Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helpottais asiaa jos sulle vois laittaa privaa. :jahas:tompsa sanoi:jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olis myynnissä avaamaton purkki hardcore power nutritionsin arginiini tabletteja. purkissa 90 tablettia. jos kiinnostaa niin laittakaa privaa
Faidra sanoi:Helpottais asiaa jos sulle vois laittaa privaa. :jahas:
Oon epätoivoisesti yrittäny etsiä tota arginiinia nappuloina täältä Suomesta, vaan tiukassa tuntuu olevan. Minkä verran tossa HC:n arginiinissa on per nappula? Paljonko siitä maksoit, paljonko pyydät? Millon on parasta ennen -päivä? Paljonko menis postikuluihin (Tampereelle)?
Tietääkö joku muu, mistä Tampereelta saisin arginiinia noina nappeina edullisimmin? Privaakin voi pistää.
korjataan nyt vähän että jos postikulut tulee hirveän suuriksi niin sitten lisätään vähän hintaa.tompsa sanoi:no laittakaa sit vaikka tänne jos on kiinnostusta. Purkki vois lähteä 10€ postikulujen kanssa.
Mulle tulevat on kanssa kapseleita, 4kpl ennen treeniä ja 2 illalla yhteensä se tekee 6 (jos joku ei osannu laskee :D ) ja on 5000mg + toi 2000mg Origiinia vai mitä lie...
Tyhjään mahaan kun olen ottanut niin tuntuu aluks hieman epämielyttävältä kun iho on ihan tulessa, verenkierto tehostuu niin paljon. Ehkä mä olen vaan yliherkkä mutta mulle on riittänyt 1,5 tbl tota ko. tuotetta vaikutuksen saamikseksi.
Sama efektihän on niasiinilla, jos sitä ottaa 50-100 mg tyhjään vatsaan. Olen tämmöistä jossain nähnyt suositeltavan ylenpalttisen stressin tai päänsäryn karkoittamiseen.
Ylös tääkin kun ois kysyttävää annostuksesta kun en viitsi uutta avata parin kysymyksen takia.
1. Eli onko L-Argiinia 5000mg/vrk hyvä annos ?
2. Mitä on L-Ornitiini ja onko sitä 2000mg/vrk hyvä satsi ?
HC:n arginiini tulee ensi viikolla kapseleina Pakkotoiston kauppaan. Jauheena sitä on heti.
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=27&products_id=191