arginiini

jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olis myynnissä avaamaton purkki hardcore power nutritionsin arginiini tabletteja. purkissa 90 tablettia. jos kiinnostaa niin laittakaa privaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kukaan kokeillu tuota l-orginiinia kun se kuulemma on kehittyneempi versio l-arginiinista? Mulla on ollu kreasta apua mutten ole vielä kokeillu arginiinia, mut eiköhän se kohta lisäravinteisiin kokeilumielessä liity

tompsa sanoi:
jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olis myynnissä avaamaton purkki hardcore power nutritionsin arginiini tabletteja. purkissa 90 tablettia. jos kiinnostaa niin laittakaa privaa
Helpottais asiaa jos sulle vois laittaa privaa. :jahas:

Oon epätoivoisesti yrittäny etsiä tota arginiinia nappuloina täältä Suomesta, vaan tiukassa tuntuu olevan. Minkä verran tossa HC:n arginiinissa on per nappula? Paljonko siitä maksoit, paljonko pyydät? Millon on parasta ennen -päivä? Paljonko menis postikuluihin (Tampereelle)?

Tietääkö joku muu, mistä Tampereelta saisin arginiinia noina nappeina edullisimmin? Privaakin voi pistää.

Faidra, jokaisessa apteekissa olen nähnyt Argitabseja ja eiköhän vastaavia ole halvemmalla luontaistuotekaupoissakin. Ettii ettii! :D

Faidra sanoi:
Helpottais asiaa jos sulle vois laittaa privaa. :jahas:

Oon epätoivoisesti yrittäny etsiä tota arginiinia nappuloina täältä Suomesta, vaan tiukassa tuntuu olevan. Minkä verran tossa HC:n arginiinissa on per nappula? Paljonko siitä maksoit, paljonko pyydät? Millon on parasta ennen -päivä? Paljonko menis postikuluihin (Tampereelle)?

Tietääkö joku muu, mistä Tampereelta saisin arginiinia noina nappeina edullisimmin? Privaakin voi pistää.

Läiskäisin sulle privat. Pienoinen varasto on kaapissa kyseisiä purnukoita :D

Arginiini proteeiini-lisissä

Onhan Arginiinia noissa proteiini-jauheissakin useita grammoja/100g. Omassa Soija90:ssäkin on 6,7g/100g. Otan protskua 2 kertaa päivässä n. 30-35g kerrallaan joten agriniinia tulee kerrallaan n. 2g ja päivässä yhteensä 4g. tarviiko sitä vielä lisää, onko tuolla määrällä mitään merkitystä? En ole kovin vakava treenaaja, n. 3 kertaa viikossa - pikkuhiljaa eteenpäin. Eli mulle tuon arginiinin lisä olisi varmaan aika turha ostos?

tompsa sanoi:
no laittakaa sit vaikka tänne jos on kiinnostusta. Purkki vois lähteä 10€ postikulujen kanssa.
korjataan nyt vähän että jos postikulut tulee hirveän suuriksi niin sitten lisätään vähän hintaa.

Ylös tääkin kun ois kysyttävää annostuksesta kun en viitsi uutta avata parin kysymyksen takia.

1. Eli onko L-Argiinia 5000mg/vrk hyvä annos ?

2. Mitä on L-Ornitiini ja onko sitä 2000mg/vrk hyvä satsi ?

Mulla on käytössä Self Omninutritionin arginiini-valmiste, GRORELIN. Ne on tablettimuodossa ja annostus on 3 tbl. Ennen treeniä olen ottanut ja samantien alkaa lämmittämään ja tehostaa todella hyvin treeniä ja pumppia. Tyhjään mahaan kun olen ottanut niin tuntuu aluks hieman epämielyttävältä kun iho on ihan tulessa, verenkierto tehostuu niin paljon. Ehkä mä olen vaan yliherkkä mutta mulle on riittänyt 1,5 tbl tota ko. tuotetta vaikutuksen saamikseksi.

Mulle tulevat on kanssa kapseleita, 4kpl ennen treeniä ja 2 illalla yhteensä se tekee 6 (jos joku ei osannu laskee :D ) ja on 5000mg + toi 2000mg Origiinia vai mitä lie...

Mulle tulevat on kanssa kapseleita, 4kpl ennen treeniä ja 2 illalla yhteensä se tekee 6 (jos joku ei osannu laskee :D ) ja on 5000mg + toi 2000mg Origiinia vai mitä lie...

Jos on samoja mitä ite otin aikoinaan niin hyvin etäisesti maistuu salmiakille ja 2 kertaa jäi pahasti kurkkuun ja tuntu että tukehtuu tai ainaki laatta lentää... mut juu 3 purkkia niitä yhteensä syöneenä niin tekniikka laji niiden nieleminen ja tosi hankalaa ku ne o semmosia jättejä ja ei mitään pinnotettuja. Jauhe, vaikkakin hirveen makusta on ollu miellyttävämpää ottaa, ei vaan o ollu tota oritiinia siinä. Ihan toimivia oli nuo pilleritki.

Sellasta kun GH on noi ryynit. Tribut mulla on kanssa sellasia 800mg buranan kokosia ja yleensä yhellä nielasulla ne menee 4kpl, jos jää suuhun pyöritteleen niin se on makuelämys se. Vedin Tribo merkkistä tribulus jauhetta tuossa muutaman viikon niin se oli kyllä niin hirveetä että huh huh.

Tyhjään mahaan kun olen ottanut niin tuntuu aluks hieman epämielyttävältä kun iho on ihan tulessa, verenkierto tehostuu niin paljon. Ehkä mä olen vaan yliherkkä mutta mulle on riittänyt 1,5 tbl tota ko. tuotetta vaikutuksen saamikseksi.

Sama efektihän on niasiinilla, jos sitä ottaa 50-100 mg tyhjään vatsaan. Olen tämmöistä jossain nähnyt suositeltavan ylenpalttisen stressin tai päänsäryn karkoittamiseen.

Grorelin

Sama efektihän on niasiinilla, jos sitä ottaa 50-100 mg tyhjään vatsaan. Olen tämmöistä jossain nähnyt suositeltavan ylenpalttisen stressin tai päänsäryn karkoittamiseen.

Tossa tuotteessahan on mukana niasiinia 150mg, sekä piperiiniä. Muutaman tabletin sisältämä arginiini nyt ei aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia vielä. 5000-10000mg ennen treeniä pistää ainakin hien virtaamaan kunnolla.

Ylös tääkin kun ois kysyttävää annostuksesta kun en viitsi uutta avata parin kysymyksen takia.

1. Eli onko L-Argiinia 5000mg/vrk hyvä annos ?

2. Mitä on L-Ornitiini ja onko sitä 2000mg/vrk hyvä satsi ?

Oisko jollain tietopankki lisääntynyt, etenkin tuon L-Ornitiinin toimivuus kiinnostais ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom