Arginiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dude83
  • Aloitettu Aloitettu
Appelsiinimehu peitti aika hyvin muistaakseni arginiinin maun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vähän vettä lasiin, sekaan jauhot. Viereen lasi jossa on appelsiini mehua. Jauhojen sekoitus veden sekaan, huiviin ykkösellä ja samantien perään appelsiini mehu ja purskuttelua suussa. Tämän kaiken kun tekee vielä hengittämättä niin ei pitäisi missään vaiheessa maistua edes arginiini!

ps. Kyllä, se on tarkkaa hommaa se.

Nyt viitisen päivää AAKG:ta oon nappaillu. 10g ennen nukkumaanmenoa ja 5g ennen treeniä. Vaikutukset unen laatuun ovat olleet todella positiivisia. Tuntuu, että uni on paljon sikeämpää ja unet kiinnostavampia, ja useammin muistan niitä aamulla kuin normaalisti.

Tänään otin hitusen enemmän ennen treenejä, noin 5-8 grammaa. Oli kyllä helkkarin hyvä pumppi ojentajissa ja olkapäissä, näyttivät isommalta kuin koskaan! Vaikuttaisi olevan ihan asiallinen lisäravinne. Esim. Kreatiinin vaikutusta en ole koskaan pahemmin huomannut.

Moroo, voisitteks hieman jeesiä ja selitellä ku ostin Vidan arginiini-ornitiini nappeja purkin ja aattelin et alotan niillä, mutku olin pari päivää niitä syöny ohjeen mukasesti 3 kpl pv:ssä niin mulle iski älytön kuume ja se kesti sen 4 päivää enkä kuumeessa sit syöny niitä olleskaa ja se loppu sit niin mistä tää johtu ja onks vinkkejä miten jatkaa? Toiveena olis myös tolta aineelta kaiken muun lisäks tosiaan et tuo alapää hieman piristyis ku stressi tuntuu imevän kaikki mehut muuten.. Kiitoksia avusta

Terve! Elikkä voisko joku tietäjä vastata, et onko mitään haittaa, jos ottaa tota l-arginiinia ja BCAA:ta samanaikasesti ennen treeniä? Onko mitää imeytymis onkelmia tms?! :face:

Terve! Elikkä voisko joku tietäjä vastata, et onko mitään haittaa, jos ottaa tota l-arginiinia ja BCAA:ta samanaikasesti ennen treeniä? Onko mitää imeytymis onkelmia tms?!

Ei oo mitään ongelmaa. Proteiinejahan ne vaan on, mutta vaan vähän pilkottuina. Eli syö pois vaan.

Apteekin sitruunahappo on myös edullinen neutralisoija, 1 osa sitä ja 2 arginiinia.

Ite oon kokenu parhaaks laittaa halutun määrän arginiinia 0.5l pulloon, vettä perään sopivasti, ravistuksia, ja ääntä kohti. Siihen makuun tottuu nopeesti, ite olin epätoivon partaalla ku ostin kilon purkin ja se maistu niin paskalta :D

Mistä tota A-AKG -jauhetta löytää vai enkö vaan osaa käyttää Googlea? Normaalia L-arginiiniahan löytyy joka kaupasta, mutta tätä A-AKG:ta en löydä mistään puhtaana, ainoostaan jostain boostereista.

Osaako kukaan kertoa, onko A-AKG:lla (arginine alpha ketoglutarate) mitään käytännön eroa arginiinin etyyliesteriin (arginine ethyl ester). Lähinnä kysyn, jos joku on kumpaistakin kokeillut. Molemmathan toki lisäävät NO-pitoisuutta, joka sitten parantaa pumppia ja hieman muutakin:pano: Tosin olen kokeillut vain A-AKG-valmistetta. Nettikaupoissa näyttävät olevan kohtuullisen samoissa hinnoissa. Kiitos jo etukäteen!

Väittäisin että tuo arginiini saa ainakin minut näkemään paljon enempi unia. Ja varsinkin seksiunia.... olen pannut unissani varmaan kaikki tutut naiset viimeisen kuukauden aikana mitä olen käyttänyt arginiinia 5g treenin jälkeen ja 5g nukkumaan mennessä kaseiinin kanssa.

Meikäläiselläkin rupee olemaan patja painettu rei'ille, vaikka saa säännöllisesti ja välillä vähän liikaakin.
Viimeksi ollut samoista ongelmaa, kun oli armeijassa 19-vuotiaana ja avovaimosta erossa sen 3-viikkoa.

Että ei se kyllä puuttestaa johdu, niinkuin oli viitattu. :D

voi johtua myös puutteesta...:lol2:

Edit: Makua saa parannettua, kun napauttaa jauheet naamariin esim. C-vitamiini poretabletin kera.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom