Arginiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dude83
  • Aloitettu Aloitettu
NGV sanoi:
******:in sivuilla luki Agriinista tällein:

:lol2: :lol2: :lol2:

Okei en oikein usko, että Agriini muka vaikutaisi oikeaan sukupuolitoimintaan mitenkään,

kyllähän noi toiset on väittänyt täällä muissa arg tredeissä (niitä meinaan on kun käyttää söötsiä) että pumppi olis parantunu "sielläkin"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NGV sanoi:

Okei en oikein usko, että Agriini muka vaikutaisi oikeaan sukupuolitoimintaan mitenkään, enkä myös usko, että haavat paranee muka nopeammin. Tosin en ole ihan varma tästä ja siksi kysynkin teiltä, että ovatko nuo ihan :anssi: vai jotain for real kamaa? Tietääkseni Agriini luo pumpia etc, mutta en oo kuulut mitään noista, paitsi ellei SportLife Nutrionin Agriini ole erinlaista..

Arginiinillä pitäis olla typpioksidin tuotantoon vaikutus ja sitä kautta juuri verenkiertoon. Väitetyt kasvuhormonivaikutukset on tutkimuksissa todistettu inhimillisillä annoksilla perättömiksi.

(liha)pyörykkä sanoi:
Arginiinillä pitäis olla typpioksidin tuotantoon vaikutus ja sitä kautta juuri verenkiertoon. Väitetyt kasvuhormonivaikutukset on tutkimuksissa todistettu inhimillisillä annoksilla perättömiksi.

Ja kyllähän se tuo verisuonten seinämien lihaksiston relaksointi mitä typpioksidi saapi aikaan on juuri se mikä vaikuttaa giggeliin. Verisuonten seinämien lihaskudos relaksoituu --> verisuoni laajenee --> verenkierto paranee --> erektio kovenee.

(liha)pyörykkä sanoi:
Oletko löytänyt suomesta tuota? Jos niin minkä tuotemerkin alta?

Ei saa suomesta mistään liikkeestä ainakaan tällä hetkellä. Osto/myynti puolella itse yritin kyllä päästä jauheesta eroon ulkomaille muuton takia.

Ja tohon "arginiini-penispumppiin" sanoisin että ei se tosta paljon voi koventua arginiinilla tai ilman.:D ...no, eiköhän aika tee tehtävänsä.

Röökin polttajilla joilla ääreisverenkierto on paskempi voisin kuvitella jotain eroa enemmän huomaavan.

NGV sanoi:

Okei en oikein usko, että Agriini muka vaikutaisi oikeaan sukupuolitoimintaan mitenkään, enkä myös usko, että haavat paranee muka nopeammin. Tosin en ole ihan varma tästä ja siksi kysynkin teiltä, että ovatko nuo ihan :anssi: vai jotain for real kamaa? Tietääkseni Agriini luo pumpia etc, mutta en oo kuulut mitään noista, paitsi ellei SportLife Nutrionin Agriini ole erinlaista..

Hyöty riippuu annostelusta. Ei varmasti saavuta mitään jos syö tavallista perus-arginiinia jonkun 500mg.:lol2:

Mitä eroa on beta-fenyyli-gaballa ja ihan tavallisella GABA tuotteella(onks toi siis beta-amino-buryti?-acic)???? Ainakin tuota tavallista GABAA saa edelleen jauheena. :rock:

Stiltskin sanoi:
Ja tohon "arginiini-penispumppiin" sanoisin että ei se tosta paljon voi koventua arginiinilla tai ilman.:D ...no, eiköhän aika tee tehtävänsä.

Röökin polttajilla joilla ääreisverenkierto on paskempi voisin kuvitella jotain eroa enemmän huomaavan.

En tiedä huomaako sitä kukaan mutta se ainakin on fakta että verenpaineeseen se vaikuttaa huomattavasti pitempään käytettynä joten ihan merkittävää tuo verisuonten laajeneminen on oltava...

arnold1987 sanoi:
Mitä eroa on beta-fenyyli-gaballa ja ihan tavallisella GABA tuotteella(onks toi siis beta-amino-buryti?-acic)???? Ainakin tuota tavallista GABAA saa edelleen jauheena. :rock:

Beta-fenyyli versio ylittää aivoveriesteen, toisin kuin perus gaba ei sitä tee. Toisin sanoen se oikeasti toimii. :D :lol2:

No just eli varmaan sarjssa NÖx Nöx. Voihan se oikeasti ollakin niin, en ole testannu...

Itsellä on samanlainen pumppi kuin ennenkin ja unenlaatuun ei oo vaikuttanut mitenkään. Eiköhän se suurin muutos tuu korvien välissä jos saa noin kusen makuista jauhoa alas.

Ite alotin tuossa muutama päivä sitten arginiinin käytön kun oon lukenut sen monista positiivisista vaikutuksista niin pakkohan sitä oli ottaa testikäyttöön :) Valmistaja on FinMax ja tämä on se puhdas l-arginiini jossa ei ole dekstroosia tai muuta shittiä...

harde20 sanoi:
Ite alotin tuossa muutama päivä sitten arginiinin käytön kun oon lukenut sen monista positiivisista vaikutuksista niin pakkohan sitä oli ottaa testikäyttöön :) Valmistaja on FinMax ja tämä on se puhdas l-arginiini jossa ei ole dekstroosia tai muuta shittiä...

paljos on hintaa ja miten iso purkki se on? Luulin että niitä ei finmaxilla ookkaan muuta kuin dextroosi-comboja...

Siima sanoi:
paljos on hintaa ja miten iso purkki se on? Luulin että niitä ei finmaxilla ookkaan muuta kuin dextroosi-comboja...
200g/jotain 17€ ainakin täällä Kuopiossa mutta täällä saattaa noi SF-Proteinin tuotteet olla halvempia koska ne valmistetaan täällä :)

harde20 sanoi:
paskaa arginiinia jonka olen jo maininnutkin toisessa arginiini tredissä aikoinaan. mulla ei toiminu ainakaan ollenkaan. 3 eri arginiinia oon kokeillu ja hc-nutritionille ei oo voittajaa, siis ainut mikä potkii kunnolla. myydäänkö tuota hc arginiinia oulussa missään, se joka varmasti tietää että sitä myydään jossain päin oulua, niin vastaus kiitos:)

neutraali sanoi:
paskaa arginiinia jonka olen jo maininnutkin toisessa arginiini tredissä aikoinaan. mulla ei toiminu ainakaan ollenkaan. 3 eri arginiinia oon kokeillu ja hc-nutritionille ei oo voittajaa, siis ainut mikä potkii kunnolla. myydäänkö tuota hc arginiinia oulussa missään, se joka varmasti tietää että sitä myydään jossain päin oulua, niin vastaus kiitos:)
Ainakin supplements planet myi HC:n tuotteita uusikadulla mutta nehän muutti jonkun kuntosalin yhteyteen muistaakseni Toppilaan...

just hoksasin että tuo mun finmaxin arginiini onkin tuota missä on dextroosia seassa eli tuo ei olekaan sitä puhdasta arginiinia niinkuin hardella on.

Turusta sai tota HC:n Arginiinia puoleen hintaan purkki,tuli sitten ostettua ja ei nyt parin kerran jälkeen oikee vielä missään ole tuntunut.

Hyvä vinkki kaikille jotka kauhistelevat tuota arginiinin makua, sekottakaa pari grammaa tauriinia sekaan niin maku on lähes siedettävä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom