Onnettomampaa on se, että jotkut pellet ostaa kalliita valmis latausshittejä joissa kuitenkin on kyseistä tavaraa onnettomat määrä, tyyliin 500mg (kai niitä jotkut ostaa, kun niitä myydään kuitenkin edelleen...?). Sitten kehutaankin sitä pumppia jo perkeleelliseksi kaikkien mainosjuttujen sokaistumisen seurauksena. :D

Nuissa valmispaketeissahan on yleensä piperiiniä ja beta-alaniinia jotka pistää ihon punaseks ja alkaa kihelmöimään niin tulee tavallaan todiste että aine tekee jotain, mutta itse en kyllä ole huomannut niistä mitään hyötyä kun määrät ovat niin pieniä. Itse vedän argiinia, leusiinia ja kreatiinia ennen treeniä semmoset 15g-15g-10g ja ihan hyvin on treenit mennyt, vaikka en teekkään pumppiliikkeitä (G6) niin silti tuppaa olemaan vaikeata saada takkia päälle treenin jälkeen :thumbs: En nyt sano että olis mitään ihmeaineita mutta ainakin maistuu sen verran pahalle että pakko siitä on jotain hyötyä saada, eikös kaikki pahanmakuinen ole hyvästä? Unen laadusta on paha sanoa mitään kun nukun muutenkin kun humaltunut vauva :D

Olin aikasemmin postannu tänne, miten sitä käytetään ja annostetaan (päivittäin, ennen treeniä vai jälkeen)? En saanut vastausta kysymykseeni, joku kokeneempi saisi valaista.

Itelle neuvottu että 5g ennen treeniä, ei toiminut, niin nykyää menee 10g ja alkaa pumppi tuntumaan. Kokeile että mikä on itselle se paras määrä. Se voi olla 5g tai 20g riippuu ihmisestä. Ja 60-30min ennen treeniä tyhjään mahaan.

Siis reeni tehoa ja pumppia saa varmasti arginiinista, itse olen nyt vedellyt tuota Lmestan, smash fullyloaded , ja senkin pumppi teho taitaa tulla juuri arginiinista, mutta reeni tehoa on muutenkin aivan eri tavalla. Siinä on 2 mitta n 7g arginiinia joten se 5-10g ennen reenejä varmasti tuo se arginiinin pumppi teho.

Jaanpa omankin arginiinikokemukseni täällä. Olin pitkään ilman, mutta kun luin jostain että se nostaa HGH-tasoja päätin koklata, ja heti kunnon annoksella tietenkin. Kyllähän siitä sai mukavasti potkua, ja palautuminen on nopeutunut Kannattaa kuulemma yhdistää glutamiiniin, ja näin olen tehnytkin. Uneen en ole huomannut vaikutusta, sillä olen käyttänyt tryptofaania ja melatoniiniakin tämän tästä jotka jo syventävät ja parantavat unen laatua.

Finnejä on tullut naamaan kyllä aika lailla. Ja poskipäät tuntuvat paleltuvankin helpommin pakkasella. Samaa tuntuvat muutkin valitelleen kun olen googlettanut eri foorumeita. Kaiken kaikkiaan on sellainen "testot nousee" -olo, vaikka arginiinin ei kai pitäisi testotasoihin vaikuttaa? Ehkä vaikutus on välillinen, eli arginiini helpottaa palautumista, jolloin urheilee enemmän, jolloin testotkin nousevat?

Jos ei oo jo sanottu niin arginiinia ei kannata ottaa ruoan kanssa, koska se saattaa blokata imeytymisen. C-vitamiini taas saattaa auttaa imeytymistä.

Mulla sattui nyt olemaan sekä Forcen 100% L-arginiinijauhetta, että UFS:n 100% L-arginiinijauhetta, ja päätin vähän vertailla. Forcen jauhe on hienojakoista. Siinä on voimakas "emäksinen" maku ja se liukenee suussa melko nopeasti. UFS:n jauhe maistuu hyvin miedolta ja myös erilaiselta, on koostumukseltaan rakeista ja narskuu hampaissa. Tuntuu kielellä "lämpimältä" liuetessaan.

Kielituntumani nyt sanoo että tuota UFS:n jauhoa on laimennettu jollain, taululiidullako? :jahas: Milläs tän jauheen puhtauden vois oikein testata? Kun ei tästä taloudesta löydy massaspektrometriä eikä titraussettiä. Samanlainen huono vaikutelma tuli muuten myös silloin kun vertasin Finnmaxin tauriinia UFS:n tauriiniin. Epäilys herää ainakin maun perusteella. Ovatko kaikki UFS:n tuotteet "jatkettuja"?

... vai onko tässä kyseessä nimenomaan joku lisäaine jolla on pyritty lieventämään aineen makua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom